Hetzelfde had ze met Noah. Die jaloersheid als Krystie aandacht kreeg. Maar die vertrok en toen had ze Noah 'voor zichzelf'.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:48 schreef Scottie16 het volgende:
Over Anouk, ze is wel eerlijk en bespreekt het met Died, dat ze het zelf ook niet snapt waarom ze jaloers is. Dat botst ook in haar hoofd, en zoals het nu gaat is er niks mis mee.
Ga zelf maar maanden apart van je partner wonen met andere mensen, dan gebeurd het zelfde.
En Died is wel de grootse flirt die daar rond loopt. Daar zijn veel vrouwen gevoelig voor.
En dit willen we toch zien, tv maken heerlijk ik geniet ervan. Zolang het geen gouden kooi wordt vind ik het prima. Dus niet pesten ect dat gaat te ver.
Denk met seks ook niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Hetzelfde had ze met Noah. Die jaloersheid als Krystie aandacht kreeg. Maar die vertrok en toen had ze Noah 'voor zichzelf'.
Diederik gaat dat niet doen. Die wil van bil. En als Noukie niet wil, dan gaat hij verder kijken. Anouk moet echt niet denken dat ze, zonder seks, Diederik aan zich kan binden.
Er is een heel groot verschil, alhoewel Donna niet mijn favoriet isquote:Op maandag 29 juni 2026 14:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Donna had haar relatie pas verbroken toen ze uit de loods was. Ik snap ook best dat je gevoelens krijgt voor een mede bewoner. Wat ik echt niet snap is dat ze blijkbaar schijt heeft aan het feit dat haar vriend dit op tv moet aanzien zonder dat hij er ook maar iets mee kan. Hou dan je fatsoen en laat je gevoelens even op een plekje wat niet zo opzichtig is.
Nee, da's ook zo. Als hij gewonnen heeft, wil hij ook door naar de anderen. Want Joshlyn en Fatima zien er ook goed uit!quote:
Je kan er ook voor kiezen om gewoon een beetje te genieten van die verliefdheid/gezelschap en de lol er van in te zien zonder je als een puberale bakvis te gedragen en een heleboel op het spel te zetten voor iemand die je net twee weken kent.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zeggen wel eens: uit het oog, uit het hart.
Ik vind het geen excuus, maar ik kan me voorstellen dat je wereld in de loods heel klein is, er is weinig contact met familie of je geliefde..
Je zoekt in de loods een maatje en het kan zijn dat je de vriendschap verward met liefde of verliefd zijn.
Daarom zeer onverstandig om de loods in te gaan als je in een relatie zit.
Als iemand dan ook nog met je gaat flirten, kan dat je ego strelen. Ook het nadenken over de relatie waar ze in zitten, soms al heel jong: Is hij wel de ware, is hij/ zij de persoon waar ik oud mee wil worden etc.
Het is makkelijk om over te oordelen, maar ik denk dat er meer mensen de fout in zouden gaan als ze daar in die bubbel leven. Geen excuus, beter je 24 uur aanvragen en weggaan om thuis uit te zoeken wat je relatie je waard is.
Je kan overal voor kiezen, maar wij kunnen ons niet voorstellen wat het is om weken/ maanden van je partner en familie afgesloten te zijn, dus makkelijker gezegd dan gedaan. Is een eigen keuze geweest, maar wat het me je doet, hebben wij geen weet van.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen om gewoon een beetje te genieten van die verliefdheid/gezelschap en de lol er van in te zien zonder je als een puberale bakvis te gedragen en een heleboel op het spel te zetten voor iemand die je net twee weken kent.
Ja zal allemaal wel maar als je al 6 jaar een relatie hebt en je loopt zo opzichtig te soppen (weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden) dan ben je wel een beetje boel fout bezig. Nogmaals het is niet zo dat ze elkaar al een paar maanden kennen, nee twee weken. Dat valt niet recht te lullen met in een bubbel leven of tarrot kaartenquote:Op maandag 29 juni 2026 17:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan overal voor kiezen, maar wij kunnen ons niet voorstellen wat het is om weken/ maanden van je partner en familie afgesloten te zijn, dus makkelijker gezegd dan gedaan. Is een eigen keuze geweest, maar wat het me je doet, hebben wij geen weet van.
Een tijdje geleden gaf Anouk in een videobel gesprek met haar vriend aan dat ze ongerust was wat er buiten de loods gebeurde (of kon gebeuren)quote:Op maandag 29 juni 2026 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zeggen wel eens: uit het oog, uit het hart.
Ik vind het geen excuus, maar ik kan me voorstellen dat je wereld in de loods heel klein is, er is weinig contact met familie of je geliefde..
Je zoekt in de loods een maatje en het kan zijn dat je de vriendschap verward met liefde of verliefd zijn.
Daarom zeer onverstandig om de loods in te gaan als je in een relatie zit.
Als iemand dan ook nog met je gaat flirten, kan dat je ego strelen. Ook het nadenken over de relatie waar ze in zitten, soms al heel jong: Is hij wel de ware, is hij/ zij de persoon waar ik oud mee wil worden etc.
Het is makkelijk om over te oordelen, maar ik denk dat er meer mensen de fout in zouden gaan als ze daar in die bubbel leven. Geen excuus, beter je 24 uur aanvragen en weggaan om thuis uit te zoeken wat je relatie je waard is.
Of gewoon zo snel mogelijk bellen met thuis om door te gaan met de relatie of niet. Dat ze dat daar in de loods met dit soort relatie crisissen altijd zo lang mogelijk uitstellen om contact met de vriend/vriendin thuis te zoeken, die jou wel elke dag op tv met een ander ziet flikflooien en moet wachten op jouw belletje is voor mij onbegrijpelijk.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen om gewoon een beetje te genieten van die verliefdheid/gezelschap en de lol er van in te zien zonder je als een puberale bakvis te gedragen en een heleboel op het spel te zetten voor iemand die je net twee weken kent.
Ruzie met Valentijne en ruzie met Ricky😊quote:Op maandag 29 juni 2026 16:39 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Er is een heel groot verschil, alhoewel Donna niet mijn favoriet is
Donna heeft in het programma nooit iets onoorbaars gedaan. Wel goede gesprekken gevoerd met Wesley.
Toen ze uit het programma was een einde gemaakt aan haar relatie. Pas veel later iets begonnen met Wes.
Wat we nu zien is een meisje dat zich verheven voelt en de arrogantie uitstraalt of ze de mooiste en wijste is op deze wereld.
Vervolgens geniepig en zeer gemeen de dames waarvan ze denkt dat D te veel aandacht aan besteed neer te halen en een mes in hun rug te steken, omdat zij jaloers is.
En dat in eerste instantie niet toe willen geven.
De opmerking ze willen alles van me weten is ook al zo achterbaks als je bedenkt dat het juist Anoek was die achter iedereen aanrende als er maar iets gebeurt was zogenaamd meelevend
Het neerbuigende naar haar twee vrouwelijke bondgenoten is ook walgelijk.
Ben benieuwd hoe ze zich vanavond neerzet
Dat is het nou juist er is geen relatiecrisis, daar beland je met zijn tweeen in. Dit is een eenzijdig besluit van haar.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Of gewoon zo snel mogelijk bellen met thuis om door te gaan met de relatie of niet. Dat ze dat daar in de loods met dit soort relatie crisissen altijd zo lang mogelijk uitstellen om contact met de vriend/vriendin thuis te zoeken, die jou wel elke dag op tv met een ander ziet flikflooien en moet wachten op jouw belletje is voor mij onbegrijpelijk.
Nooit gedacht dat saaie Noukie nog het middelpunt zou worden, al met al is er niks te klagen deze cyclus tot nu toequote:Op maandag 29 juni 2026 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen scoren ze lekker..![]()
Diedert is het middelpunt vd Loods
AnoekiePoekie is het middelpunt vd Loods
De rest ergert zich logisch genoeg de tyfus , incl het NepSetje Rikkie&Jocy
Best knap voor SaaiKutje... maar alle credits gaan wel naar De Diedert, die al wekenlang bezig is de ijskast te ontdooienquote:Op maandag 29 juni 2026 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat saaie Noukie nog het middelpunt zou worden, al met al is er niks te klagen deze cyclus tot nu toe
Heb meer respect naar Ricky en Nyssa dan naar al die mensen die hub relatie op spel zetten.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen scoren ze lekker..![]()
Diedert is het middelpunt vd Loods
AnoekiePoekie is het middelpunt vd Loods
De rest ergert zich logisch genoeg de tyfus , incl het NepSetje Rikkie&Jocy
Inderdaad, die hebben het leuk met elkaar (meestalquote:Op maandag 29 juni 2026 18:57 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Heb meer respect naar Ricky en Nyssa dan naar al die mensen die hub relatie op spel zetten.
Zij denken dat ze elkaar meer dan leuk vinden maar spreken af dut na het programma uit te gaan zoeken, respect
Mocht het wel of niet wat worden in ieder geval zonder camera's.
Geen gezeur van buitenaf
Mag iedereen een neprelatie noemen maar ik vind t bewonderingswaardig van deze jonge mensen
Anouk is helemaal niet eerlijk , ze is jaloers omdat hij ook met anderen loopt te flirten , legt de schuld bij die meiden en gaat zielig lopen doen tegen Diederik.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:48 schreef Scottie16 het volgende:
Over Anouk, ze is wel eerlijk en bespreekt het met Died, dat ze het zelf ook niet snapt waarom ze jaloers is. Dat botst ook in haar hoofd, en zoals het nu gaat is er niks mis mee.
Ga zelf maar maanden apart van je partner wonen met andere mensen, dan gebeurd het zelfde.
En Died is wel de grootse flirt die daar rond loopt. Daar zijn veel vrouwen gevoelig voor.
En dit willen we toch zien, tv maken heerlijk ik geniet ervan. Zolang het geen gouden kooi wordt vind ik het prima. Dus niet pesten ect dat gaat te ver.
Als ze zo eerlijk was had ze juist de meiden verteld wat die kwal allemaal achter hun rug om verkondigd.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Anouk is helemaal niet eerlijk , ze is jaloers omdat hij ook met anderen loopt te flirten , legt de schuld bij die meiden en gaat zielig lopen doen tegen Diederik.
Als iemand met haar hoofd al bij een ander (Diederik) zit, ipv haar vriend en ze projecteert dat op de meiden die geen idee hebben wat Diederik over ze zegt , praat slecht over ze dan is er duidelijk van alles mis
Juist ja!!quote:Op maandag 29 juni 2026 19:18 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Als ze zo eerlijk was had ze juist de meiden verteld wat die kwal allemaal achter hun rug om verkondigd.
Ze weet dus wat voor soort figuur hij is, maar valt desondanks op hem met alle negatieve gevolgen
Ja echt een eerlijke en slimme meid
Hahaquote:Op maandag 29 juni 2026 19:54 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Dat vul jij nu zo in, ik zie het anders.
En wat dan nog, het is haar keuze, wat wij er van vinden doet er niet toe. Zij zal moeten uitzoeken wat haar gelukkig maakt.
Stel, Diederik en Anouk worden een koppel, dan zal ze in de buitenwereld dit jaloerse en controlerende gedrag ook vertonen en misschien nog wel veel erger dan nu, dan wordt het Britt 2.0 en klapt het uiteindelijk ook. Gelukkig zal ze er dus niet van worden.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:54 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Dat vul jij nu zo in, ik zie het anders.
En wat dan nog, het is haar keuze, wat wij er van vinden doet er niet toe. Zij zal moeten uitzoeken wat haar gelukkig maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |