Zo heeft ze al een paar nummers gemaakt. Een beetje allemaal hetzelfde deuntjequote:Op maandag 29 juni 2026 12:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik zie niet wat voor werk ze hier gehad heeft. Is gewoon gejat en dan gooi je er maar een andere swing in. Als dat tegenwoordig produceren heet dan weet ik er nog wel een paar.
Al 600 mensen kunnen het meezingen dus dan snap je de moeilijkheidsgraad wel.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo heeft ze al een paar nummers gemaakt. Een beetje allemaal hetzelfde deuntje
Ik weet niet of het het goed doet
Ze heeft wel van de gelegenheid gebruik gemaaktquote:Op maandag 29 juni 2026 12:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Al 600 mensen kunnen het meezingen dus dan snap je de moeilijkheidsgraad wel.Simpele manier voor snel geld is tegenwoordig belangrijker dan de kwaliteit van het werk zelf.
Als ik het niet gezien had, ik ookquote:Op maandag 29 juni 2026 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O goed dat je dat zegt, ik was pas om 21 uur gaan kijken
Haar pa was 'de ontdekker' en manager van Mart Hoogkamer. Tevens een reden waarom Mart Hoogkamer overspannen zijn deelname aan 'Beste Zangers' annuleerde waarna hij van management wisselde.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft wel van de gelegenheid gebruik gemaakt
Ze heeft ook een of andere verzorgingslijn op de markt gebracht
Zeker die haarlak die je op je gezicht moet sproeien om de make up goed te laten blijven zitten bij hitte.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft wel van de gelegenheid gebruik gemaakt
Ze heeft ook een of andere verzorgingslijn op de markt gebracht
Viel me ook op dat Bonnie zichzelf even helemaal onzichtbaar maakte. Goed gespeeld van haar.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mila heeft wel een erg grote smoel. Ze is een stuk ouder dan de rest, maar gedraagt zich als een stampvoetende kleuter. Nare vrouw. Wat me opviel in de hele discussie is dat Bonnie haar mond dicht hiel, Bonnie was geen optie om een leeuw te worden?
Ik zou het moeten terug kijken voor de volledige strekking, maar ze benoemde wel dat ze door de loods/Diederick wel ging na denken over "thuis", dit had Donna destijds ook door de band die zij met Wesley in de loods opbouwde, dat betekende ook einde relatie. De kans is er gewoon dat ze zich realiseert dat ze iets mist in de relatie met haar vriend, daar is niks mis mee. Ze geeft nu aan jaloers te zijn wanneer Diederick met iemand anders praat en bespreekt ook al om volgende cyclus met Diederick in een bondje te blijven, als vriend zou ik dan denken dat Anouk afstand met Diederick moet creëren, maar het lijkt er meer op dat ze er gewoon dieper in duikt.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:48 schreef Scottie16 het volgende:
Over Anouk, ze is wel eerlijk en bespreekt het met Died, dat ze het zelf ook niet snapt waarom ze jaloers is. Dat botst ook in haar hoofd, en zoals het nu gaat is er niks mis mee.
Ga zelf maar maanden apart van je partner wonen met andere mensen, dan gebeurd het zelfde.
En Died is wel de grootse flirt die daar rond loopt. Daar zijn veel vrouwen gevoelig voor.
En dit willen we toch zien, tv maken heerlijk ik geniet ervan. Zolang het geen gouden kooi wordt vind ik het prima. Dus niet pesten ect dat gaat te ver.
Donna had haar relatie pas verbroken toen ze uit de loods was. Ik snap ook best dat je gevoelens krijgt voor een mede bewoner. Wat ik echt niet snap is dat ze blijkbaar schijt heeft aan het feit dat haar vriend dit op tv moet aanzien zonder dat hij er ook maar iets mee kan. Hou dan je fatsoen en laat je gevoelens even op een plekje wat niet zo opzichtig is.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:31 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik zou het moeten terug kijken voor de volledige strekking, maar ze benoemde wel dat ze door de loods/Diederick wel ging na denken over "thuis", dit had Donna destijds ook door de band die zij met Wesley in de loods opbouwde, dat betekende ook einde relatie. De kans is er gewoon dat ze zich realiseert dat ze iets mist in de relatie met haar vriend, daar is niks mis mee. Ze geeft nu aan jaloers te zijn wanneer Diederick met iemand anders praat en bespreekt ook al om volgende cyclus met Diederick in een bondje te blijven, als vriend zou ik dan denken dat Anouk afstand met Diederick moet creëren, maar het lijkt er meer op dat ze er gewoon dieper in duikt.
Die 60.000 gaat er snel doorheen van Thomas.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Thomas Floris getrakteerd op een reisje naar Amerika? Zonde van het geld.
Dat vrees ik ook.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die 60.000 gaat er snel doorheen van Thomas.
Mila heeft alleen maar een grote bek als ze meerdere mensen van tevoren heeft ingelicht voordat ze tekeer gaat.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mila heeft wel een erg grote smoel. Ze is een stuk ouder dan de rest, maar gedraagt zich als een stampvoetende kleuter. Nare vrouw. Wat me opviel in de hele discussie is dat Bonnie haar mond dicht hiel, Bonnie was geen optie om een leeuw te worden?
Hetzelfde had ze met Noah. Die jaloersheid als Krystie aandacht kreeg. Maar die vertrok en toen had ze Noah 'voor zichzelf'.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:48 schreef Scottie16 het volgende:
Over Anouk, ze is wel eerlijk en bespreekt het met Died, dat ze het zelf ook niet snapt waarom ze jaloers is. Dat botst ook in haar hoofd, en zoals het nu gaat is er niks mis mee.
Ga zelf maar maanden apart van je partner wonen met andere mensen, dan gebeurd het zelfde.
En Died is wel de grootse flirt die daar rond loopt. Daar zijn veel vrouwen gevoelig voor.
En dit willen we toch zien, tv maken heerlijk ik geniet ervan. Zolang het geen gouden kooi wordt vind ik het prima. Dus niet pesten ect dat gaat te ver.
Denk met seks ook niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Hetzelfde had ze met Noah. Die jaloersheid als Krystie aandacht kreeg. Maar die vertrok en toen had ze Noah 'voor zichzelf'.
Diederik gaat dat niet doen. Die wil van bil. En als Noukie niet wil, dan gaat hij verder kijken. Anouk moet echt niet denken dat ze, zonder seks, Diederik aan zich kan binden.
Er is een heel groot verschil, alhoewel Donna niet mijn favoriet isquote:Op maandag 29 juni 2026 14:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Donna had haar relatie pas verbroken toen ze uit de loods was. Ik snap ook best dat je gevoelens krijgt voor een mede bewoner. Wat ik echt niet snap is dat ze blijkbaar schijt heeft aan het feit dat haar vriend dit op tv moet aanzien zonder dat hij er ook maar iets mee kan. Hou dan je fatsoen en laat je gevoelens even op een plekje wat niet zo opzichtig is.
Nee, da's ook zo. Als hij gewonnen heeft, wil hij ook door naar de anderen. Want Joshlyn en Fatima zien er ook goed uit!quote:
Je kan er ook voor kiezen om gewoon een beetje te genieten van die verliefdheid/gezelschap en de lol er van in te zien zonder je als een puberale bakvis te gedragen en een heleboel op het spel te zetten voor iemand die je net twee weken kent.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zeggen wel eens: uit het oog, uit het hart.
Ik vind het geen excuus, maar ik kan me voorstellen dat je wereld in de loods heel klein is, er is weinig contact met familie of je geliefde..
Je zoekt in de loods een maatje en het kan zijn dat je de vriendschap verward met liefde of verliefd zijn.
Daarom zeer onverstandig om de loods in te gaan als je in een relatie zit.
Als iemand dan ook nog met je gaat flirten, kan dat je ego strelen. Ook het nadenken over de relatie waar ze in zitten, soms al heel jong: Is hij wel de ware, is hij/ zij de persoon waar ik oud mee wil worden etc.
Het is makkelijk om over te oordelen, maar ik denk dat er meer mensen de fout in zouden gaan als ze daar in die bubbel leven. Geen excuus, beter je 24 uur aanvragen en weggaan om thuis uit te zoeken wat je relatie je waard is.
Je kan overal voor kiezen, maar wij kunnen ons niet voorstellen wat het is om weken/ maanden van je partner en familie afgesloten te zijn, dus makkelijker gezegd dan gedaan. Is een eigen keuze geweest, maar wat het me je doet, hebben wij geen weet van.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen om gewoon een beetje te genieten van die verliefdheid/gezelschap en de lol er van in te zien zonder je als een puberale bakvis te gedragen en een heleboel op het spel te zetten voor iemand die je net twee weken kent.
Ja zal allemaal wel maar als je al 6 jaar een relatie hebt en je loopt zo opzichtig te soppen (weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden) dan ben je wel een beetje boel fout bezig. Nogmaals het is niet zo dat ze elkaar al een paar maanden kennen, nee twee weken. Dat valt niet recht te lullen met in een bubbel leven of tarrot kaartenquote:Op maandag 29 juni 2026 17:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan overal voor kiezen, maar wij kunnen ons niet voorstellen wat het is om weken/ maanden van je partner en familie afgesloten te zijn, dus makkelijker gezegd dan gedaan. Is een eigen keuze geweest, maar wat het me je doet, hebben wij geen weet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |