abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2026 @ 18:13:37 #251
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221183527
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zeggen wel eens: uit het oog, uit het hart.

Ik vind het geen excuus, maar ik kan me voorstellen dat je wereld in de loods heel klein is, er is weinig contact met familie of je geliefde..
Je zoekt in de loods een maatje en het kan zijn dat je de vriendschap verward met liefde of verliefd zijn.
Daarom zeer onverstandig om de loods in te gaan als je in een relatie zit.

Als iemand dan ook nog met je gaat flirten, kan dat je ego strelen. Ook het nadenken over de relatie waar ze in zitten, soms al heel jong: Is hij wel de ware, is hij/ zij de persoon waar ik oud mee wil worden etc.

Het is makkelijk om over te oordelen, maar ik denk dat er meer mensen de fout in zouden gaan als ze daar in die bubbel leven. Geen excuus, beter je 24 uur aanvragen en weggaan om thuis uit te zoeken wat je relatie je waard is.
Een tijdje geleden gaf Anouk in een videobel gesprek met haar vriend aan dat ze ongerust was wat er buiten de loods gebeurde (of kon gebeuren)

En waar ze een paar maanden geleden constant overhoop lag met Kristie, wat volgens haar de schuld van Noah was omdat hij tussen die twee liep te stoken , gebeurt er nu iets soortgelijks : Diederik die tussen haar , Fatima , één van die tweelingen loopt te stoken.
Ze ziet het gebeuren, wat hij bij haar doet, wat hij tegen haar zegt .
Wat hij bij die andere meiden doet ,wat hij vervolgens tegen haar over ze zegt , en Anouk laat het gebeuren , stelt geen vragen aan hem of die andere meiden want ze kickt stiekem op de aandacht :')
Anouk is een hypocriete kleuter waar moeilijk mee te communiceren is en die aandacht en goedkeuring nodig heeft van een jongen om zich belangrijk te voelen. En nu is Diederik dat.
Haar vriend? Boeien .. bubbel geblaat
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221183553
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Je kan er ook voor kiezen om gewoon een beetje te genieten van die verliefdheid/gezelschap en de lol er van in te zien zonder je als een puberale bakvis te gedragen en een heleboel op het spel te zetten voor iemand die je net twee weken kent.
Of gewoon zo snel mogelijk bellen met thuis om door te gaan met de relatie of niet. Dat ze dat daar in de loods met dit soort relatie crisissen altijd zo lang mogelijk uitstellen om contact met de vriend/vriendin thuis te zoeken, die jou wel elke dag op tv met een ander ziet flikflooien en moet wachten op jouw belletje is voor mij onbegrijpelijk. :N
All those angels with their wings glued on.
pi_221183565
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:39 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Er is een heel groot verschil, alhoewel Donna niet mijn favoriet is

Donna heeft in het programma nooit iets onoorbaars gedaan. Wel goede gesprekken gevoerd met Wesley.
Toen ze uit het programma was een einde gemaakt aan haar relatie. Pas veel later iets begonnen met Wes.

Wat we nu zien is een meisje dat zich verheven voelt en de arrogantie uitstraalt of ze de mooiste en wijste is op deze wereld.
Vervolgens geniepig en zeer gemeen de dames waarvan ze denkt dat D te veel aandacht aan besteed neer te halen en een mes in hun rug te steken, omdat zij jaloers is.
En dat in eerste instantie niet toe willen geven.

De opmerking ze willen alles van me weten is ook al zo achterbaks als je bedenkt dat het juist Anoek was die achter iedereen aanrende als er maar iets gebeurt was zogenaamd meelevend
Het neerbuigende naar haar twee vrouwelijke bondgenoten is ook walgelijk.

Ben benieuwd hoe ze zich vanavond neerzet
Ruzie met Valentijne en ruzie met Ricky😊
pi_221183591
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Of gewoon zo snel mogelijk bellen met thuis om door te gaan met de relatie of niet. Dat ze dat daar in de loods met dit soort relatie crisissen altijd zo lang mogelijk uitstellen om contact met de vriend/vriendin thuis te zoeken, die jou wel elke dag op tv met een ander ziet flikflooien en moet wachten op jouw belletje is voor mij onbegrijpelijk. :N
Dat is het nou juist er is geen relatiecrisis, daar beland je met zijn tweeen in. Dit is een eenzijdig besluit van haar.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 29 juni 2026 @ 18:21:52 #255
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221183594
Intussen scoren ze lekker.. ^O^

Diedert is het middelpunt vd Loods

AnoekiePoekie is het middelpunt vd Loods

De rest ergert zich logisch genoeg de tyfus , incl het NepSetje Rikkie&Jocy :P
pi_221183607
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:21 schreef 5thencounter het volgende:

Nooit gedacht dat saaie Noukie nog het middelpunt zou worden, al met al is er niks te klagen deze cyclus tot nu toe :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 29 juni 2026 @ 18:26:47 #257
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221183622
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Nooit gedacht dat saaie Noukie nog het middelpunt zou worden, al met al is er niks te klagen deze cyclus tot nu toe :D
Best knap voor SaaiKutje... maar alle credits gaan wel naar De Diedert, die al wekenlang bezig is de ijskast te ontdooien :{
pi_221183882
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:21 schreef 5thencounter het volgende:

Heb meer respect naar Ricky en Nyssa dan naar al die mensen die hub relatie op spel zetten.
Zij denken dat ze elkaar meer dan leuk vinden maar spreken af dut na het programma uit te gaan zoeken, respect
Mocht het wel of niet wat worden in ieder geval zonder camera's.
Geen gezeur van buitenaf

Mag iedereen een neprelatie noemen maar ik vind t bewonderingswaardig van deze jonge mensen
pi_221183931
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:57 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Heb meer respect naar Ricky en Nyssa dan naar al die mensen die hub relatie op spel zetten.
Zij denken dat ze elkaar meer dan leuk vinden maar spreken af dut na het programma uit te gaan zoeken, respect
Mocht het wel of niet wat worden in ieder geval zonder camera's.
Geen gezeur van buitenaf

Mag iedereen een neprelatie noemen maar ik vind t bewonderingswaardig van deze jonge mensen
Inderdaad, die hebben het leuk met elkaar (meestal O-) ) en verlagen zich niet tot tenenkrommende sex op tv. Plus allebei singel dus helemaal prima ^O^
  maandag 29 juni 2026 @ 19:14:30 #260
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221184113
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 08:48 schreef Scottie16 het volgende:
Over Anouk, ze is wel eerlijk en bespreekt het met Died, dat ze het zelf ook niet snapt waarom ze jaloers is. Dat botst ook in haar hoofd, en zoals het nu gaat is er niks mis mee.

Ga zelf maar maanden apart van je partner wonen met andere mensen, dan gebeurd het zelfde.

En Died is wel de grootse flirt die daar rond loopt. Daar zijn veel vrouwen gevoelig voor.

En dit willen we toch zien, tv maken heerlijk ik geniet ervan. Zolang het geen gouden kooi wordt vind ik het prima. Dus niet pesten ect dat gaat te ver.
Anouk is helemaal niet eerlijk , ze is jaloers omdat hij ook met anderen loopt te flirten , legt de schuld bij die meiden en gaat zielig lopen doen tegen Diederik.
Als iemand met haar hoofd al bij een ander (Diederik) zit, ipv haar vriend en ze projecteert dat op de meiden die geen idee hebben wat Diederik over ze zegt , praat slecht over ze dan is er duidelijk van alles mis
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221184175
quote:
3s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:14 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Anouk is helemaal niet eerlijk , ze is jaloers omdat hij ook met anderen loopt te flirten , legt de schuld bij die meiden en gaat zielig lopen doen tegen Diederik.
Als iemand met haar hoofd al bij een ander (Diederik) zit, ipv haar vriend en ze projecteert dat op de meiden die geen idee hebben wat Diederik over ze zegt , praat slecht over ze dan is er duidelijk van alles mis
Als ze zo eerlijk was had ze juist de meiden verteld wat die kwal allemaal achter hun rug om verkondigd.
Ze weet dus wat voor soort figuur hij is, maar valt desondanks op hem met alle negatieve gevolgen
Ja echt een eerlijke en slimme meid :)
  maandag 29 juni 2026 @ 19:21:12 #262
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221184201
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:18 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Als ze zo eerlijk was had ze juist de meiden verteld wat die kwal allemaal achter hun rug om verkondigd.
Ze weet dus wat voor soort figuur hij is, maar valt desondanks op hem met alle negatieve gevolgen
Ja echt een eerlijke en slimme meid :)
Juist ja!!
Precies wat ik in mijn eerdere post ook aangaf :Y
Hypocriet kind
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221184812

[ Bericht 100% gewijzigd door Scottie16 op 29-06-2026 19:58:03 ]
pi_221184845
:W
  maandag 29 juni 2026 @ 19:57:09 #265
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221184849
Code Dooie mus bedoelen ze.. _O-
  maandag 29 juni 2026 @ 19:57:12 #266
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221184851
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:54 schreef Scottie16 het volgende:

[..]
Dat vul jij nu zo in, ik zie het anders.
En wat dan nog, het is haar keuze, wat wij er van vinden doet er niet toe. Zij zal moeten uitzoeken wat haar gelukkig maakt.
Haha
Je bent zelf aan het invullen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221184870
We zijn weer vroeg.... :Y)
pi_221184873
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:57 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Haha
Je bent zelf aan het invullen
Ja klopt ben het wel met je eens.
pi_221184879
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:54 schreef Scottie16 het volgende:

[..]
Dat vul jij nu zo in, ik zie het anders.
En wat dan nog, het is haar keuze, wat wij er van vinden doet er niet toe. Zij zal moeten uitzoeken wat haar gelukkig maakt.
Stel, Diederik en Anouk worden een koppel, dan zal ze in de buitenwereld dit jaloerse en controlerende gedrag ook vertonen en misschien nog wel veel erger dan nu, dan wordt het Britt 2.0 en klapt het uiteindelijk ook. Gelukkig zal ze er dus niet van worden.
All those angels with their wings glued on.
pi_221184893
Klopt
pi_221184902
Die Anouk is echt een feeks :X zou geen vriendin van mij zijn :N
  maandag 29 juni 2026 @ 20:00:55 #272
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221184922
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Anouk is echt een feeks :X zou geen vriendin van mij zijn :N
Agossie. ze geniet van de aandacht van Diedert.. fuck thuis :Y