abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221166470
Gewoon IPTV aaaa beee ooo en dan kom je heel eind
  Admin zaterdag 27 juni 2026 @ 19:27:06 #102
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221166471
quote:
88s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:25 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Samsung telefoon gekocht? :+

Blijkbaar staat formule 1 gewoon op mn iptv
Klopt, hadden we echt mazzel mee. Maar het is zó enorm leuk, dat we volgend jaar weer gaan. /sparen
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zaterdag 27 juni 2026 @ 19:28:50 #103
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221166478
Oh, wisten jullie dat er een Maria kapelletje midden op het circuit staat? En dan zeggen jullie: jaaaaaaa natuurlijk. Nou het viel me nu pas op.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 19:32:54 #104
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221166501
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:14 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

Oke zand erover.
No era penal.
Pechje voor Antonelli was dat hij voor Russell zat en vlak achter het incident zat.

Dus Max gaat de muur in, Antonelli staakt meteen zijn ronde. Achteraf gezien had hij prima kunnen doorzetten.

Russell had wat meer tijd om een plan te bedenken en deed dat ook (goed).

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221166526
Weet wel dat die stier, Der Bulle von Spielberg, 17 meter hoog is. Best aardig groot. Maar das geen mariakapel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:38:31 #106
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221166539
quote:
88s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:21 schreef Mikeytt het volgende:
Wtf, wilde zeggen dat ik morgen eens ga kijken, maar je moet hier extra voor betalen bij Viaplay? :(
@Eagles89 weet hier meer over te vertellen.
Rini dankjewel.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:40:36 #107
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221166553
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Pechje voor Antonelli was dat hij voor Russell zat en vlak achter het incident zat.

Dus Max gaat de muur in, Antonelli staakt meteen zijn ronde. Achteraf gezien had hij prima kunnen doorzetten.

Russell had wat meer tijd om een plan te bedenken en deed dat ook (goed).

[ afbeelding ]
Je maakt het nu groter dan het is. Russell had geen tijd om een plan te bedenken, die had helemaal niet het volledige overzicht. Sterker nog: zijn engineer kondigt een crash aan en roept twee keer yellow. Hij nam alle risico’s en komt achteraf goed weg omdat er een fout wordt gemaakt met het aantal gele vlaggen. Hij deed gewoon een Tom Coronelletje.

[ Bericht 0% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 27-06-2026 19:48:22 ]
Rini dankjewel.
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 19:43:04 #108
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221166573
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Je maakt het nu groter dan het is. Russell had geen tijd om een plan te bedenken, die had helemaal niet het volledige overzicht. Sterker nog: zijn engineer kondigt een crash aan en roept twee keer yellow. Hij nam alle risico’s en komt achteraf goed weg omdat er een fout wordt gemaakt met het aantal gele vlaggen. Hij deed gewoon een Tom
Coronelletje.
Nu doe je alsof het een voldongen feit is dat er door een fout alleen maar enkel geel van kracht was en geen dubbel geel.

Russell heeft dit perfect gemanaget. Genoeg gelift zodat hij gele sectoren op het scherm toverde, maar alsnog hard genoeg voor pole.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:47:44 #109
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221166611
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nu doe je alsof het een voldongen feit is dat er door een fout alleen maar enkel geel van kracht was en geen dubbel geel.

Russell heeft dit perfect gemanaget. Genoeg gelift zodat hij gele sectoren op het scherm toverde, maar alsnog hard genoeg voor pole.
Het is een voldongen feit dat een dergelijk incident gewoon dubbel geel had moeten zijn. Schei nou toch uit, wat ga je dat nou zitten te ontkennen? Hij heeft niks perfect gemanaged, hij heeft risico genomen en is ermee weggekomen omdat de wedstrijdleiding een fout maakte. Niks meer, niks minder.
Rini dankjewel.
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 19:51:59 #110
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221166630
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Het is een voldongen feit dat een dergelijk incident gewoon dubbel geel had moeten zijn. Schei nou toch uit, wat ga je dat nou zitten te ontkennen? Hij heeft niks perfect gemanaged, hij heeft risico genomen en is ermee weggekomen omdat de wedstrijdleiding een fout maakte. Niks meer, niks minder.
Als Max op de baan staat met zijn auto is het dubbel geel, als hij al compleet tegen de muur in het grind staat kan je het ook bij enkel geel laten. Zou een overweging kunnen zijn.

Althans, dat denk ik. Als het toch een "fout" gaat blijken te zijn zullen we dat wellicht vernemen via berichtgeving van de media. Kijken wat Ronald Vording straks zegt bijvoorbeeld.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 20:28:05 #111
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221166880
Max krijgt een ander chassis
Altijd onderweg naar het avontuur
  Admin zaterdag 27 juni 2026 @ 20:29:51 #112
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221166895
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Weet wel dat die stier, Der Bulle von Spielberg, 17 meter hoog is. Best aardig groot. Maar das geen mariakapel.
Ja dat ding is in het echt enorm.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 20:33:12 #113
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221166933
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Max krijgt een ander chassis
Die was wel afgeschreven na die crash.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 27 juni 2026 @ 20:35:21 #114
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221166949
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:28 schreef yvonne het volgende:
Oh, wisten jullie dat er een Maria kapelletje midden op het circuit staat? En dan zeggen jullie: jaaaaaaa natuurlijk. Nou het viel me nu pas op.
Midden in of midden op?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  FOK!Fotograaf zaterdag 27 juni 2026 @ 20:38:07 #115
842 Zorro
Z
pi_221166962
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Midden in of midden op?
Ja
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Admin zaterdag 27 juni 2026 @ 21:08:15 #116
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221167207
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Pechje voor Antonelli was dat hij voor Russell zat en vlak achter het incident zat.

Dus Max gaat de muur in, Antonelli staakt meteen zijn ronde. Achteraf gezien had hij prima kunnen doorzetten.

Russell had wat meer tijd om een plan te bedenken en deed dat ook (goed).

[ afbeelding ]
Antonelli is nog jong. George heeft wat meer tijd gehad om de kneepjes te leren.
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:38 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ja
Klopt
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 27 juni 2026 @ 21:26:17 #117
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221167373
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Als Max op de baan staat met zijn auto is het dubbel geel, als hij al compleet tegen de muur in het grind staat kan je het ook bij enkel geel laten. Zou een overweging kunnen zijn.

Althans, dat denk ik. Als het toch een "fout" gaat blijken te zijn zullen we dat wellicht vernemen via berichtgeving van de media. Kijken wat Ronald Vording straks zegt bijvoorbeeld.
Anderhalve minuut eerder was dit 100% een rode vlag. En dan zou het nu enkel geel zijn? Na 15 seconden werd het overigens ook gewoon dubbel geel. Dus ze vonden het wel degelijk dubbel geel. Kom op zeg, een auto eraf, in de bandenstapel. Wanneer is dat enkel geel dan?
Rini dankjewel.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 21:31:04 #118
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221167411
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kreeg Verstappen hier niet in Qatar 21 een straf voor omdat het niet uitmaakt wat het panel toonde, maar de computer van de FIA bepaalde?
Zucht.

Zoals altijd, complete willekeur en altijd in het voordeel van een brit denken
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 21:32:54 #119
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221167428
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 21:08 schreef yvonne het volgende:

[..]
Antonelli is nog jong. George heeft wat meer tijd gehad om de kneepjes te leren.
[..]
Klopt
Als George de kneepjes al geleerd heeft dan zou hij beter moeten weten om meer af te remmen bij zo'n crash.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 27 juni 2026 @ 21:35:37 #120
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_221167451
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier dus te horen. De engineer: "yellow yellow Verstappen off in the gravel"

[ afbeelding ]
Er knippert zelfs nog groen voor bocht 9.
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:05 schreef yvonne het volgende:
Wat me trouwens opvalt is de hoeveelheid vrouwen. En de hoeveelheid Slowaken.
Slowakije is een kwartier rijden ofzo
Feyenoord!!! * Barça
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 21:41:36 #121
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221167533
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Er knippert zelfs nog groen voor bocht 9.
[..]
Slowakije is een kwartier rijden ofzo
Klopt, geel/groen zegt die.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 21:56:10 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221167691
twitter
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_221167700
Voor de wedstrijdleiding is een auto in de muur blijkbaar niet onveilig.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:07:28 #124
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221167803
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 21:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Voor de wedstrijdleiding is een auto in de muur blijkbaar niet onveilig.
Nou ja, die komt niet zomaar weer de baan op.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 22:08:24 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221167816
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:07 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja, die komt niet zomaar weer de baan op.
Voor hetzelfde geld had Russell zijn Merc op dezelfde plek gecrasht en in de RBR van Max geboord
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:09:56 #126
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221167837
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Voor hetzelfde geld had Russell zijn Merc op dezelfde plek gecrasht en in de RBR van Max geboord
Ja klopt, maar die rijdt natuurlijk niet in zo'n knakenbak.

Ik vind het ook belachelijk dat er niet meteen dubbel geel stond. Voor Antonelli gelukkig wel. Russell heeft gewoon geluk gehad met een slapende leiding.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221167873
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:09 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja klopt, maar die rijdt natuurlijk niet in zo'n knakenbak.
Bianchi ook niet.
Auto de muur in zou standaard direct dubbel geel moeten zijn.

Er kan bv ook een oliespoor in die bocht liggen waardoor de eerste eraf klettert. Dan kletter je er ook gewoon snoeihard af als je heel erg van je gas af gaat en je 2 tienden langzamer door die bocht gaat.

De FIA heeft niets geleerd uit het verleden. Bianchi draait zich om in zijn graf.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:15:16 #128
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221167888
100 procent eens, maar in dit geval is volgens mij Russell niks te verwijten.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221167921
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:15 schreef pmponer het volgende:
100 procent eens, maar in dit geval is volgens mij Russell niks te verwijten.
Nouja bij enkel geel en dan 0,2s liften is natuurlijk ook al compleet debiel, ridicuul en totaal zinloos, maar dat precedent heeft de FIA zelf geschapen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_221167956
quote:
Single waved

Drivers need to reduce their speed, cannot overtake and must be prepared to change direction, due to a hazard beside or partly on the track. It must be evident that a driver has reduced their speed during the relevant sector(s).
Als Max daar partly on track had gestaan midden van de apex, of aan de buitenkant uitkomen bocht, succes om daar dan nog omheen te sturen met je 2 tienden lift.

De FIA is gewoon heel erg vaak heel erg dom, naïef en volstrekt achterlijk.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:22:11 #131
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221167963
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:18 schreef Geralt het volgende:

[..]
Nouja bij enkel geel en dan 0,2s liften is natuurlijk ook al compleet debiel, ridicuul en totaal zinloos, maar dat precedent heeft de FIA zelf geschapen.
Misschien maar als je geel groen ziet flikkeren, geen baco ziet met geel vlaggen en daarna groen dan knal je ook door neem ik aan. En wat ik al zei, je kan tegenwoordig bij de f1 beter gewoon doen waar je zin in hebt, straffen niet nemen en na de wedstrijd "uitleg" geven of in protest gaan.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:24:06 #132
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221167982
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:21 schreef Geralt het volgende:

[..]
Als Max daar partly on track had gestaan midden van de apex, succes om daar dan nog omheen te sturen met je 2 tienden lift.

De FIA is gewoon heel erg vaak heel erg dom, naïef en volstrekt achterlijk.
Ja als dit als dat, Russell had duidelijk te horen gekregen dat Verstappen off was gegaan.
De ogen op de pitmuur coachen hem natuurlijjk wel. (ja ze zeiden ook 2x yellow).
Ik vind dit compleet de schuld van de wedstrijdleiding en niet bij de coureur.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221168043
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:07 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja, die komt niet zomaar weer de baan op.
Is enkel geel dan voldoende?
als Max uitstapt en er komt toevallig nog een auto die richting de grindbak in....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')