Ja klopt, maar die rijdt natuurlijk niet in zo'n knakenbak.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had Russell zijn Merc op dezelfde plek gecrasht en in de RBR van Max geboord
Bianchi ook niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die rijdt natuurlijk niet in zo'n knakenbak.
Nouja bij enkel geel en dan 0,2s liften is natuurlijk ook al compleet debiel, ridicuul en totaal zinloos, maar dat precedent heeft de FIA zelf geschapen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:15 schreef pmponer het volgende:
100 procent eens, maar in dit geval is volgens mij Russell niks te verwijten.
Als Max daar partly on track had gestaan midden van de apex, of aan de buitenkant uitkomen bocht, succes om daar dan nog omheen te sturen met je 2 tienden lift.quote:Single waved
Drivers need to reduce their speed, cannot overtake and must be prepared to change direction, due to a hazard beside or partly on the track. It must be evident that a driver has reduced their speed during the relevant sector(s).
Misschien maar als je geel groen ziet flikkeren, geen baco ziet met geel vlaggen en daarna groen dan knal je ook door neem ik aan. En wat ik al zei, je kan tegenwoordig bij de f1 beter gewoon doen waar je zin in hebt, straffen niet nemen en na de wedstrijd "uitleg" geven of in protest gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja bij enkel geel en dan 0,2s liften is natuurlijk ook al compleet debiel, ridicuul en totaal zinloos, maar dat precedent heeft de FIA zelf geschapen.
Ja als dit als dat, Russell had duidelijk te horen gekregen dat Verstappen off was gegaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als Max daar partly on track had gestaan midden van de apex, succes om daar dan nog omheen te sturen met je 2 tienden lift.
De FIA is gewoon heel erg vaak heel erg dom, naïef en volstrekt achterlijk.
Is enkel geel dan voldoende?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja, die komt niet zomaar weer de baan op.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Is enkel geel dan voldoende?
als Max uitstapt en er komt toevallig nog een auto die richting de grindbak in....
quote:Ik vind het ook belachelijk dat er niet meteen dubbel geel stond. Voor Antonelli gelukkig wel. Russell heeft gewoon geluk gehad met een slapende leiding.
Geel/dubbel geel is ook niet aan de wedstrijdleiding maar aan de marshal die in die bocht staat. Dus als die om welke reden dan ook heeft te horen gekregen in dit scenario enkel heel dan zal die dat doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Misschien maar als je geel groen ziet flikkeren, geen baco ziet met geel vlaggen en daarna groen dan knal je ook door neem ik aan. En wat ik al zei, je kan tegenwoordig bij de f1 beter gewoon doen waar je zin in hebt, straffen niet nemen en na de wedstrijd "uitleg" geven of in protest gaan.
Dat ze ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja als dit als dat, Russell had duidelijk te horen gekregen dat Verstappen off was gegaan.
De ogen op de pitmuur coachen hem natuurlijjk wel. (ja ze zeiden ook 2x yellow).
Ik vind dit compleet de schuld van de wedstrijdleiding en niet bij de coureur.
Upgrading to Double Yellow: This determination is made by Race Control. The Race Director and their team monitor the incident on camera and upgrade the status to a double waved yellow if the hazard is more severe—such as a car blocking the racing line, marshals working on track, or poor visibility. Marshals at the scene will then wave two flags, and the warning is illuminated on the electronic light panelsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geel/dubbel geel is ook niet aan de wedstrijdleiding maar aan de marshal die in die bocht staat. Dus als die om welke reden dan ook heeft te horen gekregen in dit scenario enkel heel dan zal die dat doen.
Ik had zelf eigenlijk eerder een rode vlag verwacht dan dit. En dat is wel een beslissing van de wedstrijdleiding
Britse coureurs zitten er ook veel meer van in de populatie dus niet verrassend dat die selectie in de statistiek hoger in de ranglijst staan. Maar dat is met andere ranglijstjes ook zo. Negen maal een Brit op het podium bijvoorbeeld tegen slechts 1x een Nederlanderquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En waarbij wederom een Brit profiteert van de chaos. Het zal ongetwijfeld niet bewust zijn, maar ik wil het toch even gezegd hebben.
quote:Op zondag 28 juni 2026 08:10 schreef Nattekat het volgende:
Dus paars onder dubbel geel is legaal.
Paspoortcheck zei dat zeker?
Het was enkel geel toen RUS daar reed. Het had dubbel moeten zijn imo. Dat werd het later ook.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:10 schreef Nattekat het volgende:
Dus paars onder dubbel geel is legaal.
Paspoortcheck zei dat zeker?
Eerst Russell erlangs en dan de rest afvlaggen?quote:Op zondag 28 juni 2026 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eigenlijks was enkel geel volgens de FIA, terwijl dubbel geel had moeten zijn.
Maar ja, ze willen een Jules Bianchi 2.0 hebben ofzo.
Russell deed zijn snelle ronde na Max, dus die had ook als enkel geel hing gewoon geen paarse sector moeten rijden.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het was enkel geel toen RUS daar reed. Het had dubbel moeten zijn imo. Dat werd het later ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |