abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221165643
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:18 schreef Geralt het volgende:
Eens met Allard.
Wat zei hij?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 juni 2026 @ 17:29:14 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221165672
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat zei hij?
Dat het mogelijk is dat Russel er mee weg komt omdat de vlaggen/lampjes mogelijk net verkeerd werden getoond, maar dat de muur dubbel geel hoort te zijn... ook om te voorkomen dat de toekomstige rocco coronelletjes gebruik gaan maken van dit gebeuren als je dan toch maar door gaat rijden want stel je voor dat je er mee weg komt.

(heel erg gechargeerd)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Admin zaterdag 27 juni 2026 @ 17:32:13 #53
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221165700
Waren trouwens enorm veel blauwe stoeltjes, iedereen wilde schaduw.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:35:35 #54
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165731
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:29 schreef Nizno het volgende:

[..]
maar dat de muur dubbel geel hoort te zijn...
De muur dubbel geel hoort te zijn? Wat bedoel je?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 juni 2026 @ 17:36:13 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221165736
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De muur dubbel geel hoort te zijn? Wat bedoel je?
als een coureur met zijn auto de muur raakt hoort het meteen dubbel geel op de baan te zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 17:36:13 #56
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221165737
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De muur dubbel geel hoort te zijn? Wat bedoel je?
Dat wanneer een auto de muur in gaat dat er meteen dubbelgeel in die sector zou moeten gelden (ga ik vanuit).
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 17:37:50 #57
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221165749
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:29 schreef Nizno het volgende:

[..]
Dat het mogelijk is dat Russel er mee weg komt omdat de vlaggen/lampjes mogelijk net verkeerd werden getoond, maar dat de muur dubbel geel hoort te zijn... ook om te voorkomen dat de toekomstige rocco coronelletjes gebruik gaan maken van dit gebeuren als je dan toch maar door gaat rijden want stel je voor dat je er mee weg komt.

(heel erg gechargeerd)
ik hoop dat ze alle camerabeelden bekijken om te zien wat hij zag en had moeten zien
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:37:59 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165751
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
als een coureur met zijn auto de muur raakt hoort het meteen dubbel geel op de baan te zijn.
Het was ook yellow yellow volgens de engineer van George, dat is het grappige hieraan.

Alhoewel in beeld een enkel yellow werd getoond via de elektrische vlag.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:39:10 #59
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165757
Hier dus te horen. De engineer: "yellow yellow Verstappen off in the gravel"

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 27 juni 2026 @ 17:43:29 #60
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221165781
Kreeg Verstappen hier niet in Qatar 21 een straf voor omdat het niet uitmaakt wat het panel toonde, maar de computer van de FIA bepaalde?
Rini dankjewel.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 juni 2026 @ 17:43:40 #61
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221165783
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het was ook yellow yellow volgens de engineer van George, dat is het grappige hieraan.

Alhoewel in beeld een enkel yellow werd getoond via de elektrische vlag.
als ze de regels volgen hoort de tijd van Russel weg te zijn.
Als ze de vlaggen/lampen aanhouden, ga je krijgen dat wat Allard klopt, nu gaan de Roccootjes doorrijden want stel dat je er toch mee weg komt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 juni 2026 @ 17:43:47 #62
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221165785
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kreeg Verstappen hier niet in Qatar 21 een straf voor omdat het niet uitmaakt wat het panel toonde, maar de computer van de FIA bepaalde?
Ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 27 juni 2026 @ 17:44:46 #63
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221165791
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier dus te horen. De engineer: "yellow yellow Verstappen off in the gravel"

[ afbeelding ]
dus wel dubbel geel :+
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 27 juni 2026 @ 17:46:05 #64
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221165799
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef Nizno het volgende:

[..]
als ze de regels volgen hoort de tijd van Russel weg te zijn.
Als ze de vlaggen/lampen aanhouden, ga je krijgen dat wat Allard klopt, nu gaan de Roccootjes doorrijden want stel dat je er toch mee weg komt.
Ja en dat is dan hetzelfde als het Monaco debakel.
Je kan beter doorrijden en later in beroep gaan dan gewoon je straf ondergaan.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2026 @ 17:46:52 #65
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221165800
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kreeg Verstappen hier niet in Qatar 21 een straf voor omdat het niet uitmaakt wat het panel toonde, maar de computer van de FIA bepaalde?
Dus naast dubbel geel ook een dubbele standaard
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:47:00 #66
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165801
En hier dan de crash van Verstappen.



Lijkt hem te verliezen zodra die terugschakelt.

Overigens lijkt die niet te crashen door hoe hij de bocht opent, want zo opende hij hem ook in zijn eerste flying in Q3.

Hier even een vergelijkje met ronde 1 en ronde 2 van Q3.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 17:48:27 #67
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221165808
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kreeg Verstappen hier niet in Qatar 21 een straf voor omdat het niet uitmaakt wat het panel toonde, maar de computer van de FIA bepaalde?
daar was een marshall met een gele vlag die hij over het hoofd had gezien.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:48:40 #68
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165810
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef Nizno het volgende:

[..]
als ze de regels volgen hoort de tijd van Russel weg te zijn.
In welk opzicht volgen ze nu niet de regels?
quote:
Als ze de vlaggen/lampen aanhouden, ga je krijgen dat wat Allard klopt, nu gaan de Roccootjes doorrijden want stel dat je er toch mee weg komt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:49:27 #69
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165816
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:44 schreef pmponer het volgende:

[..]
dus wel dubbel geel :+
Gek genoeg wel volgens de engineer, maar niet volgens het getoonde paneel. En het getoonde paneel is leidend.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 17:49:56 #70
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221165818
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Gek genoeg wel volgens de engineer, maar niet volgens het getoonde paneel. En het getoonde paneel is leidend.
als er een marshall met een gele vlag zwaait telt die ook mee
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:49:59 #71
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165819
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
daar was een marshall met een gele vlag die hij over het hoofd had gezien.
Dat inderdaad.

"Rogue marshal", riep Christian Horner destijds ook.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:51:01 #72
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221165827
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
als er een marshall met een gele vlag zwaait telt die ook mee
Die gaat voor op panelen. Zie eerdere posts over straf van Max.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:51:26 #73
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165830
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
als er een marshall met een gele vlag zwaait telt die ook mee
Als die aanwezig was geweest inderdaad wel.

Alleen dat blijkt voor nu niet uit de beelden. Wat dat betreft wel een snel gemaakte beslissing van de stewards(/wedstrijdleiding?) om dit te laten varen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 27 juni 2026 @ 17:53:51 #74
21467 franske19
Hit the deck!
pi_221165842
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
En hier dan de crash van Verstappen.

[ afbeelding ]

Lijkt hem te verliezen zodra die terugschakelt.

Overigens lijkt die niet te crashen door hoe hij de bocht opent, want zo opende hij hem ook in zijn eerste flying in Q3.

Hier even een vergelijkje met ronde 1 en ronde 2 van Q3.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net iets teveel snelheid denk ik.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 17:54:15 #75
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221165848
Is Rus under investigation?
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:56:18 #76
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165855
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:54 schreef THEFXR het volgende:
Is Rus under investigation?
Russell is onder no further investigation.

Of hij nu definitief veilig is voor alsnog een straf durf ik eigenlijk niet te zeggen. Je zou zeggen dat eenmaal vrijgesproken, vrijgesproken zou moeten blijven. Maar goed, de definitieve uitslag van de FIA zal er uitsluitsel over moeten geven.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:57:22 #77
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165862
Zoals het er nu naar uitziet is hij ook niet verder gesommeerd door de stewards dus dat is voor George natuurlijk een goed teken.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 27 juni 2026 @ 18:00:12 #78
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221165874
Ik neem aan dat Ferrari hier wel protest tegen aantekent.
Rini dankjewel.
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 18:03:41 #79
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165895
Dan zouden ze daar wel grond voor moeten hebben.

Formeel zit George hier gewoon goed volgens de regels, met het liften voor wat voor hem op het lichtpaneel een gele vlag was.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 juni 2026 @ 18:06:24 #80
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221165914
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan zouden ze daar wel grond voor moeten hebben.

Formeel zit George hier gewoon goed volgens de regels, met het liften voor wat voor hem op het lichtpaneel een gele vlag was.

[ afbeelding ]
dubbel geel is dat de tijd weg is.

quote:
Een dubbele gele vlag in de Formule 1 betekent dat er direct gevaar is op of direct langs de baan, bijvoorbeeld door een gecrashte auto of baancommissarissen.
Coureurs moeten aanzienlijk vertragen en volledig voorbereid zijn om direct te stoppen. Inhalen is strikt verboden.Bij het tonen van dubbel geel gelden de volgende strenge richtlijnen:
Gas terug: Coureurs moeten significant langzamer rijden en dit aantonen in hun rondetijden.
Inhaalverbod: Het is ten strengste verboden om andere coureurs in te halen in de betreffende sector.
Stoptijd: De coureur moet de wagen zo kunnen besturen dat deze vrijwel onmiddellijk tot stilstand kan worden gebracht.
Straf: Tijdens de kwalificatie wordt een rondetijd die onder dubbel geel is gereden direct geschrap.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 18:10:02 #81
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221165933
Als hij hiermee weg komt dan is dat puur een formele fout van de FIA. Het bestaat niet dat in bocht 9 onder normale omstandigheden enkel geel hangt bij een dergelijk incident.
Rini dankjewel.
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 18:14:24 #82
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165953
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
dubbel geel is dat de tijd weg is.
[..]

Geen idee wat de bron voor dit stukje tekst is, maar het woordje "geschrap" (typefout) belooft niet per se heel veel goeds over de betrouwbaarheid ervan.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 juni 2026 @ 18:20:49 #83
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221166005
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Geen idee wat de bron voor dit stukje tekst is, maar het woordje "geschrap" (typefout) belooft niet per se heel veel goeds over de betrouwbaarheid ervan.
dat was mijn kopieer en plak foutje dat ik de t niet mee had genomen in de tekst...
(de punt had ik wel door dat die niet mee kwam en dus er zelf achter gezet, maar de t niet gezien dat die miste)


bron oa https://racingnews365.nl/formule-1-regels-vlaggen-in-de-formule-1 en
https://www.f1maximaal.nl(...)-vlaggen-duidelijker
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 18:25:35 #84
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221166039
Het probleem is dus dat er kennelijk geen dubbel geel was, wat uiterst merkwaardig is.
Rini dankjewel.
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 18:28:04 #85
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221166051
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
dat was mijn kopieer en plak foutje dat ik de t niet mee had genomen in de tekst...
(de punt had ik wel door dat die niet mee kwam en dus er zelf achter gezet, maar de t niet gezien dat die miste)

[ afbeelding ]
bron oa https://racingnews365.nl/formule-1-regels-vlaggen-in-de-formule-1 en
https://www.f1maximaal.nl(...)-vlaggen-duidelijker
Op grote lijnen lijkt te kloppen wat hier staat afgaande op de tekst uit de (directe) documentatie vanuit de FIA.

Maar inderdaad zoals al aangegeven wordt: er gold geen dubbel geel.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 27 juni 2026 @ 18:52:06 #86
511221 Hetekip
Depressief
pi_221166222
Russel God _O_
Groot Brittannië _O_
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 27 juni 2026 @ 18:56:44 #87
511221 Hetekip
Depressief
pi_221166255
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kreeg Verstappen hier niet in Qatar 21 een straf voor omdat het niet uitmaakt wat het panel toonde, maar de computer van de FIA bepaalde?
Oude koeien.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Admin zaterdag 27 juni 2026 @ 19:05:00 #88
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221166309
Wat me trouwens opvalt is de hoeveelheid vrouwen. En de hoeveelheid Slowaken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221166341
Ik heb dit echt nog nooit gekeken. Wie wint er momenteel? :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Admin zaterdag 27 juni 2026 @ 19:14:15 #90
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221166371
quote:
88s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:10 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb dit echt nog nooit gekeken. Wie wint er momenteel? :9
Emerson.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 19:14:49 #91
38824 crew  Droopie
pi_221166374
twitter


Oke zand erover.
No era penal.
Hell To The Liars
  Admin zaterdag 27 juni 2026 @ 19:15:23 #92
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221166379
/flauw
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zaterdag 27 juni 2026 @ 19:18:51 #93
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221166403
quote:
88s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:10 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb dit echt nog nooit gekeken. Wie wint er momenteel? :9
Nu liever:alles ligt nog open in feite.
Dus nu een gedoodverfde winnaar aanwijzen is pure speculatie.

Inb4 @ChevyCaprice
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221166405
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:14 schreef yvonne het volgende:

[..]
Emerson.
Moest Googlen o|O o|O o|O

Normaal ben ik voor Leclerc, want die is het knapst, maar ik juich ook voor Verstappen *O*
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Admin zaterdag 27 juni 2026 @ 19:20:01 #95
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221166420
quote:
88s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:19 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Moest Googlen o|O o|O o|O

Normaal ben ik voor Leclerc, want die is het knapst, maar ik juich ook voor Verstappen *O*
Nou dan heb je iig al een beetje F1 geschiedenisles van me gehad.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221166430
Wtf, wilde zeggen dat ik morgen eens ga kijken, maar je moet hier extra voor betalen bij Viaplay? :(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Admin zaterdag 27 juni 2026 @ 19:23:43 #97
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221166448
quote:
88s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:21 schreef Mikeytt het volgende:
Wtf, wilde zeggen dat ik morgen eens ga kijken, maar je moet hier extra voor betalen bij Viaplay? :(
Jup, je kunt de auto pakken en nog snel hierheen rijden.
Oh nee dat is ook niet gratis. Vroeger kon je op de Duitse rtl nog kijken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221166449
ohh, blijkbaar kan ik wel kijken :@ Ben er morgen dan wel bij tijdens de race.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221166456
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:23 schreef yvonne het volgende:

[..]
Jup, je kunt de auto pakken en nog snel hierheen rijden.
Oh nee dat is ook niet gratis. Vroeger kon je op de Duitse rtl nog kijken.
Samsung telefoon gekocht? :+

Blijkbaar staat formule 1 gewoon op mn iptv
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 juni 2026 @ 19:26:40 #100
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221166467
quote:
88s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
ohh, blijkbaar kan ik wel kijken :@ Ben er morgen dan wel bij tijdens de race.
Kijk en post gerust mee :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')