abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221165643
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:18 schreef Geralt het volgende:
Eens met Allard.
Wat zei hij?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 juni 2026 @ 17:29:14 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221165672
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat zei hij?
Dat het mogelijk is dat Russel er mee weg komt omdat de vlaggen/lampjes mogelijk net verkeerd werden getoond, maar dat de muur dubbel geel hoort te zijn... ook om te voorkomen dat de toekomstige rocco coronelletjes gebruik gaan maken van dit gebeuren als je dan toch maar door gaat rijden want stel je voor dat je er mee weg komt.

(heel erg gechargeerd)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Admin zaterdag 27 juni 2026 @ 17:32:13 #53
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221165700
Waren trouwens enorm veel blauwe stoeltjes, iedereen wilde schaduw.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:35:35 #54
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165731
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:29 schreef Nizno het volgende:

[..]
maar dat de muur dubbel geel hoort te zijn...
De muur dubbel geel hoort te zijn? Wat bedoel je?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 juni 2026 @ 17:36:13 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221165736
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De muur dubbel geel hoort te zijn? Wat bedoel je?
als een coureur met zijn auto de muur raakt hoort het meteen dubbel geel op de baan te zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 17:36:13 #56
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221165737
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De muur dubbel geel hoort te zijn? Wat bedoel je?
Dat wanneer een auto de muur in gaat dat er meteen dubbelgeel in die sector zou moeten gelden (ga ik vanuit).
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 17:37:50 #57
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221165749
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:29 schreef Nizno het volgende:

[..]
Dat het mogelijk is dat Russel er mee weg komt omdat de vlaggen/lampjes mogelijk net verkeerd werden getoond, maar dat de muur dubbel geel hoort te zijn... ook om te voorkomen dat de toekomstige rocco coronelletjes gebruik gaan maken van dit gebeuren als je dan toch maar door gaat rijden want stel je voor dat je er mee weg komt.

(heel erg gechargeerd)
ik hoop dat ze alle camerabeelden bekijken om te zien wat hij zag en had moeten zien
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:37:59 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165751
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
als een coureur met zijn auto de muur raakt hoort het meteen dubbel geel op de baan te zijn.
Het was ook yellow yellow volgens de engineer van George, dat is het grappige hieraan.

Alhoewel in beeld een enkel yellow werd getoond via de elektrische vlag.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:39:10 #59
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165757
Hier dus te horen. De engineer: "yellow yellow Verstappen off in the gravel"

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 27 juni 2026 @ 17:43:29 #60
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221165781
Kreeg Verstappen hier niet in Qatar 21 een straf voor omdat het niet uitmaakt wat het panel toonde, maar de computer van de FIA bepaalde?
Rini dankjewel.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 juni 2026 @ 17:43:40 #61
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221165783
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het was ook yellow yellow volgens de engineer van George, dat is het grappige hieraan.

Alhoewel in beeld een enkel yellow werd getoond via de elektrische vlag.
als ze de regels volgen hoort de tijd van Russel weg te zijn.
Als ze de vlaggen/lampen aanhouden, ga je krijgen dat wat Allard klopt, nu gaan de Roccootjes doorrijden want stel dat je er toch mee weg komt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 juni 2026 @ 17:43:47 #62
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221165785
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kreeg Verstappen hier niet in Qatar 21 een straf voor omdat het niet uitmaakt wat het panel toonde, maar de computer van de FIA bepaalde?
Ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 27 juni 2026 @ 17:44:46 #63
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221165791
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier dus te horen. De engineer: "yellow yellow Verstappen off in the gravel"

[ afbeelding ]
dus wel dubbel geel :+
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 27 juni 2026 @ 17:46:05 #64
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221165799
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef Nizno het volgende:

[..]
als ze de regels volgen hoort de tijd van Russel weg te zijn.
Als ze de vlaggen/lampen aanhouden, ga je krijgen dat wat Allard klopt, nu gaan de Roccootjes doorrijden want stel dat je er toch mee weg komt.
Ja en dat is dan hetzelfde als het Monaco debakel.
Je kan beter doorrijden en later in beroep gaan dan gewoon je straf ondergaan.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2026 @ 17:46:52 #65
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221165800
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kreeg Verstappen hier niet in Qatar 21 een straf voor omdat het niet uitmaakt wat het panel toonde, maar de computer van de FIA bepaalde?
Dus naast dubbel geel ook een dubbele standaard
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:47:00 #66
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165801
En hier dan de crash van Verstappen.



Lijkt hem te verliezen zodra die terugschakelt.

Overigens lijkt die niet te crashen door hoe hij de bocht opent, want zo opende hij hem ook in zijn eerste flying in Q3.

Hier even een vergelijkje met ronde 1 en ronde 2 van Q3.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 17:48:27 #67
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221165808
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kreeg Verstappen hier niet in Qatar 21 een straf voor omdat het niet uitmaakt wat het panel toonde, maar de computer van de FIA bepaalde?
daar was een marshall met een gele vlag die hij over het hoofd had gezien.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:48:40 #68
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165810
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef Nizno het volgende:

[..]
als ze de regels volgen hoort de tijd van Russel weg te zijn.
In welk opzicht volgen ze nu niet de regels?
quote:
Als ze de vlaggen/lampen aanhouden, ga je krijgen dat wat Allard klopt, nu gaan de Roccootjes doorrijden want stel dat je er toch mee weg komt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:49:27 #69
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165816
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:44 schreef pmponer het volgende:

[..]
dus wel dubbel geel :+
Gek genoeg wel volgens de engineer, maar niet volgens het getoonde paneel. En het getoonde paneel is leidend.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 17:49:56 #70
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221165818
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Gek genoeg wel volgens de engineer, maar niet volgens het getoonde paneel. En het getoonde paneel is leidend.
als er een marshall met een gele vlag zwaait telt die ook mee
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:49:59 #71
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165819
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
daar was een marshall met een gele vlag die hij over het hoofd had gezien.
Dat inderdaad.

"Rogue marshal", riep Christian Horner destijds ook.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:51:01 #72
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221165827
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
als er een marshall met een gele vlag zwaait telt die ook mee
Die gaat voor op panelen. Zie eerdere posts over straf van Max.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 17:51:26 #73
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221165830
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
als er een marshall met een gele vlag zwaait telt die ook mee
Als die aanwezig was geweest inderdaad wel.

Alleen dat blijkt voor nu niet uit de beelden. Wat dat betreft wel een snel gemaakte beslissing van de stewards(/wedstrijdleiding?) om dit te laten varen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 27 juni 2026 @ 17:53:51 #74
21467 franske19
Hit the deck!
pi_221165842
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
En hier dan de crash van Verstappen.

[ afbeelding ]

Lijkt hem te verliezen zodra die terugschakelt.

Overigens lijkt die niet te crashen door hoe hij de bocht opent, want zo opende hij hem ook in zijn eerste flying in Q3.

Hier even een vergelijkje met ronde 1 en ronde 2 van Q3.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net iets teveel snelheid denk ik.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 17:54:15 #75
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221165848
Is Rus under investigation?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')