quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Russell heeft gelift en kreeg zelf geen dubbel geel begrijp ik.
Juiste paspoort voor Russel idd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:07 schreef LTVDK het volgende:
Zal ik deze maar alvast klaarzetten
[ link | afbeelding ]
Gisteren liet Sjors Max er niet voorbij, dus gaf Max hem deze 🖕.quote:
Ik hoorde hem ook liften.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Russell heeft gelift en kreeg zelf geen dubbel geel begrijp ik.
Dan had George geen pole gehad.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:10 schreef Nizno het volgende:
er is wel een deleted time volgens jut en jul
Sterker nog.quote:
George motorplofquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:11 schreef Perox het volgende:
Morgen maar zien wat het wordt. Eens zien hoe die remmen het uit gaan houden in de hitte. En de motortjes natuurlijk.
Laat hem starten in Wenen.quote:
Maar ook een deleted lap van Russellquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sterker nog.
No further investigation.
dat is altijd al zo geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:12 schreef wdn het volgende:
Max houdt zijn 5de plek?
Dus als je dit doet als je 1ste staat...
Dat kan nooit de pole lap zijn.quote:
Nee tuurlijk niet, dat zou zielig zijn voor hem, hij heeft het al zo zwaar als tweede rijderquote:
Jules Bianchi 2.0quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:17 schreef Geralt het volgende:
Als een auto zo eraf gaat dan moet dat toch DIRECT dubbel geel zijn.
Wat een faal weer van de FIA.
Vroeg of laat gaat dat een keer mis.
Nu heb ik beide vt's gezien gisteren met half aandacht (was ook aan het werk) en dit niet gezien dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:09 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gisteren liet Sjors Max er niet voorbij, dus gaf Max hem deze 🖕.
https://racingnews365.nl/(...)cident-in-oostenrijk
had je goed zicht op die uitglijder?quote:
Zag er niet goed uit trouwens.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:21 schreef Red_85 het volgende:
Nu afwachten op Max zn karretje nog goed is... anders is het alsnog een schijtrees eerste klas vanuit de pitsstraat.
Hoorden jullie thuis het "oooooooooooooo ooooooooh" niet?!quote:
Jet cars heeft 'm al op de website staan ovv zo goed als nieuw.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:21 schreef Red_85 het volgende:
Nu afwachten op Max zn karretje nog goed is... anders is het alsnog een schijtrees eerste klas vanuit de pitsstraat.
hier stond het geluid nog zachtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoorden jullie thuis het "oooooooooooooo ooooooooh" niet?!
We hebben hem gehoord.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoorden jullie thuis het "oooooooooooooo ooooooooh" niet?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |