quote:
Nog even geduld:quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja waar blijft het! Het was ons beloofd
quote:
Ja. Is wel wat koeler maar is wel bokke benauwd hoor, vooral als het zonnetje erdoor komt gaat het lekker dampenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Toch iets en vooral afkoeling, ik wil ook afkoelingnog steeds te heet hier en inmiddels 27 graden in huis
Ohhh ook hell heet bluhquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
27 graden, daar teken ik voor. Ik heb nu 29,8 ºC56%
[ afbeelding ]
Ja dat! Hele dag lopen zweten, was uit wanhoop gaan fietsen..was eigenlijk ook geen succes maar wel lekker beweging gehadquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Is wel wat koeler maar is wel bokke benauwd hoor, vooral als het zonnetje erdoor komt gaat het lekker dampen
Beetje idem alleen had ik sinds gister 26/26.5 en koelde 0 meer helaas met luchten. Hier nu net ook alles open geknald vrees dat het wel even nodig heeft..maar er is lucht verplaatsing ook lekker en daglichtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb net de ramen open. Ik hoop zo dat als die onweer niet komt het in ieder geval wat afkoelt vannacht. 27 nu in huis. Van 25 naar 27 gegaan vandaag de dag. Van 22 naar 25 duurde de hele week zowat
Stap in de auto en rij naar Meppel. En stream het gelijk voor ons.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
er komt helemaal niks ofwel, eerst 21:00 toen 22:30 nu 02:00, kut prognoses, gaat een plaknacht worden van jewelste met 0,0mm regen
ik zou er maar niet op rekenenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:27 schreef Discombobulate het volgende:
Het kan ook nog 's nachts en morgenochtend hé? Morgenmiddag nog zelfs onweersignalen.
Ja met fietsen heb je lekker briesje :-Dquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat! Hele dag lopen zweten, was uit wanhoop gaan fietsen..was eigenlijk ook geen succes maar wel lekker beweging gehadnet superlang koele douche genomen, zalig!
ik ga buiten slapen denk ikquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen wordt sowieso ook nog ellende. Zondagnacht op maandag koelt het relatief veel af, maar maandag op dinsdag. Godver wat heb ik zin om met het raam open te slapen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |