Als een kolkende heksenketel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Asperitas wolken:
https://www.truineer.be/2024/07/zeldzame-wolken-boven-de-stad/
Superhittegolf met patroonopvolging. Mede mogelijk gemaakt door Shell, Exxon etcquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:51 schreef Zipportal het volgende:
SCHIET GODVERDOMME OP MET DIE VERKOELING.
Bij dat soort politici moet je meteen de airco van hun auto onklaar maken. Laat ze maar voelen wat warmte isquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wait what, geen airco mogen gebruiken?
Te veel stroomverbruik zal wel de reden zijn om dit tegen te houden, nou ze hadden mijn kont mogen kussen!
Zal tijd wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook flink gaan waaien afgelopen uur.
Dan zetten ze de arko aan. Auto en huis in de fik steken. Laat ze maar voelen wat warmte is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Bij dat soort politici moet je meteen de airco van hun auto onklaar maken. Laat ze maar voelen wat warmte is
https://www.vrt.be/vrtnws(...)llend~1782444420787/quote:KMI waarschuwt met code oranje voor onweer in groot deel van het land
Er gold al code geel voor onweer in heel het land. Nu waarschuwt het KMI met code oranje in heel Vlaanderen (behalve de kust), Brussel, Henegouwen en Waals-Brabant tot 6 uur vannacht.
"Vanavond en vannacht trekt een Frans onweerscomplex, met plaatselijk kans op hevige regenval, hagelstenen en mogelijk zeer zware windstoten met kans op schade", klinkt het. "De code oranje kan eventueel later uitgebreid worden."
"Er zijn 2 kansen op 3 voor zwaar onweer met hagelstenen van omvang, zware buien en zware windstoten", schrijft David Dehenauw van het KMI nog op X. "Er zal waarschijnlijk plaatselijke schade zijn."
Ook maar ook omdat airco's buiten warmte uitstoten wat weer voor meer opwarming zorgt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wait what, geen airco mogen gebruiken?
Te veel stroomverbruik zal wel de reden zijn om dit tegen te houden, nou ze hadden mijn kont mogen kussen!
Toch iets en vooral afkoeling, ik wil ook afkoelingquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Trekt allemaal langsWel wat forse regen af en toe. Gaat wel goed los in de verte met klappers
Aspartaam wolken 😱quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Asperitas wolken:
https://www.truineer.be/2024/07/zeldzame-wolken-boven-de-stad/
Beter een grote hagelsteen door de voorruit, dan eentje door de voorhuid 😱quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:20 schreef Frutsel het volgende:
Is het al ergens te volgen?
Is @:Nattekat al onderweg naar het omgevallen tuinstoeltje van Venlo of zijn er dashcambeelden van zware hagelstenen die door een Nederlandse voorruit vallen?
27 graden, daar teken ik voor. Ik heb nu 29,8 ºCquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Toch iets en vooral afkoeling, ik wil ook afkoelingnog steeds te heet hier en inmiddels 27 graden in huis
Nog niet , maar ik wil best een filmpje maken hier in Ede als een wolf aangevallen wordt door skippyballen qua hagelstenen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:20 schreef Frutsel het volgende:
Is het al ergens te volgen?
Is @:Nattekat al onderweg naar het omgevallen tuinstoeltje van Venlo of zijn er dashcambeelden van zware hagelstenen die door een Nederlandse voorruit vallen?
Ja, als al die 24s die voorspeld worden 25s worden dan kunnen we zo nog 2 weken vooruit met de hittegolf.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:23 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd of we de landelijke hittegolf kunnen continueren de komende week. Het zal er om spannen, elke nieuwe pluim is weer iets warmer als de vorige dus wie weet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |