God is vergeten de airco aan te zetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom koelt het buiten niet af?
De oude of de nieuwe?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan inmiddels maar ik herhaal het graag
Die vent in de Jumbo reclame wat een klootzak is dat zeg
Ook van Xbox?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Briljante marketing van Apple.
Akkoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk naar de enige pot die er toedoet.
Van FOK! ook goede marketing. Vannacht maar pimp account genomen voor 400 dagen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Briljante marketing van Apple.
Klopt.quote:
Stel je vraag in WKNquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom koelt het buiten niet af?
Hier nu een verfrissende 26 graden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom koelt het buiten niet af?
Eens. En ik ken hem ook nog eensquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan inmiddels maar ik herhaal het graag
Die vent in de Jumbo reclame wat een klootzak is dat zeg
Daar airco's wordt het warmer buiten ;-)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
God is vergeten de airco aan te zetten.
Heb je ook een bureau in de woonkamer?quote:
België niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Senegal gaat er wel bij zijn met +1 doelsaldo nu
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook een bureau in de woonkamer?
Is daar iets mis mee?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook een bureau in de woonkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |