19.1quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:34 schreef superniger het volgende:
Is het bij jullie nog steeds bloedheet?
Altijd tegen ons.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom koelt het buiten niet af?
Dat heb ik al gedaan inmiddels maar ik herhaal het graagquote:
Ik kijk naar de enige pot die er toedoet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Héhé
Het is nu alweer voorbij
Ik snap best dat je wat overuren gedraaid hebt maar laten we je basistaken niet laten verslonzen alsjeblieft
God is vergeten de airco aan te zetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom koelt het buiten niet af?
De oude of de nieuwe?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan inmiddels maar ik herhaal het graag
Die vent in de Jumbo reclame wat een klootzak is dat zeg
Ook van Xbox?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Briljante marketing van Apple.
Akkoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk naar de enige pot die er toedoet.
Van FOK! ook goede marketing. Vannacht maar pimp account genomen voor 400 dagen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Briljante marketing van Apple.
Klopt.quote:
Stel je vraag in WKNquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom koelt het buiten niet af?
Hier nu een verfrissende 26 graden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom koelt het buiten niet af?
Eens. En ik ken hem ook nog eensquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan inmiddels maar ik herhaal het graag
Die vent in de Jumbo reclame wat een klootzak is dat zeg
Daar airco's wordt het warmer buiten ;-)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
God is vergeten de airco aan te zetten.
Heb je ook een bureau in de woonkamer?quote:
België niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Senegal gaat er wel bij zijn met +1 doelsaldo nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |