22.6 nu. Heb hem iets hoger gezet, vind 23,5 comfortabeler.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:34 schreef superniger het volgende:
Is het bij jullie nog steeds bloedheet?
Belg.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Oh nee, België ligt in Europa, dus ik ben toch voor België
Coco kijkt naar Senegal neem ik aanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Héhé
Het is nu alweer voorbij
Ik snap best dat je wat overuren gedraaid hebt maar laten we je basistaken niet laten verslonzen alsjeblieft
Oekraïne deed het wel met -1 doelsaldo door als beste derde op EK 24. We zullen zienquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn wel klaar tenzij Iran en Uruguay verliezen en Congo gelijkspeelt of Kroatie verliest. Kun je rekenen?
Wat mij betreft mogen Iran en Uruguay wel verliezen en dan Congo wel winnen (en Algerije en Kroatie minimaal een gelijkspelletje)
Algerije en Oostenrijk hebben geen beste WK-historie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
Alleen Algerije-Oostenrijk een salonremise nog dan.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn wel klaar tenzij Iran en Uruguay verliezen en Congo gelijkspeelt of Kroatie verliest. Kun je rekenen?
Wat mij betreft mogen Iran en Uruguay wel verliezen en dan Congo wel winnen (en Algerije en Kroatie minimaal een gelijkspelletje)
Hij heeft 2 schermen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coco kijkt naar Senegal neem ik aan
@KidLionel ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Weet je aan wie ik écht een pleurishekel heb?
Appels, peren. Het is allemaal nog mogelijk, maar niet waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oekraïne deed het wel met -1 doelsaldo door als beste derde. We zullen zien
Hier nog 29.5, maar buiten is het nog warmer.quote:
Kijk wie het zegt !quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Héhé
Het is nu alweer voorbij
Ik snap best dat je wat overuren gedraaid hebt maar laten we je basistaken niet laten verslonzen alsjeblieft
Nee daar heb ik weinig last van gehad (lol)quote:
Briljante marketing van Apple.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe iPad besteld aangezien ze ¤100+ duurder worden.
Ter info.
Messiquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Weet je aan wie ik écht een pleurishekel heb?
België?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Weet je aan wie ik écht een pleurishekel heb?
Die dikke met een zachte gquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee daar heb ik weinig last van gehad (lol)
Nee van die vent in de Jumbo reclame wat een klootzak is dat zeg
Nee niet echtquote:
vertel!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Weet je aan wie ik écht een pleurishekel heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |