Met 2-0 stonden ze al voor Zuid Korea. Zuid Korea heeft 2-3, Senegal had met 2-0 5-6. Hadden ze meer goals gemaakt....quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
En jawel is 3-0 en daardoor gaan ze als beste derde voorbij Zuid Korea. waardoor hun kans groter is.
Ryan Thomas gaat België slopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelijke doelsaldo. Als België gelijkspeelt staan ze nu gelijk als beste derde.
Kortom we moeten gewoon winnen straks om 5u
Als je niet van Nieuw Zeeland kunt winnen, dan heb je in de ko fase niets te zoeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelijke doelsaldo. Als België gelijkspeelt staan ze nu gelijk als beste derde.
Kortom we moeten gewoon winnen straks om 5u
Ik zou het wel leuk vinden als Nieuw-Zeeland wintquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je niet van Nieuw Zeeland kunt winnen, dan heb je in de ko fase niets te zoeken.
zeker!quote:
Eenschquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Nieuw-Zeeland wintNiets tegen België verder.
Je mag mij wakker bellen als er een spammer isquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Egypte wint is een gelijkspelletje wel genoeg natuurlijk.
Anders wordt het lastig denk ik, bij 0-0 staat alleen Schotland en Zuid-Korea op dit moment lager. En dan wordt Algerije een salonremise. Dan moet je hopen dat de Congo niet wint. En Uruguay met een slechter doelsaldo op de proppen komt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag mij wakker bellen als er een spammer is
En Uruguay. Die kunnen nu niet meer voor de salonremise gaan allebei. ERG MOOI.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
De 3e goal van Senegal is wel gunstig als Belgie weer gelijkspeelt. Dan heeft Senegal namelijk meer goals gemaakt.
Hoezeer ik de Belgen ook in mijn hart heb gesloten, om 05.00 uur opstaan om een wedstrijd te kijken gaat me toch net iets te ver.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelijke doelsaldo. Als België gelijkspeelt staan ze nu gelijk als beste derde.
Kortom we moeten gewoon winnen straks om 5u
Waarom? Die verwachten niet dat Irak er nog 2 gaat scoren hoor. Die weten al dat ze achter Senegal komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vooral Zuid Korea ziet het niet graag gebeuren dat Senegal blijft pushen tegen Irak
Ik heb dorstquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag mij wakker bellen als er een spammer is
Jazeker.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:32 schreef Felagund het volgende:
Gaan we hier ook Belgie tegen Nieuw-Zeeland kijken?
Dm me je nummer eens broederquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag mij wakker bellen als er een spammer is
Doe eens gek!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is drie perenijsjes op een avond ietwat overdreven?
Vooral als je aardbeien toch lekkerder vindtquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is drie perenijsjes op een avond ietwat overdreven?
Ik zet er de wekker niet voor, maar ben dan waarschijnlijk wel wakker.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:32 schreef Felagund het volgende:
Gaan we hier ook Belgie tegen Nieuw-Zeeland kijken?
Niet als het 30 graden isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is drie perenijsjes op een avond ietwat overdreven?
Je hebt gelijk. Ik heb toch liever aardbei.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vooral als je aardbeien toch lekkerder vindt
Die zijn wel klaar tenzij Iran en Uruguay verliezen en Congo gelijkspeelt of Kroatie verliest. Kun je rekenen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vooral Zuid Korea ziet het niet graag gebeuren dat Senegal blijft pushen tegen Irak
Gezien de huidige temperaturen niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is drie perenijsjes op een avond ietwat overdreven?
Nee we zijn je mojitos gewendquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is drie perenijsjes op een avond ietwat overdreven?
Amai, gij zijt geen grote slaperquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zet er de wekker niet voor, maar ben dan waarschijnlijk wel wakker.
Slechts 32 graden in huis.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:34 schreef superniger het volgende:
Is het bij jullie nog steeds bloedheet?
Hahgay.gifquote:
Dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Uruguay. Die kunnen nu niet meer voor de salonremise gaan allebei. ERG MOOI.
Héhéquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |