quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag mij wakker bellen als er een spammer is
Jazeker.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:32 schreef Felagund het volgende:
Gaan we hier ook Belgie tegen Nieuw-Zeeland kijken?
Dm me je nummer eens broederquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag mij wakker bellen als er een spammer is
Doe eens gek!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is drie perenijsjes op een avond ietwat overdreven?
Vooral als je aardbeien toch lekkerder vindtquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is drie perenijsjes op een avond ietwat overdreven?
Ik zet er de wekker niet voor, maar ben dan waarschijnlijk wel wakker.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:32 schreef Felagund het volgende:
Gaan we hier ook Belgie tegen Nieuw-Zeeland kijken?
Niet als het 30 graden isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is drie perenijsjes op een avond ietwat overdreven?
Je hebt gelijk. Ik heb toch liever aardbei.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vooral als je aardbeien toch lekkerder vindt
Die zijn wel klaar tenzij Iran en Uruguay verliezen en Congo gelijkspeelt of Kroatie verliest. Kun je rekenen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vooral Zuid Korea ziet het niet graag gebeuren dat Senegal blijft pushen tegen Irak
Gezien de huidige temperaturen niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is drie perenijsjes op een avond ietwat overdreven?
Nee we zijn je mojitos gewendquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is drie perenijsjes op een avond ietwat overdreven?
Amai, gij zijt geen grote slaperquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zet er de wekker niet voor, maar ben dan waarschijnlijk wel wakker.
Slechts 32 graden in huis.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:34 schreef superniger het volgende:
Is het bij jullie nog steeds bloedheet?
Hahgay.gifquote:
Dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Uruguay. Die kunnen nu niet meer voor de salonremise gaan allebei. ERG MOOI.
Héhéquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |