Zeg dat nog eens, dat werkt.quote:
Hebben doelsaldo -3quote:
Ik heb liever Uruguay of België weg dan Senegalquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:27 schreef BillDauterive het volgende:
Van mij hoeft Senegal niet door. Altijd leuk zo'n verrassing.
Die winnen wel van Nieuw-Zeeland joh. Ik denk dat Uruguay een GROOT PROBLEEM heeft.quote:
Uruguay mag wel stranden. België graag ook doorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever Uruguay of België weg dan Senegal
Gelijke doelsaldo. Als België gelijkspeelt staan ze nu gelijk als beste derde.quote:
Die zijn niks meer sinds Luis Suarez bij Colombia speeltquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die winnen wel van Nieuw-Zeeland joh. Ik denk dat Uruguay een GROOT PROBLEEM heeft.
Dit is zeer belangrijk anders laat @PSVCL mij nooit meer met rust.quote:
Ik ben daar helemaal niet zo van overtuigd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die winnen wel van Nieuw-Zeeland joh.
Ja kijk ook met bang hartjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben daar helemaal niet zo van overtuigd.
Als Egypte wint is een gelijkspelletje wel genoeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelijke doelsaldo. Als België gelijkspeelt staan ze nu gelijk als beste derde.
Kortom we moeten gewoon winnen straks om 5u
Ga je kijken?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelijke doelsaldo. Als België gelijkspeelt staan ze nu gelijk als beste derde.
Kortom we moeten gewoon winnen straks om 5u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |