Nee, want voor Senegal kan het nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo er is ook nog voetbal. Heb de wedstrijd tussen Senegal en Irak weggedaan wat saai zeg
Welkomquote:
Even de stand erbij nemenquote:
Jij niet dan? Straatbbq is altijd best wel leuk hier. Maar dat komt natuurlijk omdat ik het organiseerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dus jij bent zo'n type dat daar heen gaat
2-0
Als er maar gepofte aardappel en maiskorn isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij niet dan? Straatbbq is altijd best wel leuk hier. Maar dat komt natuurlijk omdat ik het organiseer
Done dealquote:
Zeg dat nog eens, dat werkt.quote:
Hebben doelsaldo -3quote:
Ik heb liever Uruguay of België weg dan Senegalquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:27 schreef BillDauterive het volgende:
Van mij hoeft Senegal niet door. Altijd leuk zo'n verrassing.
Die winnen wel van Nieuw-Zeeland joh. Ik denk dat Uruguay een GROOT PROBLEEM heeft.quote:
Uruguay mag wel stranden. België graag ook doorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever Uruguay of België weg dan Senegal
Gelijke doelsaldo. Als België gelijkspeelt staan ze nu gelijk als beste derde.quote:
Die zijn niks meer sinds Luis Suarez bij Colombia speeltquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die winnen wel van Nieuw-Zeeland joh. Ik denk dat Uruguay een GROOT PROBLEEM heeft.
Dit is zeer belangrijk anders laat @PSVCL mij nooit meer met rust.quote:
Ik ben daar helemaal niet zo van overtuigd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die winnen wel van Nieuw-Zeeland joh.
Ja kijk ook met bang hartjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben daar helemaal niet zo van overtuigd.
Als Egypte wint is een gelijkspelletje wel genoeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelijke doelsaldo. Als België gelijkspeelt staan ze nu gelijk als beste derde.
Kortom we moeten gewoon winnen straks om 5u
Ga je kijken?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelijke doelsaldo. Als België gelijkspeelt staan ze nu gelijk als beste derde.
Kortom we moeten gewoon winnen straks om 5u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |