abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221283078
Vandaag is een prima dagje. Net even geluncht, zo even wat water drinken en dan verder haken ja. Dat dinsdag mijn bestie even langs is geweest heeft me echt goed gedaan. Had er echt even behoefte aan

Nu alleen even stress voor morgen. Dan is het startgesprek over de verbouwing. Ik weet al in welke week ik overga. Dat is over zes weken. Dus ik begin dit weekend met inpakken van de boeken boven. En de spullen die ik niet nodig heb. Gewoon rustig aan. Netjes per doos opschrijven wat erin zit. Rustig en geordend.
Begint nu wel akelig echt te worden

Gelukkig morgen gesprek met de psych. Eens bespreken hoe ik om twee mensen tegelijk kan rouwen. Op dit moment overvalt de vriendin me ineens. Het lukt me niet goed om te rouwen over haar. Simpelweg omdat ik na haar overlijden ineens heel erg veel zorg rondom mijn moeder had, en dat begint nu te bijten.
Het is ingewikkeld en misschien weet de psych hoe ik dit moet doen, wat het beste is.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:23 schreef Iceage het volgende:
Hoi,

Optie voor paar dagen tevoren koken en dan gestickerd invriezen. (ook een brood in de vriezer doen)

Slaap goed deze nacht..
Ik heb genoeg eten in huis. Alleen ik dacht genoeg over gehad te hebben en dat viel tegen, kan gebeuren ja :Y

quote:
99s.gif Op donderdag 9 juli 2026 01:15 schreef greysbones het volgende:
O
[..]
fff
Een crackertje en naar bed :P :*
Bah eten in bed _O- Bedden zijn gemaakt om in te slapen, het is geen voederplaats ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wijsheid: niet kruimelen met je crackers in bed. ;)
_O-

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kruimels in je bed is geen pret!
Dit dus
  donderdag 9 juli 2026 @ 13:57:17 #152
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221283112
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kruimels in je bed is geen pret!
Nope, doe het zelf ook nooit.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 juli 2026 @ 14:00:19 #153
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221283135
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:57 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nope, doe het zelf ook nooit.
Idem.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 9 juli 2026 @ 14:01:12 #154
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221283138
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

Gelukkig morgen gesprek met de psych. Eens bespreken hoe ik om twee mensen tegelijk kan rouwen. Op dit moment overvalt de vriendin me ineens. Het lukt me niet goed om te rouwen over haar. Simpelweg omdat ik na haar overlijden ineens heel erg veel zorg rondom mijn moeder had, en dat begint nu te bijten.
Het is ingewikkeld en misschien weet de psych hoe ik dit moet doen, wat het beste is.
[..]

Rouwen is ook ingewikkeld. Zelf vind ik het nog steeds lastig om er vorm aan te geven. Meestal probeer ik het in mijn hoofd om te draaien; in plaats van om verdriet te hebben, ben ik dankbaar omdat ze onderdeel van mijn leven zijn geweest. :) Het klinkt erg dooddoenerig, maar het werkt voor mij.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 juli 2026 @ 14:03:26 #155
Brabo Bastard
pi_221283151
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Rouwen is ook ingewikkeld. Zelf vind ik het nog steeds lastig om er vorm aan te geven. Meestal probeer ik het in mijn hoofd om te draaien; in plaats van om verdriet te hebben, ben ik dankbaar omdat ze onderdeel van mijn leven zijn geweest. :) Het klinkt erg dooddoenerig, maar het werkt voor mij.
Hier ben ik het ook wel mee eens. Al zal iedereen anders rouwen. Bij ooms en tantes viel het mee, bij mijn oma's hakte het er wat harder in.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 9 juli 2026 @ 14:05:02 #156
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221283161
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hier ben ik het ook wel mee eens. Al zal iedereen anders rouwen. Bij ooms en tantes viel het mee, bij mijn oma's hakte het er wat harder in.
Niets mis met oma's die altijd lief deden. :)
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 juli 2026 @ 14:06:09 #157
Brabo Bastard
pi_221283167
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:05 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Niets mis met oma's die altijd lief deden. :)
Dat sowieso.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 9 juli 2026 @ 14:07:16 #158
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221283170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat sowieso.
Een van je ouders verliezen of een broer/zus is natuurlijk veel erger.
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 juli 2026 @ 14:08:07 #159
Brabo Bastard
pi_221283177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Een van je ouders verliezen of een broer/zus is natuurlijk veel erger.
Uiteraard. Hoe dichterbij hoe heviger.

Maar volgens mij maken we het iets te depressief :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221283178
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Rouwen is en blijft ingewikkeld, zit nu ook midden in het proces en dat was van iemand waar ik geen contact meer mee had en toch is het heavy
  donderdag 9 juli 2026 @ 14:10:52 #161
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221283190
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Uiteraard. Hoe dichterbij hoe heviger.

Maar volgens mij maken we het iets te depressief :@
Mwah, de dood hoort bij het leven. Daar moet je ook over kunnen praten. Misschien heeft Child iets aan onze woorden. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:08 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Rouwen is en blijft ingewikkeld, zit nu ook midden in het proces en dat was van iemand waar ik geen contact meer mee had en toch is het heavy
Dan heeft diegene toch meer voor je betekend dan dat je dacht. :)
pi_221283255
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:10 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Mwah, de dood hoort bij het leven. Daar moet je ook over kunnen praten. Misschien heeft Child iets aan onze woorden. :)
[..]
Dan heeft diegene toch meer voor je betekend dan dat je dacht. :)
Dat klopt maar ik wil niet het topic van Cots overnemen met mijn rouw
  donderdag 9 juli 2026 @ 14:31:44 #163
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221283287
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat klopt maar ik wil niet het topic van Cots overnemen met mijn rouw
We nemen ook niets over, maar je mag natuurlijk vertellen over je persoonlijke situatie dat vergelijkbaar is met dat van haar. :) Misschien kan ze er iets mee.
pi_221283606
-O- op dit moment kan ik rouw nog niet als iets positiefs zien. Het voelt oneerlijk en verdrietig. Het is op het moment meer dan ik aankan. Vriendin en moeder, in minder dan een jaar tijd. Het is gewoon stom.

Geloof trouwens niet dat rouw te maken heeft met hoever je van iemand staat. Als je close bent met een oma kan die dood veel meer doen dan die van een sibling waar je weinig mee hebt

Gevoelens als dankbaarheid is gewoon nog niet aan de orde. Het is toch nog te kort. Het doet alleen akelig veel pijn. Kan er alleen maar om huilen of om weg te drukken. Het enige wat ik wil is mijzelf pijn doen om niet te hoeven voelen
En ja... het hoort bij het leven. Ik weet dat ik sterker moet zijn, minder labiel. Alleen ik weet echt niet hoe
pi_221285121
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
-O- op dit moment kan ik rouw nog niet als iets positiefs zien. Het voelt oneerlijk en verdrietig. Het is op het moment meer dan ik aankan. Vriendin en moeder, in minder dan een jaar tijd. Het is gewoon stom.

Geloof trouwens niet dat rouw te maken heeft met hoever je van iemand staat. Als je close bent met een oma kan die dood veel meer doen dan die van een sibling waar je weinig mee hebt

Gevoelens als dankbaarheid is gewoon nog niet aan de orde. Het is toch nog te kort. Het doet alleen akelig veel pijn. Kan er alleen maar om huilen of om weg te drukken. Het enige wat ik wil is mijzelf pijn doen om niet te hoeven voelen
En ja... het hoort bij het leven. Ik weet dat ik sterker moet zijn, minder labiel. Alleen ik weet echt niet hoe
Het is ook nog zo kort geleden en dan ook je vriendin nog. Geen wonder dat je nu niet weet hoe dat moet. Er is geen vaste weg, maar geef het tijd, ik denk dat dat echt wel nodig is. En als dat betekent dat je soms of vaak of wanneer dan ook ongegeneerd staat te janken is dat helemaal prima. Zo vaak gehad, ook in de nachten.
pi_221285708
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:55 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Het is ook nog zo kort geleden en dan ook je vriendin nog. Geen wonder dat je nu niet weet hoe dat moet. Er is geen vaste weg, maar geef het tijd, ik denk dat dat echt wel nodig is. En als dat betekent dat je soms of vaak of wanneer dan ook ongegeneerd staat te janken is dat helemaal prima. Zo vaak gehad, ook in de nachten.
Nee, ik ben echt zoekende. Zeker als ik moet gaan slapen... zo moeilijk. Of als ik op de fiets zit en dan overvalt het me ineens (weet niet wat het is met fietsen).
Naja... dat huilen ben ik niet zo goed in. Kan het niet laten zijn of zo. Naja... psychologenvoer ;) Emotieregulatie is mij nooit aangeleerd als kind. Daar pluk ik nu de vruchten van

En nu gewoon stress rondom de renovatie. Normaal zou ik met mijn moeder overleggen, dat kan nu niet. Het is niet dat ik het niet alleen kan, maar het is wel stom dat het alleen moet.

Met stress verzand ik ook in details... Overzicht is kwijt en dan ga ik me druk maken om alle details. Inmiddels acht kantjes met zorgen opgeschreven _O- maar goed, daar kijk ik wel met het fact en mijn bestie naar.
'k Ben blij dat zij gaan verhuizen, dan kan ik eindelijk wat terug doen. Oude en nieuwe huis soppen. Misschien geen geweldig moeilijke taak, maar iets is iets. Ben blij dat ik dat mag doen van hen :Y
pi_221287208
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee, ik ben echt zoekende. Zeker als ik moet gaan slapen... zo moeilijk. Of als ik op de fiets zit en dan overvalt het me ineens (weet niet wat het is met fietsen).
Naja... dat huilen ben ik niet zo goed in. Kan het niet laten zijn of zo. Naja... psychologenvoer ;) Emotieregulatie is mij nooit aangeleerd als kind. Daar pluk ik nu de vruchten van

En nu gewoon stress rondom de renovatie. Normaal zou ik met mijn moeder overleggen, dat kan nu niet. Het is niet dat ik het niet alleen kan, maar het is wel stom dat het alleen moet.

Met stress verzand ik ook in details... Overzicht is kwijt en dan ga ik me druk maken om alle details. Inmiddels acht kantjes met zorgen opgeschreven _O- maar goed, daar kijk ik wel met het fact en mijn bestie naar.
'k Ben blij dat zij gaan verhuizen, dan kan ik eindelijk wat terug doen. Oude en nieuwe huis soppen. Misschien geen geweldig moeilijke taak, maar iets is iets. Ben blij dat ik dat mag doen van hen :Y
Wel goed dat je ze opschrijft
pi_221288617
beetje verdrietig ben ik soms nog steeds he enzo, hoewel alles verder oke loop en oke gaat.

Maarre mis mijn vriendinnetje min of meer wel met wie ik altijd kon chatten of ff bellen enzo,

En helaas in brand omgekomen dus om wat voor reden dan ook.
Mjah ik had ander idee erbij en zij ook. dat maakt het me soms lastig wel als ik erover denk.

Naja tijd zal slijten. denk ik.
Do what you love, love what you do!
pi_221289135
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is lastig ja. Er zijn altijd dan net die dingen waarbij je normaal gesproken even je moeder had gebeld om haar advies te horen. Of om hulp te vragen.

Misschien heb je voor de verhuizing iets aan een checklist als deze, beetje overzicht: https://www.eigenhuis.nl/huis-kopen/verhuizen/checklist-verhuizen

Maar blijft klote dat je zulke dingen niet meer met haar kan delen. Absoluut.
pi_221290133
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:14 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Dat is lastig ja. Er zijn altijd dan net die dingen waarbij je normaal gesproken even je moeder had gebeld om haar advies te horen. Of om hulp te vragen.

Misschien heb je voor de verhuizing iets aan een checklist als deze, beetje overzicht: https://www.eigenhuis.nl/huis-kopen/verhuizen/checklist-verhuizen

ik denk dat dat lastig is, het alleen moeten doen enzo. herken het wel beetje.
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 00:15:39 #171
38824 crew  Droopie
pi_221290317
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:14 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Henry van Loon heeft een mooie voorstelling gemaakt over oa. het overlijden van zijn moeder.

Dit is een mooi stukje
(Mits je spotify heb)

"Ouders bellen"

Henry van Loon · Onze Henry · Song · 2021
Hell To The Liars
  vrijdag 10 juli 2026 @ 09:37:19 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221291460
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

Kun je ook huilen maar na een bui ook weer afleiding zoeken? Huilen zonder andere indrukken daarna zie ik als müsli zonder yoghurt: niet te doen. Dan word je ook zo’n theezakje die in een mok ronddobbert. O+
  vrijdag 10 juli 2026 @ 09:53:09 #173
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221291546
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Kun je ook huilen maar na een bui ook weer afleiding zoeken? Huilen zonder andere indrukken daarna zie ik als müsli zonder yoghurt: niet te doen. Dan word je ook zo’n theezakje die in een mok ronddobbert. O+
Mooi omschreven. :D ^O^
pi_221292155
O+ O+ O+

Jullie zijn geweldig...
Het huilen vind ik extreem moeilijk. Het moet gewoon weg. Alleen tja... zo werkt het niet. En de psych zei net dat het heel normaal is dat ik nog niet over de overleden vriendin heb kunnen rouwen. Er is gewoon teveel gebeurd afgelopen jaar. Dat heeft tijd nodig...

En de renovatie gaat het fact ook bij helpen. Met uitzoeken van zaken, hulp regelen etc.
En tot ik wat meer rust heb wat minder zuinig zijn met alle pammetjes. Ze houden wel in de gaten dat ik niet verslaafd word en dat ik op hen mag vertrouwen.
Dat ik telkens zo moe bent betekent volgens fact dat ik gewoon te weinig slaap heb. Te kort slaap. Dat klopt wel. Dus dutjes mogen, slaapmedicatie mag. Iets langer doorslapen ook. Dat trekt wel weer recht.

Nu wachten op de woningbouw. Hopelijk weet ik daarna meer :Y en eind van de middag belt de psych nog om na te bespreken. Dat is wel fijn, even kunnen spuien met iemand die me afremt.

Nu even chillen tot ze komen. Ben hondsmoe. Dus even hangen met thee en koffie... Heb toch niet de rust voor creativiteit
  vrijdag 10 juli 2026 @ 15:28:05 #175
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221294238
“Het huilen vind ik extreem moeilijk. Het moet gewoon weg.”

Wat bedoel je met dat het weg moet?
pi_221296844
Even een heel slechte dag
De ene na de andere paniekaanval
Ik word even volledig overspoeld

Leven zuigt even enorm
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 21:15:08 #177
38824 crew  Droopie
pi_221296880
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

Leven zuigt even enorm
Knuffel :*
Hell To The Liars
pi_221296981
quote:

Leven zuigt even enorm
Sterkte
Knuffel
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 juli 2026 @ 21:20:32 #179
Brabo Bastard
pi_221296985
quote:

Leven zuigt even enorm
Knuffel voor jou *;
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 10 juli 2026 @ 21:24:48 #180
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221297081
quote:

Leven zuigt even enorm
Knuffel :*
pi_221297092
Groupshugggggg O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 juli 2026 @ 21:27:06 #182
Brabo Bastard
pi_221297123
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:25 schreef greysbones het volgende:
Groupshugggggg O+
Jaaaaaaa O+
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 10 juli 2026 @ 21:32:22 #183
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221297271
quote:

Leven zuigt even enorm
Oh jee..

Hopelijk zijn die aanvallen snel weg. Ook van mij een knuffel.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 23:11:10 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221299285
:*
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 23:26:49 #185
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_221299389
quote:

Leven zuigt even enorm
Zo herkenbaar, maar zo machteloos. Hele, HEUL HEUL, dikke knuffel :*
Mankind must put an end to war, or war will put an end to mankind.
|| justdiggit.org ||
  Moderator zaterdag 11 juli 2026 @ 09:10:57 #186
38824 crew  Droopie
pi_221300147
Goedemorgen CotS

Hoe is het met je deze ochtend?

Hoe krijg je jezelf weer een beetje rustig? Of zit je het maar gewoon een beetje uit?
Hell To The Liars
  zaterdag 11 juli 2026 @ 09:26:12 #187
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221300285
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:25 schreef greysbones het volgende:
Groupshugggggg O+
O+ O+
pi_221300330
Goedemorgen :*

Volgens mij begin ik iets rustiger te worden
Mijn vrienden zeggen dat alles goed komt en dat ze gaan helpen erbij.

Gisteren zag ik het allemaal niet meer zitten. Nog steeds niet echt...

Heb het gewoon even zwaar met alles en moeite met het overzicht te bewaren.

Nu even rustig wakker worden en haken. Daarna een half uurtje beginnen met inpakken

Edit: jullie zijn geweldig lief. Echt heel erg bedankt
pi_221303205
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :*

Volgens mij begin ik iets rustiger te worden
Mijn vrienden zeggen dat alles goed komt en dat ze gaan helpen erbij.

Gisteren zag ik het allemaal niet meer zitten. Nog steeds niet echt...

Heb het gewoon even zwaar met alles en moeite met het overzicht te bewaren.

Nu even rustig wakker worden en haken. Daarna een half uurtje beginnen met inpakken

Edit: jullie zijn geweldig lief. Echt heel erg bedankt
Het erkennen dat het gewoon ook veel is
Om allemaal in je eentje te doen
Is ook een stap hè
En pak de hulp die je kan gebruiken en kan handelen :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_221303441
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 15:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het erkennen dat het gewoon ook veel is
Om allemaal in je eentje te doen
Is ook een stap hè
En pak de hulp die je kan gebruiken en kan handelen :*
Ja... beetje een lang en saai verhaal wat er precies is; alleen het was onverwacht en gewoon even teveel. Gelukkig zijn er heel veel mensen die me willen helpen... Alleen er komen steeds meer verrassingen om de hoek kijken

Wel met mijn vrienden besproken dat ik een busje huur (naja, zij huren ik betaal, wil ik perse) en dan gaan heel veel knutsels richting de wisselwoning. Dan kan ik gewoon lekker bezig met mijn hobby's daar. Wil ook niet zuunig moeten zijn op hoeveel sokken ik mee heb, bewijze van spreken dan he
:P Dus sowieso een stuk of zes shoppers met wol mee, stuk of vijf haakboeken, vulling, ogen, naalden, tekenspullen, et cetera. Het feit dat ik daar geen keuzes in hoef te maken geeft rust. Tweeënhalf maand (ja ze begonnen met drie weken...) het huis uit moet wel even goed zijn.

Het doel met het fact is proberen dit voor elkaar te krijgen zonder opname. Dat is het hoofddoel. Ik loop enorm op mijn tenen. Gelukkig helpt het fact ook enorm goed mee. Ook gewoon met zoeken naar bedrijven als dat nodig is etc.

Poeh wat zou ik er veel voor over hebben met mijn moeder te bellen. Niet dat zij iets voor me kon doen, maar wel afremmen, wel even thee drinken, even spuien. Die overleden vriendin zou me ook plagend geruststellen. Alleen die twee zijn er niet meer.

Adem in, adem uit. Mailtje de deur uitgedaan met wat praktische vragen. En morgen ook even vragen sturen naar de woningbouw (drie verschillende partijen zijn er en die lijken niet te communiceren _O- erg praktisch).

Verder mag ik per dag een half uur bezig met inpakken en regelen. Rustig aanpakken. Heb geen haast, geen last minute werk (want dat trek ik niet). Dus alles wat ik goed kan laten komen zorg ik wel voor...

En nu... kopje drinken, Real Housewives van het Zuiden. Appeltje erbij. Rustig worden
pi_221303555
Het nare is dat ik zo tegen een psychose aanhang (hulpverlening weet dat). Ik word helemaal gestoord van mijn eigen brein en overprikkel mezelf er ook mee.
Mijn stemming gaat alle kanten op. Het is alsof mijn hoofd gewoon even niet weet wat belangrijk is en wat niet
Elk detail is even belangrijk en het overspoelt me volledig

Slaap er ook slecht van. Teveel stress, teveel emoties, teveel prikkels... Ik kader mezelf wel af, probeer binnen de lijntjes te kleuren, maar het lukt me gewoon even niet

Er is een continue dwang om mezelf pijn te doen, ik voel me suïcidaal. Het heeft voor mijn gevoel allemaal geen zin in meer. Who cares?

Vandaag is an sich, objectief, een prima dag. Alleen ik voel me zo gevangen in de stress. Kan mijn brein ook niet helemaal vertrouwen op het moment. Het is vermoeiend
  Spellchecker zaterdag 11 juli 2026 @ 16:24:34 #192
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221303598
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het nare is dat ik zo tegen een psychose aanhang (hulpverlening weet dat). Ik word helemaal gestoord van mijn eigen brein en overprikkel mezelf er ook mee.
Mijn stemming gaat alle kanten op. Het is alsof mijn hoofd gewoon even niet weet wat belangrijk is en wat niet
Elk detail is even belangrijk en het overspoelt me volledig

Slaap er ook slecht van. Teveel stress, teveel emoties, teveel prikkels... Ik kader mezelf wel af, probeer binnen de lijntjes te kleuren, maar het lukt me gewoon even niet

Er is een continue dwang om mezelf pijn te doen
, ik voel me suïcidaal. Het heeft voor mijn gevoel allemaal geen zin in meer. Who cares?

Vandaag is an sich, objectief, een prima dag. Alleen ik voel me zo gevangen in de stress. Kan mijn brein ook niet helemaal vertrouwen op het moment. Het is vermoeiend
Kunnen wij iets doen om je van de dwang af te leiden?
pi_221303629
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 16:24 schreef maily het volgende:

[..]
Kunnen wij iets doen om je van de dwang af te leiden?
Op dit moment is het vooral afleiding zoeken
Veilige plek opzoeken
Hier miepen, want jullie steun helpt enorm

Ik vrees dat ik er gewoon doorheen moet. Minder zuuuunig met de pammetjes, ritme houden, proberen mijn hoofd kalm te houden. Lijstjes, lijstjes, lijstjes

En gewoon bezig blijven. Niet de hele tijd achter de laptop hangen. Dus vanavond na het eten even verder haken. Nu even pauze tot na het eten en dan eens zien hoe haken in de avond gaat

Gewoon erkennen dat het een beetje taaie dagen zijn

Plus dat ik voldoende moet slapen van de psych. Minder streng op dat gebied, want het put me gewoon uit

Net een knuffeltje af gemaakt en na het eten verder met een slak
Misschien een klein tekenprojectje starten, dat is ook fijn.
Gewoon in mijn handen uit mijn hoofd ;)

Spellchecker zaterdag 11 juli 2026 @ 16:32:12 #194
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221303653
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Veilige plek opzoeken

Ik vrees dat ik er gewoon doorheen moet. Minder zuuuunig met de pammetjes, ritme houden, proberen mijn hoofd kalm te houden. Lijstjes, lijstjes, lijstjes

En gewoon bezig blijven. Niet de hele tijd achter de laptop hangen. Dus vanavond na het eten even verder haken. Nu even pauze tot na het eten en dan eens zien hoe haken in de avond gaat

Plus dat ik voldoende moet slapen van de psych. Minder streng op dat gebied, want het put me gewoon uit

[ afbeelding ]
Zie, er is een plan!!
Succes lieverd ^O^ :*
En wat een schattige pinguin! O+
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 11 juli 2026 @ 17:19:15 #195
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221304253
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er is een continue dwang om mezelf pijn te doen, ik voel me suïcidaal. Het heeft voor mijn gevoel allemaal geen zin in meer. Who cares?
We care about you!

quote:

[..]

[ afbeelding ]
Een pinguïn. Wat leuk! (publiek geheim is dat ik gek ben op pinguïns)
pi_221305234
quote:

[..]
Veilige plek opzoeken

[ afbeelding ]
Kom hier lekker zeuren
En op een andere manier weet je me ook te vinden
Als dit je helpt een opname te voorkomen
Vooral doen :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zaterdag 11 juli 2026 @ 19:39:27 #197
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221305320
quote:

[ afbeelding ]
Pinguin is lief! O+ O+ O+
pi_221305356
quote:

[..]
Veilige plek opzoeken

[ afbeelding ]
Wat een leuke knuffel
pi_221306153
Leuke pinguïn! O+
pi_221306747
Wat een leuke knuffel! Sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')