Knuffelquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een heel slechte dag
De ene na de andere paniekaanval
Ik word even volledig overspoeld
Leven zuigt even enorm
Sterktequote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leven zuigt even enorm
Knuffel voor jouquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leven zuigt even enorm
Knuffelquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leven zuigt even enorm
Jaaaaaaaquote:
Oh jee..quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leven zuigt even enorm
Zo herkenbaar, maar zo machteloos. Hele, HEUL HEUL, dikke knuffelquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leven zuigt even enorm
Het erkennen dat het gewoon ook veel isquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Volgens mij begin ik iets rustiger te worden
Mijn vrienden zeggen dat alles goed komt en dat ze gaan helpen erbij.
Gisteren zag ik het allemaal niet meer zitten. Nog steeds niet echt...
Heb het gewoon even zwaar met alles en moeite met het overzicht te bewaren.
Nu even rustig wakker worden en haken. Daarna een half uurtje beginnen met inpakken
Edit: jullie zijn geweldig lief. Echt heel erg bedankt
Ja... beetje een lang en saai verhaal wat er precies is; alleen het was onverwacht en gewoon even teveel. Gelukkig zijn er heel veel mensen die me willen helpen... Alleen er komen steeds meer verrassingen om de hoek kijkenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het erkennen dat het gewoon ook veel is
Om allemaal in je eentje te doen
Is ook een stap hè
En pak de hulp die je kan gebruiken en kan handelen
Kunnen wij iets doen om je van de dwang af te leiden?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het nare is dat ik zo tegen een psychose aanhang (hulpverlening weet dat). Ik word helemaal gestoord van mijn eigen brein en overprikkel mezelf er ook mee.
Mijn stemming gaat alle kanten op. Het is alsof mijn hoofd gewoon even niet weet wat belangrijk is en wat niet
Elk detail is even belangrijk en het overspoelt me volledig
Slaap er ook slecht van. Teveel stress, teveel emoties, teveel prikkels... Ik kader mezelf wel af, probeer binnen de lijntjes te kleuren, maar het lukt me gewoon even niet
Er is een continue dwang om mezelf pijn te doen, ik voel me suïcidaal. Het heeft voor mijn gevoel allemaal geen zin in meer. Who cares?
Vandaag is an sich, objectief, een prima dag. Alleen ik voel me zo gevangen in de stress. Kan mijn brein ook niet helemaal vertrouwen op het moment. Het is vermoeiend
Op dit moment is het vooral afleiding zoekenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:24 schreef maily het volgende:
[..]
Kunnen wij iets doen om je van de dwang af te leiden?
Zie, er is een plan!!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment is het vooral afleiding zoeken
Veilige plek opzoeken
Hier miepen, want jullie steun helpt enorm
Ik vrees dat ik er gewoon doorheen moet. Minder zuuuunig met de pammetjes, ritme houden, proberen mijn hoofd kalm te houden. Lijstjes, lijstjes, lijstjes
En gewoon bezig blijven. Niet de hele tijd achter de laptop hangen. Dus vanavond na het eten even verder haken. Nu even pauze tot na het eten en dan eens zien hoe haken in de avond gaat
Gewoon erkennen dat het een beetje taaie dagen zijn
Plus dat ik voldoende moet slapen van de psych. Minder streng op dat gebied, want het put me gewoon uit
Net een knuffeltje af gemaakt en na het eten verder met een slak
Misschien een klein tekenprojectje starten, dat is ook fijn.
Gewoon in mijn handen uit mijn hoofd
[ afbeelding ]
We care about you!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er is een continue dwang om mezelf pijn te doen, ik voel me suïcidaal. Het heeft voor mijn gevoel allemaal geen zin in meer. Who cares?
Een pinguïn. Wat leuk! (publiek geheim is dat ik gek ben op pinguïns)quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom hier lekker zeurenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veilige plek opzoeken
Ik vrees dat ik er gewoon doorheen moet. Minder zuuuunig met de pammetjes, ritme houden, proberen mijn hoofd kalm te houden. Lijstjes, lijstjes, lijstjes
En gewoon bezig blijven. Niet de hele tijd achter de laptop hangen. Dus vanavond na het eten even verder haken. Nu even pauze tot na het eten en dan eens zien hoe haken in de avond gaat
Plus dat ik voldoende moet slapen van de psych. Minder streng op dat gebied, want het put me gewoon uit
[ afbeelding ]
Pinguin is lief!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke knuffelquote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veilige plek opzoeken
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |