abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221257609
quote:
99s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heel herkenbaar , @:Kissingbird is meer familie voor mij dan een groot deel van mijn familie :Y O+
En oh ja
Ze woont ook ver weg -O-
Voelt voor mij ook zo en dat weet je O+ :*
Jij woont ver weg :P
Smile, it's free therapy.
pi_221261038
Goedemorgen!

Straks naar een handwerkclubje. Gelukkig goed geslapen en uitgerust wakker geworden.
Vanavond komt mijn bestie eten :Y daar verheug ik me enorm op. Even behoefte aan wat genegenheid

Wel na het clubje extra goed opruimen en schoonmaken. Niet vies en rommelig hier, maar het is altijd fijn als je huis naar allesreiniger en chloor ruikt als er bezoek komt
pi_221261070
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Straks naar een handwerkclubje. Gelukkig goed geslapen en uitgerust wakker geworden.
Vanavond komt mijn bestie eten :Y daar verheug ik me enorm op. Even behoefte aan wat genegenheid

Wel na het clubje extra goed opruimen en schoonmaken. Niet vies en rommelig hier, maar het is altijd fijn als je huis naar allesreiniger en chloor ruikt als er bezoek komt
Fijn dat je goed geslapen hebt en je bestie op visite komt. Veel plezier samen !

Enne eerlijk is eerlijk de geur van chloor vinnik niks, gebruik het in toilet met wel raampje gelijk open en deur dicht Volgens mij is chloorlucht ook nou niet echt bepaald gezond. Ammoniak is nog erger dat gebruikten mijn ouders vroeger om te ontvetten voor het schilderen vreselijk.

Maak er een mooie dag van. :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 07-07-2026 08:36:50 ]
  dinsdag 7 juli 2026 @ 09:27:43 #129
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221261603
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

. Niet vies en rommelig hier, maar het is altijd fijn als je huis naar allesreiniger en chloor ruikt als er bezoek komt
Dat heb ik nou met de geur van verse was. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221263486
Have fun vandaag :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 juli 2026 @ 13:12:18 #131
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221263652
Veel plezier vandaag CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221264805
Zo... huis is aan kant
Vanochtend bij de handwerkclub geweest, was leuk. Alleen baal van mezelf dat ik het meestal hooguit een uur volhoud. Zoveel prikkels. Echter sinds ik heb besloten eerder weg te gaan merk ik wel dat ik er met plezier heen ga, want voorheen ging ik na een uur me rot voelen en was het een "moeten"

Nu wachten op mijn bestie. Die zal denk ik over een uurtje of twee hier wel zijn :) rond etenstijd, dus we gaan haar wel zien verschijnen :Y

Ben een beetje moe in mijn hoofd, ondanks een dutje. Vandaag weer eens een speciale datum, nu rondom de overleden vriendin. Aan rouwen om haar ben ik amper toegekomen omdat ik het zo druk met mijn moeder had. En nu voel ik me schuldig naar haar toe, alleen tja... er zijn grenzen aan hoeveel een brein aankan in één keer.

Vrijdag misschien bespreken met de psych. Ik ga haar zo maar even een appje sturen hierover.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 7 juli 2026 @ 16:43:38 #133
22592 crew  Ole
pi_221264845
Ga maar fijn genieten straks!
En tja. Herken schuldgevoel. Wees niet te hard voor jezelf. Zou die vriendin ook niet gewild hebben. Goed dat je het gaat bespreken :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 7 juli 2026 @ 17:21:07 #134
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221265115
Geniet van je tijd met je bestie. Fijne avond!
pi_221268479
Heel even een klein traantje gelaten, maar het was fijn om even met haar te spreken. Vandaag is een moeizame dag.
Nu ben ik moe, morgen zet ik pas de wekker om 10.00. Even uitslapen, even uitrusten. Even genade voor mezelf hebben :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:43 schreef Ole het volgende:
Ga maar fijn genieten straks!
En tja. Herken schuldgevoel. Wees niet te hard voor jezelf. Zou die vriendin ook niet gewild hebben. Goed dat je het gaat bespreken :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffel... dat gevoel ken ik ook :@

Het was fijn met haar. Even gejankt en met de psych afgesproken vrijdag het erover te hebben :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 17:21 schreef qltel het volgende:
Geniet van je tijd met je bestie. Fijne avond!
Dat was super fijn. Had echt even behoefte aan nabijheid. En zij vond het ook fijn. In de drie weken dat iedereen vakantie heeft sowieso videobellen met haar en we hebben afgesproken om volgend jaar (ergens in 2027) op vakantie te gaan naar Ameland. Lekker wandelen, spelletjes spelen, series kijken en belachelijk veel lezen ;) ). Dat is een fijn vooruitzicht. Van de herfst doen we wel aan concrete plannen maken :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 7 juli 2026 @ 21:39:50 #136
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221268976
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

Dat was super fijn. Had echt even behoefte aan nabijheid. En zij vond het ook fijn. In de drie weken dat iedereen vakantie heeft sowieso videobellen met haar en we hebben afgesproken om volgend jaar (ergens in 2027) op vakantie te gaan naar Ameland. Lekker wandelen, spelletjes spelen, series kijken en belachelijk veel lezen ;) ). Dat is een fijn vooruitzicht. Van de herfst doen we wel aan concrete plannen maken :Y
Ik kan me goed voorstellen dat je daar even aan toe was. Wat fijn dat het zo leuk was. En wat een mooi plan, samen naar Ameland! Dat gaat alleen al veel voorpret opleveren.
pi_221269007
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:39 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je daar even aan toe was. Wat fijn dat het zo leuk was. En wat een mooi plan, samen naar Ameland! Dat gaat alleen al veel voorpret opleveren.
Ja... even niet alleen zijn had ik echt even nodig. Gewoon nabijheid, lachen, gewoon... tja... ik kan het niet uitleggen. Had zo'n behoefte aan nabijheid. Zodra zij en haar man dichterbij woont gaat even samen eten ook gemakkelijker :Y

En ja! Ik ben met haar naar Londen, Madrid, Antwerpen en Berlijn geweest. En we spreken vaak ook eens per jaar af voor een lange wandeling, echt een dagtocht. Dus ik verheug me op Ameland. In het herfst gaan we wat plannen :Y
Zij en ik zijn gewoon erg close
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 7 juli 2026 @ 21:49:56 #138
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221269062
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... even niet alleen zijn had ik echt even nodig. Gewoon nabijheid, lachen, gewoon... tja... ik kan het niet uitleggen. Had zo'n behoefte aan nabijheid. Zodra zij en haar man dichterbij woont gaat even samen eten ook gemakkelijker :Y

En ja! Ik ben met haar naar Londen, Madrid, Antwerpen en Berlijn geweest. En we spreken vaak ook eens per jaar af voor een lange wandeling, echt een dagtocht. Dus ik verheug me op Ameland. In het herfst gaan we wat plannen :Y
Zij en ik zijn gewoon erg close
Zo'n vriendin is echt goud waard! En vaak is inderdaad een boswandeling met een kopje thee erna al genoeg om je een leuke dag te bezorgen!
Berlijn is wel indrukwekkend trouwens. Ik ben er een paar jaar geleden nog eens geweest. Ik hou niet zo van steden, maar Berlijn is gaaf/indrukwekkend/interessant/veelzijdig.
pi_221269391
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:49 schreef qltel het volgende:

[..]
Zo'n vriendin is echt goud waard! En vaak is inderdaad een boswandeling met een kopje thee erna al genoeg om je een leuke dag te bezorgen!
Berlijn is wel indrukwekkend trouwens. Ik ben er een paar jaar geleden nog eens geweest. Ik hou niet zo van steden, maar Berlijn is gaaf/indrukwekkend/interessant/veelzijdig.
Ja, ze is echt fantastisch (en haar man en mijn andere bestie ook) ik ben echt dankbaar en een gezegend mens met hen.

Berlijn vond ik een mindere stad. De vakantie was leuk, maar... de stad viel me een beetje tegen (niet dat het invloed op mijn plezier had trouwens). De musea in Madrid en de cultuur van Londen of de sfeer van Antwerpen vond ik fijner
Parijs met mijn ex gezien, die zit een beetje gelijk op de schaal van Berlijn. Berlijn heeft een betere sfeer dan Parijs, maar Parijs heeft mooiere culturele dingen om te zien. Gewoon leuk voor een keer, maar naar Londen/Madrid/Antwerpen zou ik nog een vakantie prima vinden, maar Berlijn en Parijs zijn niet echt mijn ding.

Maar goed... eerst Ameland. Lekker een chillvakantie. Sowieso krijg je mij niet meer in een vliegtuig. Had al enorme vliegangst. Alleen vast zitten op een vliegveld omdat de MH17 was neergestort... en geen nieuws, geen wifi op het vliegveld, niemand die wat wist en uren en uren zitten wachten en heel weinig tot geen informatie, met heel veel steeds wildere verhalen... Dat was voor mij de vliegangstdruppel.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 7 juli 2026 @ 22:22:39 #140
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221269490
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Berlijn vond ik een mindere stad. De vakantie was leuk, maar... de stad viel me een beetje tegen (niet dat het invloed op mijn plezier had trouwens). De musea in Madrid en de cultuur van Londen of de sfeer van Antwerpen vond ik fijner

Oh, ik ben ouder dan jij en ik ben een kind uit de koude oorlog. En dan is Berlijn wel het middelpunt van de koude oorlog. En daarom fascineert het me. Daarbij ben ik ook geïnteresseerd in de 2e wereldoorlog en dan moet je ook in Berlijn zijn.

In 2021 denk ik dat het was had Duitsland zo'n hele goedkope treinkaart. Ik meen 9 euro voor een hele maand. Mocht je alleen lokale treinen mee gebruiken. Ik dacht bij mezelf, kan ik daarmee in 1 dag in Berlijn komen. Ik dat nazoeken en wat bleek, dat ging! En toen dacht ik, dan ga ik het doen ook. Nouja, dat was mijn 2e keer en het is me weer goed bevallen. De eerste keer was met Rewimo samen in 2009 meen ik. Of een ander jaar.. Tussen kerst en oud en nieuw. Steenkoud. Maar zo gek, dat we gewoon van oost naar west en v.v. konden oversteken zonder neergeschoten te worden.

quote:
Sowieso krijg je mij niet meer in een vliegtuig. Had al enorme vliegangst. Alleen vast zitten op een vliegveld omdat de MH17 was neergestort... en geen nieuws, geen wifi op het vliegveld, niemand die wat wist en uren en uren zitten wachten en heel weinig tot geen informatie, met heel veel steeds wildere verhalen... Dat was voor mij de vliegangstdruppel.
Ik heb best veel gevlogen. Vaak naar Faro om mijn ouders op te zoeken. Ik heb zelf geen vliegangst, maar ik kan me het, zeker na jouw ervaringen na de MH17 goed voorstellen.
pi_221269611
Ik ben een paar keer in Berlijn geweest, leuke stad. Het is ook wel afhankelijk van wat je wilt. Je kunt naar Museuminsel/eiland, er is een mooi stadspark, twee flinke dierentuinen en je bent ook snel in bv Potsdam wat ook leuk is. Maar je kunt ook prima naar de winkels op de Alexanderplatz, de Fernsehtoren, de Berlijnse muur/Checkpoint Charlie of gewoon een stadswandeling maken. Het OV werkt erg goed vond ik, je kunt prima zonder auto. Alleen je bent niet in een paar dagen klaar als je alles wilt zien.
pi_221274482
Vanochtend uitgeslapen, nu weer wat energie. Net getekend en gehaakt. En de vaat... normaal doe ik al kokende al een deel en was ik direct na het eten af. Als je dat een keer niet gedaan hebt merk je hoe fijn het is om direct te boenen, want jemig... wat een gedoe als je wacht

Net lunch op. Even koffie en dan weer haken denk ik. Bestie gaf even dat zetje dat ik nodig had ja

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:22 schreef qltel het volgende:

[..]
Oh, ik ben ouder dan jij en ik ben een kind uit de koude oorlog. En dan is Berlijn wel het middelpunt van de koude oorlog. En daarom fascineert het me. Daarbij ben ik ook geïnteresseerd in de 2e wereldoorlog en dan moet je ook in Berlijn zijn.

In 2021 denk ik dat het was had Duitsland zo'n hele goedkope treinkaart. Ik meen 9 euro voor een hele maand. Mocht je alleen lokale treinen mee gebruiken. Ik dacht bij mezelf, kan ik daarmee in 1 dag in Berlijn komen. Ik dat nazoeken en wat bleek, dat ging! En toen dacht ik, dan ga ik het doen ook. Nouja, dat was mijn 2e keer en het is me weer goed bevallen. De eerste keer was met Rewimo samen in 2009 meen ik. Of een ander jaar.. Tussen kerst en oud en nieuw. Steenkoud. Maar zo gek, dat we gewoon van oost naar west en v.v. konden oversteken zonder neergeschoten te worden.
[..]
Ik heb best veel gevlogen. Vaak naar Faro om mijn ouders op te zoeken. Ik heb zelf geen vliegangst, maar ik kan me het, zeker na jouw ervaringen na de MH17 goed voorstellen.
Dat snap ik wel ja! Er is veel geschiedenis in die stad, alleen ik genoot meer van het eruit zijn en met mijn bestie zijn dan dat ik van de stad genoot. Ben vast een barbaar :Y
Moet zeggen dat de wereldoorlogen iets is waar ik onvoldoende over gelezen heb. Geen flauw idee waarom

Vliegen heb ik altijd eng gevonden hoor. Alleen met de MH17 is net dat duwtje gegeven waardoor ik dacht; nooit meer vliegen

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef DoubleDip het volgende:
Ik ben een paar keer in Berlijn geweest, leuke stad. Het is ook wel afhankelijk van wat je wilt. Je kunt naar Museuminsel/eiland, er is een mooi stadspark, twee flinke dierentuinen en je bent ook snel in bv Potsdam wat ook leuk is. Maar je kunt ook prima naar de winkels op de Alexanderplatz, de Fernsehtoren, de Berlijnse muur/Checkpoint Charlie of gewoon een stadswandeling maken. Het OV werkt erg goed vond ik, je kunt prima zonder auto. Alleen je bent niet in een paar dagen klaar als je alles wilt zien.
Mee eens hoor! Alleen ik vond andere steden fijner... Alleen het was wel een fijn weekend weg, veel gezien, veel gelachen, dus prima
  woensdag 8 juli 2026 @ 12:55:13 #143
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221274539
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanochtend uitgeslapen, nu weer wat energie. Net getekend en gehaakt. En de vaat... normaal doe ik al kokende al een deel en was ik direct na het eten af. Als je dat een keer niet gedaan hebt merk je hoe fijn het is om direct te boenen, want jemig... wat een gedoe als je wacht

Net lunch op. Even koffie en dan weer haken denk ik. Bestie gaf even dat zetje dat ik nodig had ja

[ afbeelding ]
[..]

Knientie! *O* O+ *O*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 juli 2026 @ 13:20:04 #144
Brabo Bastard
pi_221274770
quote:

[ afbeelding ]
[..]
Dat snap ik wel ja! Er is veel geschiedenis in die stad, alleen ik genoot meer van het eruit zijn en met mijn bestie zijn dan dat ik van de stad genoot. Ben vast een barbaar :Y
Moet zeggen dat de wereldoorlogen iets is waar ik onvoldoende over gelezen heb. Geen flauw idee waarom

Vliegen heb ik altijd eng gevonden hoor. Alleen met de MH17 is net dat duwtje gegeven waardoor ik dacht; nooit meer vliegen
[..]
Mee eens hoor! Alleen ik vond andere steden fijner... Alleen het was wel een fijn weekend weg, veel gezien, veel gelachen, dus prima
Lieve bun O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221275530
quote:

[ afbeelding ]
[..]

[..]
Leuk toch, zo heeft iedere stad zijn charmes.

Je konijn is prachtig, mocht willen dat ik zo creatief was. O+
pi_221278889
Dank jullie wel O+ *O*

Moe worden is weer eens een ding
Hoofd zit vol. Zo maar een kopje kamille thee drinken als het niet lukt. Heb gewoon geen zin om verantwoordelijk te doen

Alleen had een restje eten vanavond en dat was niet genoeg. Dus nu heb ik trek. Dus beter naar bed dan. Even een paar uur lezen en slapen

Of ik eet even crackertje en blijf langer op

Weet even niet wat wijsheid is
pi_221279297
Hoi,

Optie voor paar dagen tevoren koken en dan gestickerd invriezen. (ook een brood in de vriezer doen)

Slaap goed deze nacht..
pi_221279545
O
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+ *O*

Hoofd zit vol. Zo maar een kopje kamille thee drinken als het niet lukt. Heb gewoon geen zin om verantwoordelijk te doen

Alleen had een restje eten vanavond en dat was niet genoeg. Dus nu heb ik trek. Dus beter naar bed dan. Even een paar uur lezen en slapen

fff
Een crackertje en naar bed :P :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 9 juli 2026 @ 09:35:48 #149
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221280437
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+ *O*

Wijsheid: niet kruimelen met je crackers in bed. ;)
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 juli 2026 @ 09:56:17 #150
Brabo Bastard
pi_221280715
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wijsheid: niet kruimelen met je crackers in bed. ;)
Kruimels in je bed is geen pret!
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')