Goedemorgen lief, geweldig mens!quote:Op zondag 12 juli 2026 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieve, geweldige mensen
Ik doe mijn best en jullie steun doet me echt heel erg veel goed
Vandaag een rustig dagje
Dadelijk even bezig met opruimen voor boven. Verder moet ik niks vandaag
Dank jullie wel
Goedemorgen lieve en geweldige CotSquote:Op zondag 12 juli 2026 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een rustig dagje
Dank jullie wel
Lekker niks doen is een prima ideequote:Op zondag 12 juli 2026 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een rustig dagje
Dank jullie wel
Lieve CotS, wat ben je toch getalenteerd en maak je prachtige, lieve diertjes en figuurtjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment is het vooral afleiding zoeken
Veilige plek opzoeken
Hier miepen, want jullie steun helpt enorm
Ik vrees dat ik er gewoon doorheen moet. Minder zuuuunig met de pammetjes, ritme houden, proberen mijn hoofd kalm te houden. Lijstjes, lijstjes, lijstjes
En gewoon bezig blijven. Niet de hele tijd achter de laptop hangen. Dus vanavond na het eten even verder haken. Nu even pauze tot na het eten en dan eens zien hoe haken in de avond gaat
Gewoon erkennen dat het een beetje taaie dagen zijn
Plus dat ik voldoende moet slapen van de psych. Minder streng op dat gebied, want het put me gewoon uit
Net een knuffeltje af gemaakt en na het eten verder met een slak
Misschien een klein tekenprojectje starten, dat is ook fijn.
Gewoon in mijn handen uit mijn hoofd
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op zondag 12 juli 2026 08:21 schreef qltel het volgende:
[..]
Goedemorgen lief, geweldig mens!
Je doet niets anders dan je best en ik ben erg blij dat wij je daarbij een beetje kunnen ondersteunen! Doe vandaag rustig aan. Een keer een dagje niets, behalve wat opruimen kan heel lekker zijn, zeker bij deze temperaturen.
Veel succes vandaag en bedankt voor al je berichtjes en updates.
quote:Op zondag 12 juli 2026 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve en geweldige CotS
Ik heb zo lang lekker liggen dutten. Beetje gehaakt. Nu weer chillen achter de laptop, boekje ter afwisseling. Een typische, fijne zondag dit. Echt even nodig blijkbaarquote:
Ow lief... je maakt me verlegen. Zoveel mensen zoveel beter. Alleen heb er gewoon veel plezier aan! Lekker klooienquote:Op zondag 12 juli 2026 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lieve CotS, wat ben je toch getalenteerd en maak je prachtige, lieve diertjes en figuurtjes.![]()
Ik hoop dat je een rustige, goeie dag hebt vandaag.
quote:Op zondag 12 juli 2026 16:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Child, ik hoop dat je genoeg rust neemt/krijgt. Je kunt er zó van opknappen!
Ik vond op Temu een leuk kadootje voor jou: een draagbare nek-leeslamp. Is een rond ding met een lampje er aan. Is leuk, kun je haken in bed! 🤗
Hoi,quote:Op zondag 12 juli 2026 16:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Child, ik hoop dat je genoeg rust neemt/krijgt. Je kunt er zó van opknappen!
Ik vond op Temu een leuk kadootje voor jou: een draagbare nek-leeslamp. Is een rond ding met een lampje er aan. Is leuk, kun je haken in bed! 🤗
Het was een beetje een geintjequote:Op zondag 12 juli 2026 18:12 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hoi,
Ik wil niet vervelend doen of afbreuk aan jouw tip echter Temu is vrijwel allemaal chinese goedkope zooi. Google maar en ook op youtube veel reviews over hun producten.. Er zijn ontzettend veel klachten over Temu (Ook hoe ze met privacy gegevens omgaan) plus vanaf ik meen 1 juni moet je ook invoerrechten per besteld product extra betalen bovenop de vermelde prijs op hun website.
https://nl.trustpilot.com/review/temu.com
Fijne zondag verder allemaal
Ik heb een uurtje of twee slaap gehad. Van die nachtmerries daarbij waarbij ik in complete paniek wakker werd. Zo bang, zo engquote:Op maandag 13 juli 2026 07:37 schreef DoubleDip het volgende:
Lekker bezig met inpakken. Ontspullen is fijn!
Heb je nog wel wat kunnen slapen? Ik heb net gekeken en geen idee over welk nieuws je wakker lag, maar hoe dan ook kun je er niks aan veranderen.
Dat thuis moeten zijn gaat dat over je renovatie? Heel goed om voor jezelf op te komen, het is jouw tijd en jij beslist uiteindelijk wat je ermee doet.
Door wie of wat word je dan geleefd?quote:Op maandag 13 juli 2026 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En tja... dat assertief zijn is niet mijn sterkste kant... het is gewoon vervelend hoe ik geleefd word. Alleen tja...
Door alle klusmeneren en -mevrouwen die bepalen wanneer ik thuis moet zijn en hoe mijn huis beschikbaar moet zijn voor hen. Woensdag weer alles bij de ramen weg. En ik moet nog spullen inpakken en krijg op de gekste momenten waarop zulke dingen staan, last minute, of ze bellen me ineens.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Door wie of wat word je dan geleefd?
Goed idee denk ik, slaapgebrek komt niet van pas in deze hectische periode voor jequote:Op maandag 13 juli 2026 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Door alle klusmeneren en -mevrouwen die bepalen wanneer ik thuis moet zijn en hoe mijn huis beschikbaar moet zijn voor hen. Woensdag weer alles bij de ramen weg. En ik moet nog spullen inpakken en krijg op de gekste momenten waarop zulke dingen staan, last minute, of ze bellen me ineens.
Liefst, heb ik ook aangegeven, krijg ik een rooster en regel ik het, maar zo werkt de bouw niet.
Maar goed, vandaag een vrije dag ivm slechte slaap. Morgen weer verder met pakken en opruimen. Plus weer alles aan de kant schuiven voor mannetjes die nooit op de afgesproken tijd komen (of te vroeg, of te laat...).
'k Ben ook een beetje humeurig door slaapgebrek. Straks even een dikke slaappil erin en slapen. Dan kan ik morgen alle klussen weer aan
Dat gejij en gejou waar je het eerder over had vinnik ook niks. Ik spreek ook mensen die ik niet ken met U aan.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een uurtje of twee slaap gehad. Van die nachtmerries daarbij waarbij ik in complete paniek wakker werd. Zo bang, zo eng
En tja... dat assertief zijn is niet mijn sterkste kant... het is gewoon vervelend hoe ik geleefd word. Alleen tja...
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 03:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat gejij en gejou waar je het eerder over had vinnik ook niks. Ik spreek ook mensen die ik niet ken met U aan.
Wat betreft de gedwongen verhuizing: Schakel je hulplijnen in.
Er zijn denk ik genoeg hulplijnen die jou dingen uit handen kunnen nemen. Aarzel niet om die in te schakelen
En nogmaals maak je niet te drulk, het is nog weken weg.
Alles sal reg kom!
Begin/half augustus ga ik naar de wisselwoningquote:Op maandag 13 juli 2026 22:26 schreef DoubleDip het volgende:
Dat is wel vervelend steeds, maar ik dacht dat ze na de zomer pas iets gingen doen?
Ja... het is vooral naar dat ze nergens zekerheid over geven. 'k Word gek van alle mailtjes en belletjes en briefjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:17 schreef qltel het volgende:
Lastig zijn die klusheren en -dames. Ik kan me levendig voorstellen hoe lastig dat voor je is. Als ik een brief krijg dat er op die en die datum in de ochtend iemand langskomt zit ik ook al om 7 uur aangekleed hier in de kamer te kijken van "waar blijft hij". En zeker met werkmensen die van klus naar klus gaan kan ik me heel goed voorstellen dat het lastig is om een exacte datum en tijd te noemen.
Maar als dit soort los-vast-afspraken voor mij al vervelend zijn, dan moet dat voor jou wel heel erg lastig en ongeregeld zijn.
Dat ontspannen iets gaan doen in de ochtend als er iemand komt in de middag lukt mij ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Deze nacht gelukkig wel geslapen. Ben alleen nog wel moe
Dadelijk naar clubje en dan zomervakantie. Niet helemaal zin om de deur uit te gaan... maar ja... wel goed voor me
'k Voel me een beetje down
[..]
[..]
Begin/half augustus ga ik naar de wisselwoning
Het inschakelen van de hulplijnen doe ik ook wel ja! Alleen dan moeten er kozijnen ingemeten worden, dan moeten er deuren op asbest gecontroleerd worden, dan kijkt iemand naar de plafonds boven et cetera, et cetera. Er is elke keer wel weer wat.
Ondertussen bezig met inpakken en opruimen.
Het is niet moeilijk, maar irritant
[..]
Ja... het is vooral naar dat ze nergens zekerheid over geven. 'k Word gek van alle mailtjes en belletjes en briefjes.
En idd... ik ga niet lekker een ochtendje ontspannen knutselen als ik weet dat er in de middag weer iemand komt.
Plus de nood voor structuur en duidelijkheid...
Maar het is wat het is
Nu eerst een bakkie koffie en dan richting clubje
Is er een bouwcoördinator betrokken? Of een vast aanspreekpunt waarbij je dit kan aangeven. Het is niet altijd onwelwillendheid, soms ook onwetendheid.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Door alle klusmeneren en -mevrouwen die bepalen wanneer ik thuis moet zijn en hoe mijn huis beschikbaar moet zijn voor hen. Woensdag weer alles bij de ramen weg. En ik moet nog spullen inpakken en krijg op de gekste momenten waarop zulke dingen staan, last minute, of ze bellen me ineens.
Liefst, heb ik ook aangegeven, krijg ik een rooster en regel ik het, maar zo werkt de bouw niet.
Maar goed, vandaag een vrije dag ivm slechte slaap. Morgen weer verder met pakken en opruimen. Plus weer alles aan de kant schuiven voor mannetjes die nooit op de afgesproken tijd komen (of te vroeg, of te laat...).
'k Ben ook een beetje humeurig door slaapgebrek. Straks even een dikke slaappil erin en slapen. Dan kan ik morgen alle klussen weer aan
Irritant he!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat ontspannen iets gaan doen in de ochtend als er iemand komt in de middag lukt mij ook niet
Die is wel aardig. Alleen dat verandert helaas niks. Kastje > muur. Er zijn drie instanties betrokken, die niet met elkaar lijken te communiceren. Ze snappen dat het lastig is voor me, alleen tja... daar houdt het ook op.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:20 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Is er een bouwcoördinator betrokken? Of een vast aanspreekpunt waarbij je dit kan aangeven. Het is niet altijd onwelwillendheid, soms ook onwetendheid.
quote:Op maandag 13 juli 2026 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En toch mag je hem er best op aansprekenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Irritant he!
[..]
Die is wel aardig. Alleen dat verandert helaas niks. Kastje > muur. Er zijn drie instanties betrokken, die niet met elkaar lijken te communiceren. Ze snappen dat het lastig is voor me, alleen tja... daar houdt het ook op.
Snap het ook wel, maar hier ben ik even lekker ongenuanceerd gefrustreerd. Tegen die mensen ben ik wel aardig, beleefd en welwillend. Alleen hier mok ik een beetje teveel
Ja... die duidelijkheid probeer ik te krijgen, alleen ze verwijzen allemaal naar elkaar. In ieder geval is de week van de overgang duidelijk. Dat scheelt. Alleen ze weten nog niet wanneer ik terug kan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoop alsnog dat ze rekening met je gaan houden hoor. Er valt vast wel iets te regelen. Al zou het maar duidelijkheid zijn.
Haarquote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch mag je hem er best op aanspreken
Dat zij niet communiceren is zijn probleem en niet het jouwe
Je mag best vragen of bepaalde dingen niet op 1 dag gepland kunnen worden.
Vaak leven dat soort bedrijven ook met het gemak.. zolang jij niks zegt doen zij het wanneer het hen uitkomt
Ik wil mensen waarvan ik iets moet niet tegen de haren in strijken (ook niet bij mensen waarvan ik niks moet, maar nu is het toch wel handig dat ze welwillend zijn)quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:35 schreef Boca_Raton het volgende:
“ Snap het ook wel, maar hier ben ik even lekker ongenuanceerd gefrustreerd. Tegen die mensen ben ik wel aardig, beleefd en welwillend.”
Draai het maar eens om. Dan snappen ze misschien dat ze er een potje van maken.
Zeker irritantquote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Irritant he!
[..]
Die is wel aardig. Alleen dat verandert helaas niks. Kastje > muur. Er zijn drie instanties betrokken, die niet met elkaar lijken te communiceren. Ze snappen dat het lastig is voor me, alleen tja... daar houdt het ook op.
Snap het ook wel, maar hier ben ik even lekker ongenuanceerd gefrustreerd. Tegen die mensen ben ik wel aardig, beleefd en welwillend. Alleen hier mok ik een beetje teveel
Dat word veel mensen aan hun oren trekken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... die duidelijkheid probeer ik te krijgen, alleen ze verwijzen allemaal naar elkaar. In ieder geval is de week van de overgang duidelijk. Dat scheelt. Alleen ze weten nog niet wanneer ik terug kan.
Dus tja... wachten maar
[..]
Ja... denk iedereen wel...quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:51 schreef Boca_Raton het volgende:
“Hopelijk komt die man een beetje vroeg (tussen twaalf en twee). Dan kan ik gewoon verder met de dag.”
Oh daar heb ik ook last van. Dat wachten tot je weer je eigen gang kunt gaan…
Geniet van je spelletje!quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, uiteindelijk waren ze er ongeveer om één uur en binnen twintig minuten klaar
Daarna even nog drie dozen gepakt en toen een dutje
Nieuw spel van een vriendin gekregen, had ze beloofd. Dus na het eten lekker gamen
Morgenochtend mezelf zien te schoppen naar de supermarkt. Om één of andere reden zie ik er als een berg tegenopIk ben de hele tijd met mezelf in discussie. Heb gewoon even geen mentale ruimte, maar tja... Even eten halen tot maandag
Maandag sowieso naar de winkel.
Hoofd is een beetje rommelig. Onrustig met stemmen en aura's etc. De normale psychotische klachten. Erg irritant en vervelend
Dadelijk maar even eten en dan spelen
quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... denk iedereen wel...
maar ben wel bijna klaar met de zolder inpakken. Dus dat is wel fijn
ik HAAT wachtenquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... denk iedereen wel...
maar ben wel bijna klaar met de zolder inpakken. Dus dat is wel fijn
Het is een heel leuke gamequote:
Om één of andere reden kan ik nooit die twitter/X-linkjes openenquote:
Wie nietquote:
Ben ik het niet mee eens. Ik voel me sowieso beter dat wanneer er mensen komen de boel aan kant is. Daarnaast wordt ook het verzoek gedaan om bijvoorbeeld alles bij de ramen weg te hebben. En even een dot chloor in de pot vind ik dan ook fijner. Ik zou me doodschamen als het een zooitje is. Even een deken rechttrekken en pennen in een potje doen is geen moeite, maar ik voel me wel duizend keer beterquote:Op donderdag 16 juli 2026 01:36 schreef Iceage het volgende:
Hoi,
Ik denk dat je je veels te drulk maakt over dat als mannetjes komen hoe je huis er opgeruimd en netjes moet uitzien.
Ik snap je wel want je wilt gewoon dat het heel opgeruimd en schoon is. Dat siert je!
Maar Vergeet niet dat de mannetjes die komen ook best wel bij anderen een puinzooi hebben gezien.
Je vertelde eerder dat je onderbuurman dealt dus die zal het niet zo mooi hebben thuis (Kan wel natuurlijk)
Nogmaals jij hoeft niet je hele huis opgeruimd en super spic en span te hebben voor de mannetjes die komen opmeten!
Als ze gaan renoveren in je woning wordt dat ook een grote puin en stofbende.
Je maakt je te druk vind ik en je wilt je verantwoorden voor de mannetjes en jezelf wat echt niet nodig is.
Schakel je hulplijnen in die jou gaan helpen en maak je nou niet zo druk.
Alles sal reg kom. (Hoop ik)
Tweede deel van cozy grove. Ben echt van de cozy gamesquote:Op donderdag 16 juli 2026 01:40 schreef Iceage het volgende:
Welke game is dat ? die je kreeg? Ben wel nieuwsgierig.
Ik speel nog steeds na jaren zo af en toe gemodde Fallout New Vegas en Mass Effect 1 en 2 en de SSI goldbox games.![]()
Zover ik van je gelezen heb lijkt me Dragon Quest 11 wel een game voor jou waarmee je jezelf enorm lang kunt gaan vermaken.De muziek en voice overs van de hoofdpersonen is ook supergoed.
https://store.steampowere(...)_Definitive_Edition/
Hier is een goede letsplay van DQ11
Bekijk deze YouTube-video
Hoi Goedemiddag.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik voel me sowieso beter dat wanneer er mensen komen de boel aan kant is. Daarnaast wordt ook het verzoek gedaan om bijvoorbeeld alles bij de ramen weg te hebben. En even een dot chloor in de pot vind ik dan ook fijner. Ik zou me doodschamen als het een zooitje is. Even een deken rechttrekken en pennen in een potje doen is geen moeite, maar ik voel me wel duizend keer beter
[..]
Tweede deel van cozy grove. Ben echt van de cozy games
Goedemorgen CotS..quote:Op vrijdag 17 juli 2026 01:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer eens flink aan het spoken
Lig al tijden in bed me te vervelen. Alleen mijn hoofd is zo vol. Morgen maar een slaappil
Dadelijk maar even thee drinken denk ik. Dit schiet zo niet op
Beetje... Vanavond een pilletje erin duwen iigquote:Op vrijdag 17 juli 2026 06:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Goedemorgen CotS..
Nee, dat schoot zeker niet op. Heb je nog wel een tijdje geslapen?
Je bent hier nooit alleen hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voel me vandaag ook een beetje eenzaam. Iedereen is weg. Dus ik zit een beetje in mijn eigen hoofd. Zou graag een beetje contact willen hebben, maar goed... het is zomer en zomers zijn eenzaam. Iedereen roept dat je moet genieten, alleen ik zie drie weken lang geen mens. Je kent het wel, schor worden als je een kwartiertje kletst, want je stem het niet gewend is en zo. Voel me gewoon erg alleen op het moment...
Nee, wij zijn er voor jequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |