abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2026 @ 09:35:34 #226
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221327811
“ Snap het ook wel, maar hier ben ik even lekker ongenuanceerd gefrustreerd. Tegen die mensen ben ik wel aardig, beleefd en welwillend.”

Draai het maar eens om. Dan snappen ze misschien dat ze er een potje van maken.
pi_221331675
Stiekem toch twee uur bezig geweest. Zolder is nu wel bijna ingepakt. Morgen maak ik dat af. En in de ochtend even alles netjes voor mannetje-nummer-zoveel. Volgens mij ben ik dan weer een tijdje mannetjes-vrij

Nu even chillen, want a.) ben doodop en b.) ik heb het warm en c.) heb gewoon even geen discipline om wat te doen. Even drinken maken, lezen/serie/gamen oid
Twijfel enorm over een dutje, ben zo moe, maar wil het ook afleren :O

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
:* :*

Hoop alsnog dat ze rekening met je gaan houden hoor. Er valt vast wel iets te regelen. Al zou het maar duidelijkheid zijn. :)
Ja... die duidelijkheid probeer ik te krijgen, alleen ze verwijzen allemaal naar elkaar. In ieder geval is de week van de overgang duidelijk. Dat scheelt. Alleen ze weten nog niet wanneer ik terug kan.
Dus tja... wachten maar

quote:
99s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 09:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
En toch mag je hem er best op aanspreken
Dat zij niet communiceren is zijn probleem en niet het jouwe
Je mag best vragen of bepaalde dingen niet op 1 dag gepland kunnen worden.
Vaak leven dat soort bedrijven ook met het gemak.. zolang jij niks zegt doen zij het wanneer het hen uitkomt ;)
Haar ;)
Ze weet dat ik het verschrikkelijk irritant vind, maar ik blijf wel beleefd. Liever dat ze me mogen dan dat ze me niet mogen. Ook vanuit praktisch oogpunt. Ze zijn nu nog relatief behulpzaam. Dat wil ik zo houden.

Alleen ik ga geen fact verzetten ervoor
En ook geen sociale afspraken. Dan sluiten ze achteraan aan in de rij. Dat heb ik het fact wel moeten beloven en daar ben ik het wel mee eens :Y

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 09:35 schreef Boca_Raton het volgende:
“ Snap het ook wel, maar hier ben ik even lekker ongenuanceerd gefrustreerd. Tegen die mensen ben ik wel aardig, beleefd en welwillend.”

Draai het maar eens om. Dan snappen ze misschien dat ze er een potje van maken.
Ik wil mensen waarvan ik iets moet niet tegen de haren in strijken (ook niet bij mensen waarvan ik niks moet, maar nu is het toch wel handig dat ze welwillend zijn)
pi_221333244
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Irritant he!
[..]
Die is wel aardig. Alleen dat verandert helaas niks. Kastje > muur. Er zijn drie instanties betrokken, die niet met elkaar lijken te communiceren. Ze snappen dat het lastig is voor me, alleen tja... daar houdt het ook op.

Snap het ook wel, maar hier ben ik even lekker ongenuanceerd gefrustreerd. Tegen die mensen ben ik wel aardig, beleefd en welwillend. Alleen hier mok ik een beetje teveel :@
Zeker irritant
  dinsdag 14 juli 2026 @ 18:53:17 #229
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221333973
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... die duidelijkheid probeer ik te krijgen, alleen ze verwijzen allemaal naar elkaar. In ieder geval is de week van de overgang duidelijk. Dat scheelt. Alleen ze weten nog niet wanneer ik terug kan.
Dus tja... wachten maar
[..]

Dat word veel mensen aan hun oren trekken. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221339381
Goedemorgen Cots
Beetje geslapen

O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221339988
Goedemorgen,

Alles bij de ramen weg voor mannetje nummero zoveel
Nu even even chillen. Kan mezelf niet zetten tot haken merk ik. Ben gewoon onrustig

Hopelijk komt die man een beetje vroeg (tussen twaalf en twee). Dan kan ik gewoon verder met de dag :Y

Had een DLC voor een spel gekocht, geld teruggevraagd want hij laadt maar niet op mijn steamdeck :N Zwaar irritant en ik snap niet wat ik fout doe. Een technische vriendin helpt me dadelijk wel :Y
Alleen had me zo verheugd op een rondje gamen :@

Nu even serie, even koffie, loslaten.
Het is niet helemaal mijn dag iig :N
Beetje met verkeerde been uit bed stapt. Kan iedereen gebeuren, iedereen is wel eens chagrijnig ;)

Edit: spelletje doet het nu wel :Y steamdeck even opladen en dan verder gamen

[ Bericht 6% gewijzigd door ChildoftheStars op 15-07-2026 10:42:14 ]
  woensdag 15 juli 2026 @ 10:51:20 #232
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221340565
“Hopelijk komt die man een beetje vroeg (tussen twaalf en twee). Dan kan ik gewoon verder met de dag.”

Oh daar heb ik ook last van. Dat wachten tot je weer je eigen gang kunt gaan…
pi_221345146
Nou, uiteindelijk waren ze er ongeveer om één uur en binnen twintig minuten klaar
Daarna even nog drie dozen gepakt en toen een dutje

Nieuw spel van een vriendin gekregen, had ze beloofd. Dus na het eten lekker gamen :Y

Morgenochtend mezelf zien te schoppen naar de supermarkt. Om één of andere reden zie ik er als een berg tegenop :@ Ik ben de hele tijd met mezelf in discussie. Heb gewoon even geen mentale ruimte, maar tja... Even eten halen tot maandag :) Maandag sowieso naar de winkel.

Hoofd is een beetje rommelig. Onrustig met stemmen en aura's etc. De normale psychotische klachten. Erg irritant en vervelend

Dadelijk maar even eten en dan spelen :Y
pi_221345147
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 10:51 schreef Boca_Raton het volgende:
“Hopelijk komt die man een beetje vroeg (tussen twaalf en twee). Dan kan ik gewoon verder met de dag.”

Oh daar heb ik ook last van. Dat wachten tot je weer je eigen gang kunt gaan…
Ja... denk iedereen wel...

maar ben wel bijna klaar met de zolder inpakken. Dus dat is wel fijn
  woensdag 15 juli 2026 @ 19:03:45 #235
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221345493
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, uiteindelijk waren ze er ongeveer om één uur en binnen twintig minuten klaar
Daarna even nog drie dozen gepakt en toen een dutje

Nieuw spel van een vriendin gekregen, had ze beloofd. Dus na het eten lekker gamen :Y

Morgenochtend mezelf zien te schoppen naar de supermarkt. Om één of andere reden zie ik er als een berg tegenop :@ Ik ben de hele tijd met mezelf in discussie. Heb gewoon even geen mentale ruimte, maar tja... Even eten halen tot maandag :) Maandag sowieso naar de winkel.

Hoofd is een beetje rommelig. Onrustig met stemmen en aura's etc. De normale psychotische klachten. Erg irritant en vervelend

Dadelijk maar even eten en dan spelen :Y
Geniet van je spelletje! :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator woensdag 15 juli 2026 @ 22:06:42 #236
38824 crew  Droopie
pi_221347983
quote:

[..]

twitter

Geniet van je avond :)
Hell To The Liars
pi_221348365
quote:

[..]

ik HAAT wachten :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221348503
Pfft... als ik verstandig ben ga ik dadelijk naar bed. Alleen heb er zo geen zin in. Zo stom... Geen zin in mijn hoofd zonder prikkels.
Ergens heb ik inpakstress, ik heb boodschappenstress, ik heb sociale stress, ik heb psychotische klachtenstress... Met andere woorden: ik heb stress

Gamen was wel even fijn! Leuk spel. En lezen was fijn, en serie kijken was fijn. Alleen nu moet ik eigenlijk naar bed als ik verstandig ben... Alleen ben zo gedemotiveerd :@

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Geniet van je spelletje! :Y
Het is een heel leuke game *O* Echt heel blij met dat cadeau *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:06 schreef Droopie het volgende:

[..]
[ x ]
Geniet van je avond :)
Om één of andere reden kan ik nooit die twitter/X-linkjes openen :@

Jij ook fijne avond

quote:
99s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik HAAT wachten :@
Wie niet ;)
Schrik me ook elke keer half deaud van de intercom :@ Ik weet dat er iemand komt en alsnog schiet ik zo'n beetje tegen het plafond aan van de schrik
pi_221350173
Hoi,
Ik denk dat je je veels te drulk maakt over dat als mannetjes komen hoe je huis er opgeruimd en netjes moet uitzien.
Ik snap je wel want je wilt gewoon dat het heel opgeruimd en schoon is. Dat siert je!

Maar Vergeet niet dat de mannetjes die komen ook best wel bij anderen een puinzooi hebben gezien.

Je vertelde eerder dat je onderbuurman dealt dus die zal het niet zo mooi hebben thuis (Kan wel natuurlijk)

Nogmaals jij hoeft niet je hele huis opgeruimd en super spic en span te hebben voor de mannetjes die komen opmeten!

Als ze gaan renoveren in je woning wordt dat ook een grote puin en stofbende.

Je maakt je te druk vind ik en je wilt je verantwoorden voor de mannetjes en jezelf wat echt niet nodig is.

Schakel je hulplijnen in die jou gaan helpen en maak je nou niet zo druk.

Alles sal reg kom. (Hoop ik)

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 16-07-2026 01:58:30 ]
pi_221350176
Welke game is dat ? die je kreeg? Ben wel nieuwsgierig.
Ik speel nog steeds na jaren zo af en toe gemodde Fallout New Vegas en Mass Effect 1 en 2 en de SSI goldbox games. :Y

Zover ik van je gelezen heb lijkt me Dragon Quest 11 wel een game voor jou waarmee je jezelf enorm lang kunt gaan vermaken. :Y De muziek en voice overs van de hoofdpersonen is ook supergoed.

https://store.steampowere(...)_Definitive_Edition/

Hier is een goede letsplay van DQ11

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 10% gewijzigd door Iceage op 16-07-2026 02:39:05 ]
pi_221351864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 01:36 schreef Iceage het volgende:
Hoi,
Ik denk dat je je veels te drulk maakt over dat als mannetjes komen hoe je huis er opgeruimd en netjes moet uitzien.
Ik snap je wel want je wilt gewoon dat het heel opgeruimd en schoon is. Dat siert je!

Maar Vergeet niet dat de mannetjes die komen ook best wel bij anderen een puinzooi hebben gezien.

Je vertelde eerder dat je onderbuurman dealt dus die zal het niet zo mooi hebben thuis (Kan wel natuurlijk)

Nogmaals jij hoeft niet je hele huis opgeruimd en super spic en span te hebben voor de mannetjes die komen opmeten!

Als ze gaan renoveren in je woning wordt dat ook een grote puin en stofbende.

Je maakt je te druk vind ik en je wilt je verantwoorden voor de mannetjes en jezelf wat echt niet nodig is.

Schakel je hulplijnen in die jou gaan helpen en maak je nou niet zo druk.

Alles sal reg kom. (Hoop ik)
Ben ik het niet mee eens. Ik voel me sowieso beter dat wanneer er mensen komen de boel aan kant is. Daarnaast wordt ook het verzoek gedaan om bijvoorbeeld alles bij de ramen weg te hebben. En even een dot chloor in de pot vind ik dan ook fijner. Ik zou me doodschamen als het een zooitje is. Even een deken rechttrekken en pennen in een potje doen is geen moeite, maar ik voel me wel duizend keer beter

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 01:40 schreef Iceage het volgende:
Welke game is dat ? die je kreeg? Ben wel nieuwsgierig.
Ik speel nog steeds na jaren zo af en toe gemodde Fallout New Vegas en Mass Effect 1 en 2 en de SSI goldbox games. :Y

Zover ik van je gelezen heb lijkt me Dragon Quest 11 wel een game voor jou waarmee je jezelf enorm lang kunt gaan vermaken. :Y De muziek en voice overs van de hoofdpersonen is ook supergoed.

https://store.steampowere(...)_Definitive_Edition/

Hier is een goede letsplay van DQ11

Bekijk deze YouTube-video

Tweede deel van cozy grove. Ben echt van de cozy games :)
pi_221352503
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik voel me sowieso beter dat wanneer er mensen komen de boel aan kant is. Daarnaast wordt ook het verzoek gedaan om bijvoorbeeld alles bij de ramen weg te hebben. En even een dot chloor in de pot vind ik dan ook fijner. Ik zou me doodschamen als het een zooitje is. Even een deken rechttrekken en pennen in een potje doen is geen moeite, maar ik voel me wel duizend keer beter
[..]
Tweede deel van cozy grove. Ben echt van de cozy games :)
Hoi Goedemiddag.

Ik bedoelde ook niet dat jij dingen verkeerd doet hoor. Uiteraard moet je het zo aanpakken waarbij jij je goed voelt.
Dat jij alles opgeruimd en schoon wil hebben siert je.

Kijk als er langdurige visite of logees komen wil en doe ik dat ook , echter iemand die even kort binnen is en wat komt installeren en of opmeten kijkt denk ik niet zo naar allerlei details die je zelf wel ziet.

Mijn ervaring is dat ik bij opruimen en schoonmaken ik allerlei hele kleine dingetjes zie die anderen helemaal niet zien (wel eens gevraagd) bv een boek wat scheef ligt of een vlekje op laminaat in de hoek vd kamer.. Een schilderij wat scheef hangt zien ze wel, _O-

Schoon toilet vinnik wel een must hoor (En schone badkamer en keuken)

Cozy Groove kende ik niet (even opgezocht) Veel plezier ermee :Y

Fijne dag en succes en sterkte met alle gedoe wat je nu wordt opgedrongen.
Maar over een tijd zit je lekker weer in je eigen huis wat neem ik aan dan goed en mooi is gerenoveerd.

Verhuizen ook al is het maar tijdelijk staat heel hoog op de stress veroorzaak lijsten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 16-07-2026 12:29:56 ]
pi_221355606
Zo... en ik heb een datum voor wanneer boven leeggehaald wordt :Y Dat geeft me wel lucht. Even echte duidelijkheid om naar toe te werken.
Ze komen dan al om acht uur in de ochtend. Dat is wel even pittig vroeg, maar komt goed. De dag erna heb ik een afspraak met de psych al staan, dus dat is ook fijn. Als ik een beetje kan slapen in dat andere huis ;)

Vandaag lekker bezig geweest. Lekker haken, gamen, lezen, en een haarmasker
Ook weer een stukje ingepakt. Begin op het punt te komen dat ik moet afremmen en dat is moeilijk :o Hobbykamer moet echt nog een eindje wachten. Anders wordt het een heel vervelende maand.

Het is frustrerend dat ik nu niks kan doen. Ik bedoel hobbykamer kan nog niet. De douche is al grotendeels gedaan, maar ja... zeep heb ik nog nodig ;) , slaapkamer... tja, logisch. Hobbykamer, logisch. Alle frustels overal weghouden is ook nog overbodig en ongezellig. Dus tja... stilstand... erg vervelend.

@Iceage meesten mensen zien ook niet de rommel in mijn huis. Alleen uiteindelijk doe je het ook tegen je eigen gevoel van schaamte. Het is gewoon fijner
De badkamer maak ik dan weer niet speciaal schoon voor bezoek :+ die gebruiken hem toch niet (maak hem wel voor mezelf schoon uiteraard ;) )

En ja! Het is echt een topspel. Veel plezier van. Lekker cozy en stressvrij.
pi_221358709
Weer eens flink aan het spoken
Lig al tijden in bed me te vervelen. Alleen mijn hoofd is zo vol. Morgen maar een slaappil

Dadelijk maar even thee drinken denk ik. Dit schiet zo niet op
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 17 juli 2026 @ 06:38:40 #245
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221358860
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 01:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer eens flink aan het spoken
Lig al tijden in bed me te vervelen. Alleen mijn hoofd is zo vol. Morgen maar een slaappil

Dadelijk maar even thee drinken denk ik. Dit schiet zo niet op
Goedemorgen CotS..

Nee, dat schoot zeker niet op. Heb je nog wel een tijdje geslapen?
pi_221359948
Goedemorgen,

Wat een nacht. Denk een uurtje of drie geslapen te hebben :O Ben gelukkig niet al te moe
Om elf uur komt een begeleider en daarna duik ik weer even erin denk ik en vanavond een slaappil.
Gelukkig geen haast met inpakken :) dan kan ik wel een dagje overslaan. Begin sowieso op het punt te komen waarop ik niet verder kan voor nu. Duurt nog een maand

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 06:38 schreef qltel het volgende:

[..]
Goedemorgen CotS..

Nee, dat schoot zeker niet op. Heb je nog wel een tijdje geslapen?
Beetje... Vanavond een pilletje erin duwen iig
pi_221362806
Op het moment ben ik zorgwekkend niet moe. Niet slaperig. Dutje doen ging niet, geen moeie ogen of wat. Snap dat het een stressreactie is.
Heb nu wel lijstjes gemaakt, stappenplan voor de komende tijd. Meer kan ik niet doen. Na het weekend ga ik weer rustig verder.

Hopelijk kan ik komende nacht wel slapen. Al kan het me ergens ook niet echt boeien. Niet moe is prima, moe is slapen. En ja, dat is een destructieve redenatie, maar zo voelt het nu even. Misschien stort ik straks na het eten in.

Vanavond lekker op de bank hangen denk ik. Serietje op, misschien wat lezen :) Misschien maakt me dat verveelt genoeg. Sowieso niet gamen, want dan blijf je veel langer op

Vandaag expres geen koffie gedronken. Alleen water.

Voel me vandaag ook een beetje eenzaam. Iedereen is weg. Dus ik zit een beetje in mijn eigen hoofd. Zou graag een beetje contact willen hebben, maar goed... het is zomer en zomers zijn eenzaam. Iedereen roept dat je moet genieten, alleen ik zie drie weken lang geen mens. Je kent het wel, schor worden als je een kwartiertje kletst, want je stem het niet gewend is en zo. Voel me gewoon erg alleen op het moment...
  vrijdag 17 juli 2026 @ 18:40:19 #248
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221363869
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

Voel me vandaag ook een beetje eenzaam. Iedereen is weg. Dus ik zit een beetje in mijn eigen hoofd. Zou graag een beetje contact willen hebben, maar goed... het is zomer en zomers zijn eenzaam. Iedereen roept dat je moet genieten, alleen ik zie drie weken lang geen mens. Je kent het wel, schor worden als je een kwartiertje kletst, want je stem het niet gewend is en zo. Voel me gewoon erg alleen op het moment...
Je bent hier nooit alleen hoor. :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 juli 2026 @ 19:24:55 #249
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221364379
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Je bent hier nooit alleen hoor. :)
Nee, wij zijn er voor je O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221370291
Jullie zijn lief O+

Vandaag even een slechte dag. Slaapmedicatie maakt me nooit blij
Straks even koken en eten. En dan een rustige avond

Vooral veel geslapen en down vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')