Hij weet precies waar hij mee bezig is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoveel meiden, en pakt 'ie de enige met een vriend thuis, wel de moeilijste prooi
Het is ook rete populairquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:09 schreef spapaars het volgende:
Alle programma's eromheen hebben een onderwerp Bondgenoten.
Ik heb ook zoiets, maar dan van sleutelbeen tot middenrif (tripple bypass 8 jaar geleden)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:18 schreef spapaars het volgende:
Zie een enorme litteken van een operatie.
[ afbeelding ]
Je kan maar beter in het begin in die tent belanden, niet als laatste.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Als niets meer werkt... Huiliiee Want natuurlijk wil niemand naar de Leeuwentent
[ afbeelding ]
Welkom bij de ritsluitingclub (21 nietjes) maar dat is ook al lang geledenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets, maar dan van sleutelbeen tot middenrif (tripple bypass 8 jaar geleden)
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet ter sprake komt tijdens het "sollicitatiegesprek" met de Febo. Die wil toch echt weten hoe jij (wederom) tv gaat maken. Niemand wordt gedwongen, maar er wordt toch zeker wel het een en ander geinsinueerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat ze weten hoe Diederik is, wat dat betreft een gouden keus. Wat hij doet is zijn eigen keus dat wordt niet bepaald door de FEBO. Ze krijgen geen opdracht mee om iemand kapot te maken.
Nee de FEBO gaat en mag niet opleggen hoe iemand zich gaat gedragen/ontwikkelen. Ze weten natuurlijk dondersgoed dat Diederik de dames harten wel op hol kan brengen en daarom is hij welkom. Dat Anouk daar in meegaat is waarschijnlijk een mazzeltje voor de FEBO. Hoe lullig het ook is, maar wie had kunnen verwachten dat muts Anouk een soort muurbloem zich compleet omver laat slijmenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet ter sprake komt tijdens het "sollicitatiegesprek" met de Febo. Die wil toch echt weten hoe jij (wederom) tv gaat maken. Niemand wordt gedwongen, maar er wordt toch zeker wel het een en ander geinsinueerd.
Ja, echt jammer. Vond haar eerst een van de normalere. Ze gedraagt zich nu als een bakvis jegens Diederik, terwijl ze een langdurige relatie heeft en hem pas anderhalve week kent.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef Cosima het volgende:
Omg k heb hem op pauze omdat ik het niet meer aan kan hoe cringe Anouk is. Zij staat zo voor lul.
In het begin wellichtquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, echt jammer. Vond haar eerst een van de normalere. Ze gedraagt zich nu als een bakvis jegens Diederik, terwijl ze een langdurige relatie heeft en hem pas anderhalve week kent.
Lol... natuurlijk niet. Alsof zij gaan aansturen op het kapotmaken van een relatie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet ter sprake komt tijdens het "sollicitatiegesprek" met de Febo. Die wil toch echt weten hoe jij (wederom) tv gaat maken. Niemand wordt gedwongen, maar er wordt toch zeker wel het een en ander geinsinueerd.
Dat is idd waar Diederik mee bezig isquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:34 schreef Scottie16 het volgende:
Died is daarvoor de loods ingegaan, hij zorgt voor onderlinge strijd tussen de meiden. En als je iemand veel aandacht geeft, dan kan dat voor verwarrende mensen zorgen.
Died weet goed waar hij mee bezig is.
En Anouk kan er niet mee overweg. Er gebeurd wat in haar koppie.
Leuk voor haar vriend om dit te zien en haar deze dingen te horen zeggenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:34 schreef Scottie16 het volgende:
Died is daarvoor de loods ingegaan, hij zorgt voor onderlinge strijd tussen de meiden. En als je iemand veel aandacht geeft, dan kan dat voor verwarrende mensen zorgen.
Died weet goed waar hij mee bezig is.
En Anouk kan er niet mee overweg. Er gebeurd wat in haar koppie.
Er doen geen ´normale´ mensen mee aan dit programma. Iedereen daar heeft wel een soort van afwijkinkje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, echt jammer. Vond haar eerst een van de normalere. Ze gedraagt zich nu als een bakvis jegens Diederik, terwijl ze een langdurige relatie heeft en hem pas anderhalve week kent.
Snap ook niet wat een vrouw in die neppert zietquote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er doen geen ´normale´ mensen mee aan dit programma. Iedereen daar heeft wel een soort van afwijkinkje.
Zit steeds meer te kijken naar een schoolreisje met kinderen met een achterstand. Wat een puberaal gedrag her en der en dan die opblaaspop van een Ken er nog eens bij. Is helemaal niks spontaans aan en die domme dozen trappen daar in? Dit soort types zette ik vroeger publiekelijk voor gek. Dát was pas lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |