Ik denk serieus dat ze er op een gegeven moment geen enkel benul meer van hebben dat de camera's draaien en de gesprekken opgenomen worden. Vooral als de lichten uit gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anouk heeft een vriend
Die moet zich eens afvragen wat ze aan het doen is
Precies datquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze er op een gegeven moment geen enkel benul meer van hebben dat de camera's draaien en de gesprekken opgenomen worden. Vooral als de lichten uit gaan.
Dat camera besef is na een paar weken wel weg maar dit soort gesprekken zijn toch wel tenenkrommend om te horen voor een partner.
Het is natuurlijk wel zo dat ze weten hoe Diederik is, wat dat betreft een gouden keus. Wat hij doet is zijn eigen keus dat wordt niet bepaald door de FEBO. Ze krijgen geen opdracht mee om iemand kapot te maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat Diederik daar is gebracht met een opgezet plan.
Vooral dat intro gesprek is dan zo raar. Zegt niet meer zo bezig te willen zijn met de dames maarja blijkbaar valt hij zo terug in dat gedrag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat Diederik daar is gebracht met een opgezet plan.
Niemand heeft een opdracht, alles is eigen keus.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:04 schreef Donna1000 het volgende:
Denk dat we weer een herhaling gaan krijgen ala chess en thomas. De roddel rubrieken op tv en kranten smulden ervan. Dus diederik en anoek hebben een opdracht. (Weer ellende met vriendje thuis)
Zoveel meiden, en pakt 'ie de enige met een vriend thuis, wel de moeilijste prooiquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand heeft een opdracht, alles is eigen keus.
Hij weet precies waar hij mee bezig is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoveel meiden, en pakt 'ie de enige met een vriend thuis, wel de moeilijste prooi
Het is ook rete populairquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:09 schreef spapaars het volgende:
Alle programma's eromheen hebben een onderwerp Bondgenoten.
Ik heb ook zoiets, maar dan van sleutelbeen tot middenrif (tripple bypass 8 jaar geleden)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:18 schreef spapaars het volgende:
Zie een enorme litteken van een operatie.
[ afbeelding ]
Je kan maar beter in het begin in die tent belanden, niet als laatste.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Als niets meer werkt... Huiliiee Want natuurlijk wil niemand naar de Leeuwentent
[ afbeelding ]
Welkom bij de ritsluitingclub (21 nietjes) maar dat is ook al lang geledenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets, maar dan van sleutelbeen tot middenrif (tripple bypass 8 jaar geleden)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |