Ik kan me niet voorstellen dat dit niet ter sprake komt tijdens het "sollicitatiegesprek" met de Febo. Die wil toch echt weten hoe jij (wederom) tv gaat maken. Niemand wordt gedwongen, maar er wordt toch zeker wel het een en ander geinsinueerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat ze weten hoe Diederik is, wat dat betreft een gouden keus. Wat hij doet is zijn eigen keus dat wordt niet bepaald door de FEBO. Ze krijgen geen opdracht mee om iemand kapot te maken.
Nee de FEBO gaat en mag niet opleggen hoe iemand zich gaat gedragen/ontwikkelen. Ze weten natuurlijk dondersgoed dat Diederik de dames harten wel op hol kan brengen en daarom is hij welkom. Dat Anouk daar in meegaat is waarschijnlijk een mazzeltje voor de FEBO. Hoe lullig het ook is, maar wie had kunnen verwachten dat muts Anouk een soort muurbloem zich compleet omver laat slijmenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet ter sprake komt tijdens het "sollicitatiegesprek" met de Febo. Die wil toch echt weten hoe jij (wederom) tv gaat maken. Niemand wordt gedwongen, maar er wordt toch zeker wel het een en ander geinsinueerd.
Ja, echt jammer. Vond haar eerst een van de normalere. Ze gedraagt zich nu als een bakvis jegens Diederik, terwijl ze een langdurige relatie heeft en hem pas anderhalve week kent.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef Cosima het volgende:
Omg k heb hem op pauze omdat ik het niet meer aan kan hoe cringe Anouk is. Zij staat zo voor lul.
In het begin wellichtquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, echt jammer. Vond haar eerst een van de normalere. Ze gedraagt zich nu als een bakvis jegens Diederik, terwijl ze een langdurige relatie heeft en hem pas anderhalve week kent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |