abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221144007
Lijkt me geen probleem, ik zie u in de kwartfinale!

  donderdag 25 juni 2026 @ 11:14:40 #2
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221144063
Hoogmoed komt voor de val.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221144109
Eerst maar eens zien of we langs die Mocro's geraken, ben daar alles behalve gerust op. Die gaan alles uit de trukendoos halen om te frustreren. Dat hebben we tijdens de Afrika Cup wel gezien.
pi_221144116
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
Eerst maar eens zien of we langs die Mocro's geraken, ben daar alles behalve gerust op. Die gaan alles uit de trukendoos halen om te frustreren. Dat hebben we tijdens de Afrika Cup wel gezien.
Die hebben die beker zelfs gestolen, iedereen weet dat Senegal de eerlijke winnaar was.
pi_221144120
Volgens mij heeft Nederland op een WK nog nooit verloren van een Afrikaanse ploeg, en zo werelds waren hun wedstrijden tegen Schotland en Haiti ook weer niet.

Maar Oranje moet nog wel eerste worden natuurlijk :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221144156
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:26 schreef TLC het volgende:
Volgens mij heeft Nederland op een WK nog nooit verloren van een Afrikaanse ploeg, en zo werelds waren hun wedstrijden tegen Schotland en Haiti ook weer niet.

Maar Oranje moet nog wel eerste worden natuurlijk :B
Iedereen is geboren in Europa. Niet echt Afrikaans dus. :+
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:41:50 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221144189
Ligt er nog aan wat Japan doet?
Als ze het nog beter doen tegen Zweden, en wij slechter tegen Tunesië dan staat Japan eerste in de groep toch?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221144227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:41 schreef Harvest89 het volgende:
Ligt er nog aan wat Japan doet?
Als ze het nog beter doen tegen Zweden, en wij slechter tegen Tunesië dan staat Japan eerste in de groep toch?
Ja. Alleen Tunesie kan er helemaal niks van en Zweden is niet veel minder dan Japan. Dus zal wel bijzonder zijn mocht Japan op 1 einidgen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:03:18 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221144282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ja. Alleen Tunesie kan er helemaal niks van en Zweden is niet veel minder dan Japan. Dus zal wel bijzonder zijn mocht Japan op 1 einidgen.
Ja laten we het hopen.

Nederland - Marokko
Brazilie - Japan

Zijn toch leuke wedstrijden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221144288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja laten we het hopen.

Nederland - Marokko
Brazilie - Japan

Zijn toch leuke wedstrijden.
Zeker. Leukste knock out potjes. En volgens mij kun je nog Noorwegen-Ivoorkust krijgen qua genot.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 12:34:16 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221144574
Dit gaat gruwelijk backfiren.
What can change the nature of a man?
pi_221144624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ja. Alleen Tunesie kan er helemaal niks van en Zweden is niet veel minder dan Japan. Dus zal wel bijzonder zijn mocht Japan op 1 einidgen.
Japan walst ook over Zweden heen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:46:33 #13
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221144661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Japan walst ook over Zweden heen.
Neuh, Zweden moet een punt pakken of in ieder geval niet met te grote cijfers verliezen en zo goed is Japan nu ook weer niet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:47:07 #14
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221144664
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neuh, Zweden moet een punt pakken of in ieder geval niet met te grote cijfers verliezen en zo goed is Japan nu ook weer niet.
Japan gaat er bij de laatste 16 max ook gewoon uit.
pi_221144675
Daarom, winnen van Marokko is meteen kwalificeren voor kwartfinale.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:48:21 #16
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221144677
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Japan gaat er bij de laatste 16 max ook gewoon uit.
Dat denk ik ook, veel hype, weinig substantie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221144683
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Die hebben die beker zelfs gestolen, iedereen weet dat Senegal de eerlijke winnaar was.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221144700
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoogmoed komt voor de val.
Dit is Oranjes voetbal-DNA wel een beetje (boel) ja.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221144754
@DrDentz is een Ajaxfan
pi_221144798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:59 schreef OmniRocket het volgende:
@:DrDentz is een Ajaxfan
Laatste jaren niet meer zo
pi_221144802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Japan walst ook over Zweden heen.
Daar geloof ik niks van.
pi_221145112
Ik raad Verbruggen zweetbandjes om zijn polsen aan i.p.v. een handdoek naast het doel tegen Marokko. :!

Maar dan passen zijn handschoenen misschien weer niet goed.

Dit wordt een lastig potje.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221145184
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:12 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me geen probleem, ik zie u in de kwartfinale!

[ afbeelding ]
Dan wil ik je niet meer in dit subforum zien voor de kwartfinales.
  Vis een optie? donderdag 25 juni 2026 @ 14:10:12 #24
70532 loveli
N
pi_221145218
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:34 schreef Coco het volgende:
Dit gaat gruwelijk backfiren.
In de schilderswijk?
crap in = crap out
pi_221145705
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Japan walst ook over Zweden heen.
Ik zou daar niet zeker van zijn, Zweden heeft een punt nodig om door te gaan, dus die gaan niet veel risico nemen. Japan zal ook niet veel risico nemen vermoed ik, dat zit ook niet in hun cultuur, die loeren toch meer op de counter ga ik van uit. Ik verwacht niet dat ze zullen doordrukken zoals tegen Tunesië, tenzij Zweden net zo verdedigt als de Schotten tegen Brazilië.

Tunesië is onthutsend zwak, spelers hebben al uitgelegd waarom. Na elk toernooi wordt het hele team zowat vervangen met nieuwe spelers, waardoor er nooit gebouwd kan worden, en dus geen kans maakt tegen landen die al jaren in dezelfde samenstelling spelen.
greetings and salutations
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:34:11 #26
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221145779
Kan dit topic worden gesloten vanwege de onverantwoorde jinxfactor?
pi_221145798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik raad Verbruggen zweetbandjes om zijn polsen aan i.p.v. een handdoek naast het doel tegen Marokko. :!

Maar dan passen zijn handschoenen misschien weer niet goed.

Dit wordt een lastig potje.
Meteen de poten van Saibari breken, dan laat hij dat soort geintjes wel. Hij is nu toch al verkocht @PSVCL
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 15:45:35 #28
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221145827
Ik haat dit soort topics.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221145829
Marokko win je natuurlijk niet, dus Nederland zal hier stranden. Het was verder ook niet een enorm speciaal WK voor dit Oranje.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 15:46:13 #30
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221145832
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik haat dit soort topics.
Ik overweeg het te sluiten.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 15:49:07 #31
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221145847
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik overweeg het te sluiten.
-> VER
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221145986
Men lijkt te vergeten dat Zweden 3 nooduitgangen heeft genomen om überhaupt op dit WK aanwezig te zijn. Japan schat ik, ondanks de 2 uitstekende aanvallers bij Zweden, echt wel een schaaltje of 2 hoger in.

Ware het niet dat de bal rond is, er 22 man op het veld staan en er op een wereldkampioenschap nieuwe krachten loskomen.
pi_221145992
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik overweeg het te sluiten.
Je bent niet aangenomen om dingen te overwegen.

Knopen, die moet je doorhakken.
pi_221146699
Kan mij 2021 nog herinneren. 1/8e finale tegen Tsjechië... We zaten in het makkelijke gedeelte van het schema...
pi_221147064
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:39 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Meteen de poten van Saibari breken, dan laat hij dat soort geintjes wel. Hij is nu toch al verkocht @:PSVCL
Hattrick Saibari
pi_221147102
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:40 schreef OmniRocket het volgende:
Kan mij 2021 nog herinneren. 1/8e finale tegen Tsjechië... We zaten in het makkelijke gedeelte van het schema...
Frank de Boer is gewoon een flopcoach
pi_221147243
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Hattrick Saibari
Ben wel benieuwd hoe die het gaat doet bij Bayern. Vind hem dit WK wel echt goed.
pi_221147437
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:50 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd hoe die het gaat doet bij Bayern. Vind hem dit WK wel echt goed.
Geen basisspeler waarschijnlijk, maar hij zal uiteindelijk wel genoeg minuten maken, , ...het merendeel van de Bundesliga clubs is middelmaat en in de CL liet ie het bij PSV al zien, dat zal bij Bayern niet anders zijn.
Denk wel de perfecte stap voor hem ook vanwege Kompany
  vrijdag 26 juni 2026 @ 06:49:11 #39
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_221152659
pi_221152695
Kan best dat we in de kwartfinale komen, maar daarna moeten we vermoedelijk tegen Frankrijk, of Duitsland. Dan is het wel exit denk ik.

Toch kun je ook mazzel hebben. Stel dat Duitsland van Frankrijk wint en we van Duitsland winnen. Dat is nog best mogelijk. Dan in de halve finales tegen de VS. Dat zou mooi zijn. Daarna de finale tegen Mexico.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221152707
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:00 schreef TAmaru het volgende:
Kan best dat we in de kwartfinale komen, maar daarna moeten we vermoedelijk tegen Frankrijk, of Duitsland. Dan is het wel exit denk ik.

Toch kun je ook mazzel hebben. Stel dat Duitsland van Frankrijk wint en we van Duitsland winnen. Dat is nog best mogelijk. Dan in de halve finales tegen de VS. Dat zou mooi zijn. Daarna de finale tegen Mexico.
Eigenlijk zijn we al bijna wereldkampioen
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:16:38 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221152750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:04 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Eigenlijk zijn we al bijna wereldkampioen
Alweer vier tegengoals in deze Temu-poule, ik zou me wel zorgen maken tegen een echte tegenstander.
pi_221152974
Drie uur in de nacht wordt deze wedstrijd gespeeld. Das toch echt een shit tijd
pi_221152996
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Alweer vier tegengoals in deze Temu-poule, ik zou me wel zorgen maken tegen een echte tegenstander.
Ah joh. Zo'n beetje elk topland heeft onnodig doelpunten tegen gekregen of punten laten liggen. Of denk je nou dat ze in Duitsland wakker liggen omdat ze van Ecuador hebben verloren?
pi_221153001
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:00 schreef TAmaru het volgende:
Kan best dat we in de kwartfinale komen, maar daarna moeten we vermoedelijk tegen Frankrijk, of Duitsland. Dan is het wel exit denk ik.

Toch kun je ook mazzel hebben. Stel dat Duitsland van Frankrijk wint en we van Duitsland winnen. Dat is nog best mogelijk. Dan in de halve finales tegen de VS. Dat zou mooi zijn. Daarna de finale tegen Mexico.
Als je het zo bekijkt staan we eigenlijk al met 1 been in de finale
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:31:32 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221153012
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:22 schreef cinderloom het volgende:
Drie uur in de nacht wordt deze wedstrijd gespeeld. Das toch echt een shit tijd
Lekker man, vroeg naar bed, vroeg opstaan, wedstrijdje kijken en daarna de laptop openklappen om aan het werk te gaan

:{
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:34:15 #47
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221153023
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Lekker man, vroeg naar bed, vroeg opstaan, wedstrijdje kijken en daarna de laptop openklappen om aan het werk te gaan

:{
Werken moet in je aard liggen.
pi_221153052
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:22 schreef cinderloom het volgende:
Drie uur in de nacht wordt deze wedstrijd gespeeld. Das toch echt een shit tijd
Ik slaap dan altijd in mijn cinemakamer. Dan zet ik de wekker op 2.55 uur, dan meteen de tv aan, wedstrijd kijken en vervolgens om 5 uur weer de boel uit en slapen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221153164
Nederland heeft gewoon een vrij pad de volgende 2 rondes.

Marokko zou je als NL zijnde gewoon makkelijk weg moeten zetten.
Zuid-Afrika/Canada de ronde daarna zijn nog weer een niveau lager.
pi_221153237
Nederland heeft nog nooit een wedstrijd verloren in de 1/16 finale
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 09:22:48 #51
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221153296
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:59 schreef bianconeri het volgende:
Nederland heeft gewoon een vrij pad de volgende 2 rondes.

Marokko zou je als NL zijnde gewoon makkelijk weg moeten zetten.
Zuid-Afrika/Canada de ronde daarna zijn nog weer een niveau lager.
We gaan deze post herrineren en quoten als alle hysterische Marokkanen in de randstad overal vuurwerkbommen aan het afsteken zijn en over de rooie feestend en toeterend met hun vlag door de straten rijden :+
pi_221153297
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:29 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Als je het zo bekijkt staan we eigenlijk al met 1 been in de finale
Anderhalf been hoor.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221153332
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
We gaan deze post herrineren en quoten als alle hysterische Marokkanen in de randstad overal vuurwerkbommen aan het afsteken zijn en over de rooie feestend en toeterend met hun vlag door de straten rijden :+
Als je in Nederland woont en feest viert omdat een ander land wint, dan moet je eigenlijk gewoon een grote jongen zijn, je spulletjes pakken, je paspoortje inleveren, en in het land gaan wonen waarvoor je juicht.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 09:28:38 #54
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_221153335
Nederland is afgebrand voordat we tegen Canada/RSA spelen. Marokkanen kunnen doorgaans een verliespotje slecht verwerken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 09:29:52 #55
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_221153345
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
We gaan deze post herrineren en quoten als alle hysterische Marokkanen in de randstad overal vuurwerkbommen aan het afsteken zijn en over de rooie feestend en toeterend met hun vlag door de straten rijden :+
Marokko heeft de Africa Cup per email gewonnen, maar inderdaad een redelijk solide team.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 09:33:34 #56
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221153380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:28 schreef JeMoeder het volgende:
Nederland is afgebrand voordat we tegen Canada/RSA spelen. Marokkanen kunnen doorgaans een verliespotje slecht verwerken.
Fair point. Basically bij winst Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

Bij verlies Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

:%
pi_221153417
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Fair point. Basically bij winst Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

Bij verlies Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

:%
Misschien is het een idee om een "Purge" in te stellen die nacht: leef je uit, maar hulpdiensten gaan niet helpen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:40:39 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221153436
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Fair point. Basically bij winst Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

Bij verlies Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

:%
Dat wordt eigenlijk al het hele WK geroepen maar vooralsnog blijft het erg rustig
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221153438
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
We gaan deze post herrineren en quoten als alle hysterische Marokkanen in de randstad overal vuurwerkbommen aan het afsteken zijn en over de rooie feestend en toeterend met hun vlag door de straten rijden :+
Doet alsnog niets af aan dat je normaal gesproken als Nederland zijnde makkelijk moet winnen.

Overigens wonen wij allebei in het buitenland (als ik mij goed herinner), dus ze zoeken het maar lekker uit in de Randstad :D :D
pi_221153527
Ik ben tegen racisme.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 09:58:21 #61
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_221153579
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat wordt eigenlijk al het hele WK geroepen maar vooralsnog blijft het erg rustig
Het gaat er nu om dat het Nederland vs. Marokko gaat zijn en de loyaliteit van een groot aantal agressieve personen toch vooral bij Marokko ligt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_221153588
Ik hoop dat Nederland van Marokko wint. Alleen al zodat er geen straatoorlog uit gaat breken in Nederland, wat zeker gaat gebeuren als Marokko wint. Ik denk politie en ME nu al bezig zijn om mentaal al stellingen op te zetten. Als Nederland doorgaat, komt het later Duitsland of Frankrijk tegen, dan is het ook over en uit. Dus sportief gezien maakt het niet zoveel uit of Nederland wint of verliest. Alleen zullen de gevolgen hier verschrikkelijk zijn als Nederland verliest.
pi_221153599
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Fair point. Basically bij winst Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

Bij verlies Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

:%
Voordeel is dat je van te voren weet dat het sowieso uit de hand gaat lopen, dus alle verloven bij de politie kunnen al ingetrokken worden.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:00:46 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221153603
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:58 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Het gaat er nu om dat het Nederland vs. Marokko gaat zijn en de loyaliteit van een groot aantal agressieve personen toch vooral bij Marokko ligt.
Moeten ze zelf weten. Ga je lekker de kroeg in toch, daar komen hunnie niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221153606
De Marokkanen moeten dan vooral vechten tegen politie en ME, want het Nederlands elftal heeft geen harde kern van hooligans. De oranjefans springen van links naar rechts en dat is het. Of de Ajax-hooligans en Feyenoord-hooligans moeten zich voor 1x verenigen en samen vechten tegen de Marokkanen in de straten.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:04:59 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221153626
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:01 schreef DrDentz het volgende:
De Marokkanen moeten dan vooral vechten tegen politie en ME, want het Nederlands elftal heeft geen harde kern van hooligans. De oranjefans springen van links naar rechts en dat is het. Of de Ajax-hooligans en Feyenoord-hooligans moeten zich voor 1x verenigen en samen vechten tegen de Marokkanen in de straten.
Mwah, rellen na Nederlands elftal wedstrijden in de grote steden waren juist altijd vrij gebruikelijk. Pas sinds de laatste 10 jaar is dat wat rustiger lijkt het, zal ook met de prestaties te maken hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:08:12 #67
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221153653
Canada - Zuid Afrika, wat een lolleraffiche is dat nu weer :')
pi_221153662
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:58 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik hoop dat Nederland van Marokko wint. Alleen al zodat er geen straatoorlog uit gaat breken in Nederland, wat zeker gaat gebeuren als Marokko wint. Ik denk politie en ME nu al bezig zijn om mentaal al stellingen op te zetten. Als Nederland doorgaat, komt het later Duitsland of Frankrijk tegen, dan is het ook over en uit. Dus sportief gezien maakt het niet zoveel uit of Nederland wint of verliest. Alleen zullen de gevolgen hier verschrikkelijk zijn als Nederland verliest.
Ik denk dat het wel meevalt i.v.m. de tijd. Als het om 20:00 was ging het sowieso mis.
pi_221153677
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Canada - Zuid Afrika, wat een lolleraffiche is dat nu weer :')
Twee landen waar veel Nederlanders heen zijn gemigreerd. Zouden ze daar ook last hebben van 3e generatie Nederlandse jongeren die de straten terroriseren?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:17:16 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221153712
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:12 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Twee landen waar veel Nederlanders heen zijn gemigreerd. Zouden ze daar ook last hebben van 3e generatie Nederlandse jongeren die de straten terroriseren?
Ook die kijken gezamenlijk Oranje, blijkbaar hebben ze daar ook een loyaliteitsprobleem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221153723
Ik hoop dat Marokko wint. En dat ze zo enthousiast worden over hun voorvaderland, dat er een massale exodus gaat plaatsvinden.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:37:51 #72
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_221153822
Wat een shit tijd zeg :{
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_221153905
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:37 schreef Revanches het volgende:
Wat een shit tijd zeg :{
Ja, daar gat ik de wekker niet voor zetten. Ook al omdat ik vermoed dat het een enorme kutwedstrijd gaat worden.

Kans is ook groot dat je eruit vliegt. Tegen de Japanners was het billenknijpen toen die gingen voetballen (en dat zijn spelers die in de eredivisie al geen potten breken), tegen de Zweden heb je ook een 2e kwart gespeeld wat nergens op leek (de doelpunten verbloemen veel).

En gisteren was het ook niet best. Je komt snel op 2-0 tegen een van de zwakste teams op het wk en daarmee win je de wedstrijd, maar groots is het allemaal niet.

Blij dat ik ergens woon waar geen Marokkanen wonen, want je zal goddomme maar om 5 uur in de ochtend gewekt worden door idioten die aan het vieren zijn dat ze Nederland uitgeschakeld hebben…
pi_221153962
Verliezen van Marokko wordt "ons" Brahim Diaz-momentje.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221153982
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:12 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Twee landen waar veel Nederlanders heen zijn gemigreerd. Zouden ze daar ook last hebben van 3e generatie Nederlandse jongeren die de straten terroriseren?
Krijg je het niet mee dan dat Nederlanders overal voor overlast zorgen in Canada?
pi_221153989
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:58 schreef BennieButtfuck het volgende:
Verliezen van Marokko wordt "ons" Brahim Diaz-momentje.
Pijnlijker dan 2000 en 2010 kan het toch niet worden.
pi_221153997
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Pijnlijker dan 2000 en 2010 kan het toch niet worden.
2010 was niet pijnlijk.

Iniestagod.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221154074
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Krijg je het niet mee dan dat Nederlanders overal voor overlast zorgen in Canada?
Mijn oom is naar Canada geëmigreerd, de saaiste mensen ooit, kan me haast niet voorstellen dat zijn zoons daar "no-go zones" hebben gecreëerd.
pi_221154099
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, daar gat ik de wekker niet voor zetten. Ook al omdat ik vermoed dat het een enorme kutwedstrijd gaat worden.

Kans is ook groot dat je eruit vliegt. Tegen de Japanners was het billenknijpen toen die gingen voetballen (en dat zijn spelers die in de eredivisie al geen potten breken), tegen de Zweden heb je ook een 2e kwart gespeeld wat nergens op leek (de doelpunten verbloemen veel).

En gisteren was het ook niet best. Je komt snel op 2-0 tegen een van de zwakste teams op het wk en daarmee win je de wedstrijd, maar groots is het allemaal niet.

Blij dat ik ergens woon waar geen Marokkanen wonen, want je zal goddomme maar om 5 uur in de ochtend gewekt worden door idioten die aan het vieren zijn dat ze Nederland uitgeschakeld hebben…
Omdat het allemaal niet groots hoefde. Heel snel 2-0 voor, ja wat ga je dan nog doen de overige 86 minuten…zo min mogelijk.

Frankrijk had er 3 tegen kunnen krijgen tegen Senegal, Duitsland verliest gisteren, Engeland had ook zomaar van Ghana kunnen verliezen en Spanje had moeite met 8 Rotterdammers. Je speelt tegen een team wat 2x achterkwam tegen Haiti.
Het begint nu pas
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221154202
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Mijn oom is naar Canada geëmigreerd, de saaiste mensen ooit, kan me haast niet voorstellen dat zijn zoons daar "no-go zones" hebben gecreëerd.
Joh was sarcastisch. Natuurlijk niet. Die hebben zich gewoon aangepast zoals het hoort.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:14:53 #81
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221154208
Ik vrees dat we het op gretigheid gewoon af gaan leggen tegen Marokko.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221154246
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat we het op gretigheid gewoon af gaan leggen tegen Marokko.
We missen een type Nigel de Jong..

  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:22:50 #83
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221154247
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat we het op gretigheid gewoon af gaan leggen tegen Marokko.
Als je ze even laat uitrazen en zorgt dat het dan nog 0-0 staat, of misschien 1-0 achter wat nog te repareren valt. Dan komt het wel goed.
pi_221154254
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:09 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Omdat het allemaal niet groots hoefde. Heel snel 2-0 voor, ja wat ga je dan nog doen de overige 86 minuten…zo min mogelijk.

Frankrijk had er 3 tegen kunnen krijgen tegen Senegal, Duitsland verliest gisteren, Engeland had ook zomaar van Ghana kunnen verliezen en Spanje had moeite met 8 Rotterdammers. Je speelt tegen een team wat 2x achterkwam tegen Haiti.
Het begint nu pas
Dat is allemaal waar, maar ik ben gewoon niet zo optimistisch. Nou was Marokko de laatste wedstrijd ook niet bij de les, dus het is niet alsof Marokko de grote favoriet is. Maar het is wel een wedstrijd die dit Nederlands elftal makkelijk kan verliezen.

Sowieso vind ik het voorin heel beperkt. Ook al heeft Brobbey er 3 in liggen, het blijft een gemankeerde spits die op een mindere dag zelfs een bal op de doellijn nog over kan schieten. Depay mist wedstrijdritme. En Malen is centraal voorin in het NL elftal gewoon mislukt.

Verdedigend vind ik Nederland gewoon zwak opereren.
pi_221154261
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]
We missen een type Nigel de Jong..

[ afbeelding ]
Daar zou je voor aan een gele kaart kunnen denken. ;)
pi_221154283
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is allemaal waar, maar ik ben gewoon niet zo optimistisch. Nou was Marokko de laatste wedstrijd ook niet bij de les, dus het is niet alsof Marokko de grote favoriet is. Maar het is wel een wedstrijd die dit Nederlands elftal makkelijk kan verliezen.

Sowieso vind ik het voorin heel beperkt. Ook al heeft Brobbey er 3 in liggen, het blijft een gemankeerde spits die op een mindere dag zelfs een bal op de doellijn nog over kan schieten. Depay mist wedstrijdritme. En Malen is centraal voorin in het NL elftal gewoon mislukt.

Verdedigend vind ik Nederland gewoon zwak opereren.
Marokko was de 2e helft tegen Schotland ook echt heel slecht hoor. Ja je kan hem verliezen, maar dat ligt dan echt aan jezelf.
pi_221154299
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:29 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Marokko was de 2e helft tegen Schotland ook echt heel slecht hoor. Ja je kan hem verliezen, maar dat ligt dan echt aan jezelf.
Ze kwamen ook 2x op achterstand tegen Haïti. Laat die Marokkaantjes maar komen (spreekwoordelijk dan).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:37:26 #88
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221154358
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]
We missen een type Nigel de Jong..

[ afbeelding ]
of een Jantje Wouters
Drop you like an ill, bad habit
pi_221154396
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:31 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ze kwamen ook 2x op achterstand tegen Haïti. Laat die Marokkaantjes maar komen (spreekwoordelijk dan).
Ja, maar die schoten twee keer op doel en ze vlogen er per ongeluk beiden in.

Marokko had het lastig, maar waren wel duidelijk beter. Te slap aan de wedstrijd begonnen.

Nou ja, we gaan het zien. Maar het enige wat hoop biedt is dat Valentijn denkt dat Nederland eruit vliegt tegen de Marokkanen en Valentijn heeft vrijwel altijd ongelijk.
pi_221154408
twitter


Ik maak me geen zorgen meer
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:43:59 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221154420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, maar die schoten twee keer op doel en ze vlogen er per ongeluk beiden in.

Marokko had het lastig, maar waren wel duidelijk beter. Te slap aan de wedstrijd begonnen.

Nou ja, we gaan het zien. Maar het enige wat hoop biedt is dat Valentijn denkt dat Nederland eruit vliegt tegen de Marokkanen en Valentijn heeft vrijwel altijd ongelijk.
Haiti is een van de zwakste teams op dit WK, dat Marokko daar van wint lijkt me niet meer dan normaal.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:47:31 #92
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221154446
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]
We missen een type Nigel de Jong..

[ afbeelding ]
Wat een blok was dat toen met de Jong en van Bommel _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221154449
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Haiti is een van de zwakste teams op dit WK, dat Marokko daar van wint lijkt me niet meer dan normaal.
Ja, dat gold ook voor de wedstrijden van Nederland. Alleen Japan heeft nog enig niveau. En ook Japan stelt eigenlijk geen reet voor.
pi_221154451
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:43 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]

Ik maak me geen zorgen meer
Wilders moet niet zo idioot doen.
pi_221154456
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, dat gold ook voor de wedstrijden van Nederland. Alleen Japan heeft nog enig niveau. En ook Japan stelt eigenlijk geen reet voor.
Japan en Zweden zijn wel een stukkie beter dan Schotland natuurlijk.
pi_221154471
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wilders moet niet zo idioot doen.
Ik vind het wel leuk, een beetje Trumpiaans, AI memes.
pi_221154794
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Japan en Zweden zijn wel een stukkie beter dan Schotland natuurlijk.
Japan wel. Maar die moet je in dezen dan ook naast Brazilië leggen. Zweden vond ik echt heel slecht.
pi_221154814
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, maar die schoten twee keer op doel en ze vlogen er per ongeluk beiden in.

Marokko had het lastig, maar waren wel duidelijk beter. Te slap aan de wedstrijd begonnen.

Nou ja, we gaan het zien. Maar het enige wat hoop biedt is dat Valentijn denkt dat Nederland eruit vliegt tegen de Marokkanen en Valentijn heeft vrijwel altijd ongelijk.
Doelpunt van het toernooi die 2e.
pi_221154817
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:43 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]

Ik maak me geen zorgen meer
Doe dit nou niet.
pi_221154821
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, maar die schoten twee keer op doel en ze vlogen er per ongeluk beiden in.

Dat vond ik eigenlijk ook van Japan
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')