abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 09:22:48 #51
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221153296
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:59 schreef bianconeri het volgende:
Nederland heeft gewoon een vrij pad de volgende 2 rondes.

Marokko zou je als NL zijnde gewoon makkelijk weg moeten zetten.
Zuid-Afrika/Canada de ronde daarna zijn nog weer een niveau lager.
We gaan deze post herrineren en quoten als alle hysterische Marokkanen in de randstad overal vuurwerkbommen aan het afsteken zijn en over de rooie feestend en toeterend met hun vlag door de straten rijden :+
pi_221153297
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:29 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Als je het zo bekijkt staan we eigenlijk al met 1 been in de finale
Anderhalf been hoor.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221153332
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
We gaan deze post herrineren en quoten als alle hysterische Marokkanen in de randstad overal vuurwerkbommen aan het afsteken zijn en over de rooie feestend en toeterend met hun vlag door de straten rijden :+
Als je in Nederland woont en feest viert omdat een ander land wint, dan moet je eigenlijk gewoon een grote jongen zijn, je spulletjes pakken, je paspoortje inleveren, en in het land gaan wonen waarvoor je juicht.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 09:28:38 #54
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_221153335
Nederland is afgebrand voordat we tegen Canada/RSA spelen. Marokkanen kunnen doorgaans een verliespotje slecht verwerken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 09:29:52 #55
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_221153345
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
We gaan deze post herrineren en quoten als alle hysterische Marokkanen in de randstad overal vuurwerkbommen aan het afsteken zijn en over de rooie feestend en toeterend met hun vlag door de straten rijden :+
Marokko heeft de Africa Cup per email gewonnen, maar inderdaad een redelijk solide team.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 09:33:34 #56
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221153380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:28 schreef JeMoeder het volgende:
Nederland is afgebrand voordat we tegen Canada/RSA spelen. Marokkanen kunnen doorgaans een verliespotje slecht verwerken.
Fair point. Basically bij winst Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

Bij verlies Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

:%
pi_221153417
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Fair point. Basically bij winst Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

Bij verlies Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

:%
Misschien is het een idee om een "Purge" in te stellen die nacht: leef je uit, maar hulpdiensten gaan niet helpen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:40:39 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221153436
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Fair point. Basically bij winst Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

Bij verlies Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

:%
Dat wordt eigenlijk al het hele WK geroepen maar vooralsnog blijft het erg rustig
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221153438
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
We gaan deze post herrineren en quoten als alle hysterische Marokkanen in de randstad overal vuurwerkbommen aan het afsteken zijn en over de rooie feestend en toeterend met hun vlag door de straten rijden :+
Doet alsnog niets af aan dat je normaal gesproken als Nederland zijnde makkelijk moet winnen.

Overigens wonen wij allebei in het buitenland (als ik mij goed herinner), dus ze zoeken het maar lekker uit in de Randstad :D :D
pi_221153527
Ik ben tegen racisme.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 09:58:21 #61
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_221153579
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat wordt eigenlijk al het hele WK geroepen maar vooralsnog blijft het erg rustig
Het gaat er nu om dat het Nederland vs. Marokko gaat zijn en de loyaliteit van een groot aantal agressieve personen toch vooral bij Marokko ligt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_221153588
Ik hoop dat Nederland van Marokko wint. Alleen al zodat er geen straatoorlog uit gaat breken in Nederland, wat zeker gaat gebeuren als Marokko wint. Ik denk politie en ME nu al bezig zijn om mentaal al stellingen op te zetten. Als Nederland doorgaat, komt het later Duitsland of Frankrijk tegen, dan is het ook over en uit. Dus sportief gezien maakt het niet zoveel uit of Nederland wint of verliest. Alleen zullen de gevolgen hier verschrikkelijk zijn als Nederland verliest.
pi_221153599
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Fair point. Basically bij winst Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

Bij verlies Maroc > Rellen plus overal vuurwerkbommen

:%
Voordeel is dat je van te voren weet dat het sowieso uit de hand gaat lopen, dus alle verloven bij de politie kunnen al ingetrokken worden.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:00:46 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221153603
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:58 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Het gaat er nu om dat het Nederland vs. Marokko gaat zijn en de loyaliteit van een groot aantal agressieve personen toch vooral bij Marokko ligt.
Moeten ze zelf weten. Ga je lekker de kroeg in toch, daar komen hunnie niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221153606
De Marokkanen moeten dan vooral vechten tegen politie en ME, want het Nederlands elftal heeft geen harde kern van hooligans. De oranjefans springen van links naar rechts en dat is het. Of de Ajax-hooligans en Feyenoord-hooligans moeten zich voor 1x verenigen en samen vechten tegen de Marokkanen in de straten.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:04:59 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221153626
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:01 schreef DrDentz het volgende:
De Marokkanen moeten dan vooral vechten tegen politie en ME, want het Nederlands elftal heeft geen harde kern van hooligans. De oranjefans springen van links naar rechts en dat is het. Of de Ajax-hooligans en Feyenoord-hooligans moeten zich voor 1x verenigen en samen vechten tegen de Marokkanen in de straten.
Mwah, rellen na Nederlands elftal wedstrijden in de grote steden waren juist altijd vrij gebruikelijk. Pas sinds de laatste 10 jaar is dat wat rustiger lijkt het, zal ook met de prestaties te maken hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:08:12 #67
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221153653
Canada - Zuid Afrika, wat een lolleraffiche is dat nu weer :')
pi_221153662
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:58 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik hoop dat Nederland van Marokko wint. Alleen al zodat er geen straatoorlog uit gaat breken in Nederland, wat zeker gaat gebeuren als Marokko wint. Ik denk politie en ME nu al bezig zijn om mentaal al stellingen op te zetten. Als Nederland doorgaat, komt het later Duitsland of Frankrijk tegen, dan is het ook over en uit. Dus sportief gezien maakt het niet zoveel uit of Nederland wint of verliest. Alleen zullen de gevolgen hier verschrikkelijk zijn als Nederland verliest.
Ik denk dat het wel meevalt i.v.m. de tijd. Als het om 20:00 was ging het sowieso mis.
pi_221153677
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Canada - Zuid Afrika, wat een lolleraffiche is dat nu weer :')
Twee landen waar veel Nederlanders heen zijn gemigreerd. Zouden ze daar ook last hebben van 3e generatie Nederlandse jongeren die de straten terroriseren?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:17:16 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221153712
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:12 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Twee landen waar veel Nederlanders heen zijn gemigreerd. Zouden ze daar ook last hebben van 3e generatie Nederlandse jongeren die de straten terroriseren?
Ook die kijken gezamenlijk Oranje, blijkbaar hebben ze daar ook een loyaliteitsprobleem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221153723
Ik hoop dat Marokko wint. En dat ze zo enthousiast worden over hun voorvaderland, dat er een massale exodus gaat plaatsvinden.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:37:51 #72
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_221153822
Wat een shit tijd zeg :{
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_221153905
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:37 schreef Revanches het volgende:
Wat een shit tijd zeg :{
Ja, daar gat ik de wekker niet voor zetten. Ook al omdat ik vermoed dat het een enorme kutwedstrijd gaat worden.

Kans is ook groot dat je eruit vliegt. Tegen de Japanners was het billenknijpen toen die gingen voetballen (en dat zijn spelers die in de eredivisie al geen potten breken), tegen de Zweden heb je ook een 2e kwart gespeeld wat nergens op leek (de doelpunten verbloemen veel).

En gisteren was het ook niet best. Je komt snel op 2-0 tegen een van de zwakste teams op het wk en daarmee win je de wedstrijd, maar groots is het allemaal niet.

Blij dat ik ergens woon waar geen Marokkanen wonen, want je zal goddomme maar om 5 uur in de ochtend gewekt worden door idioten die aan het vieren zijn dat ze Nederland uitgeschakeld hebben…
pi_221153962
Verliezen van Marokko wordt "ons" Brahim Diaz-momentje.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221153982
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:12 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Twee landen waar veel Nederlanders heen zijn gemigreerd. Zouden ze daar ook last hebben van 3e generatie Nederlandse jongeren die de straten terroriseren?
Krijg je het niet mee dan dat Nederlanders overal voor overlast zorgen in Canada?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')