abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:34:11 #26
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221145779
Kan dit topic worden gesloten vanwege de onverantwoorde jinxfactor?
pi_221145798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik raad Verbruggen zweetbandjes om zijn polsen aan i.p.v. een handdoek naast het doel tegen Marokko. :!

Maar dan passen zijn handschoenen misschien weer niet goed.

Dit wordt een lastig potje.
Meteen de poten van Saibari breken, dan laat hij dat soort geintjes wel. Hij is nu toch al verkocht @PSVCL
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 15:45:35 #28
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221145827
Ik haat dit soort topics.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221145829
Marokko win je natuurlijk niet, dus Nederland zal hier stranden. Het was verder ook niet een enorm speciaal WK voor dit Oranje.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 15:46:13 #30
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221145832
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik haat dit soort topics.
Ik overweeg het te sluiten.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 15:49:07 #31
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221145847
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik overweeg het te sluiten.
-> VER
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221145986
Men lijkt te vergeten dat Zweden 3 nooduitgangen heeft genomen om überhaupt op dit WK aanwezig te zijn. Japan schat ik, ondanks de 2 uitstekende aanvallers bij Zweden, echt wel een schaaltje of 2 hoger in.

Ware het niet dat de bal rond is, er 22 man op het veld staan en er op een wereldkampioenschap nieuwe krachten loskomen.
pi_221145992
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik overweeg het te sluiten.
Je bent niet aangenomen om dingen te overwegen.

Knopen, die moet je doorhakken.
pi_221146699
Kan mij 2021 nog herinneren. 1/8e finale tegen Tsjechië... We zaten in het makkelijke gedeelte van het schema...
pi_221147064
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:39 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Meteen de poten van Saibari breken, dan laat hij dat soort geintjes wel. Hij is nu toch al verkocht @:PSVCL
Hattrick Saibari
pi_221147102
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:40 schreef OmniRocket het volgende:
Kan mij 2021 nog herinneren. 1/8e finale tegen Tsjechië... We zaten in het makkelijke gedeelte van het schema...
Frank de Boer is gewoon een flopcoach
pi_221147243
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Hattrick Saibari
Ben wel benieuwd hoe die het gaat doet bij Bayern. Vind hem dit WK wel echt goed.
pi_221147437
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:50 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd hoe die het gaat doet bij Bayern. Vind hem dit WK wel echt goed.
Geen basisspeler waarschijnlijk, maar hij zal uiteindelijk wel genoeg minuten maken, , ...het merendeel van de Bundesliga clubs is middelmaat en in de CL liet ie het bij PSV al zien, dat zal bij Bayern niet anders zijn.
Denk wel de perfecte stap voor hem ook vanwege Kompany
  vrijdag 26 juni 2026 @ 06:49:11 #39
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_221152659
pi_221152695
Kan best dat we in de kwartfinale komen, maar daarna moeten we vermoedelijk tegen Frankrijk, of Duitsland. Dan is het wel exit denk ik.

Toch kun je ook mazzel hebben. Stel dat Duitsland van Frankrijk wint en we van Duitsland winnen. Dat is nog best mogelijk. Dan in de halve finales tegen de VS. Dat zou mooi zijn. Daarna de finale tegen Mexico.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221152707
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:00 schreef TAmaru het volgende:
Kan best dat we in de kwartfinale komen, maar daarna moeten we vermoedelijk tegen Frankrijk, of Duitsland. Dan is het wel exit denk ik.

Toch kun je ook mazzel hebben. Stel dat Duitsland van Frankrijk wint en we van Duitsland winnen. Dat is nog best mogelijk. Dan in de halve finales tegen de VS. Dat zou mooi zijn. Daarna de finale tegen Mexico.
Eigenlijk zijn we al bijna wereldkampioen
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:16:38 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221152750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:04 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Eigenlijk zijn we al bijna wereldkampioen
Alweer vier tegengoals in deze Temu-poule, ik zou me wel zorgen maken tegen een echte tegenstander.
pi_221152974
Drie uur in de nacht wordt deze wedstrijd gespeeld. Das toch echt een shit tijd
pi_221152996
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Alweer vier tegengoals in deze Temu-poule, ik zou me wel zorgen maken tegen een echte tegenstander.
Ah joh. Zo'n beetje elk topland heeft onnodig doelpunten tegen gekregen of punten laten liggen. Of denk je nou dat ze in Duitsland wakker liggen omdat ze van Ecuador hebben verloren?
pi_221153001
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:00 schreef TAmaru het volgende:
Kan best dat we in de kwartfinale komen, maar daarna moeten we vermoedelijk tegen Frankrijk, of Duitsland. Dan is het wel exit denk ik.

Toch kun je ook mazzel hebben. Stel dat Duitsland van Frankrijk wint en we van Duitsland winnen. Dat is nog best mogelijk. Dan in de halve finales tegen de VS. Dat zou mooi zijn. Daarna de finale tegen Mexico.
Als je het zo bekijkt staan we eigenlijk al met 1 been in de finale
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:31:32 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221153012
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:22 schreef cinderloom het volgende:
Drie uur in de nacht wordt deze wedstrijd gespeeld. Das toch echt een shit tijd
Lekker man, vroeg naar bed, vroeg opstaan, wedstrijdje kijken en daarna de laptop openklappen om aan het werk te gaan

:{
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:34:15 #47
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221153023
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Lekker man, vroeg naar bed, vroeg opstaan, wedstrijdje kijken en daarna de laptop openklappen om aan het werk te gaan

:{
Werken moet in je aard liggen.
pi_221153052
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:22 schreef cinderloom het volgende:
Drie uur in de nacht wordt deze wedstrijd gespeeld. Das toch echt een shit tijd
Ik slaap dan altijd in mijn cinemakamer. Dan zet ik de wekker op 2.55 uur, dan meteen de tv aan, wedstrijd kijken en vervolgens om 5 uur weer de boel uit en slapen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221153164
Nederland heeft gewoon een vrij pad de volgende 2 rondes.

Marokko zou je als NL zijnde gewoon makkelijk weg moeten zetten.
Zuid-Afrika/Canada de ronde daarna zijn nog weer een niveau lager.
pi_221153237
Nederland heeft nog nooit een wedstrijd verloren in de 1/16 finale
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')