Meteen de poten van Saibari breken, dan laat hij dat soort geintjes wel. Hij is nu toch al verkocht @PSVCLquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik raad Verbruggen zweetbandjes om zijn polsen aan i.p.v. een handdoek naast het doel tegen Marokko.
Maar dan passen zijn handschoenen misschien weer niet goed.
Dit wordt een lastig potje.
-> VERquote:
Hattrick Saibariquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Meteen de poten van Saibari breken, dan laat hij dat soort geintjes wel. Hij is nu toch al verkocht @:PSVCL
Frank de Boer is gewoon een flopcoachquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:40 schreef OmniRocket het volgende:
Kan mij 2021 nog herinneren. 1/8e finale tegen Tsjechië... We zaten in het makkelijke gedeelte van het schema...
Geen basisspeler waarschijnlijk, maar hij zal uiteindelijk wel genoeg minuten maken, , ...het merendeel van de Bundesliga clubs is middelmaat en in de CL liet ie het bij PSV al zien, dat zal bij Bayern niet anders zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:50 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe die het gaat doet bij Bayern. Vind hem dit WK wel echt goed.
Eigenlijk zijn we al bijna wereldkampioenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:00 schreef TAmaru het volgende:
Kan best dat we in de kwartfinale komen, maar daarna moeten we vermoedelijk tegen Frankrijk, of Duitsland. Dan is het wel exit denk ik.
Toch kun je ook mazzel hebben. Stel dat Duitsland van Frankrijk wint en we van Duitsland winnen. Dat is nog best mogelijk. Dan in de halve finales tegen de VS. Dat zou mooi zijn. Daarna de finale tegen Mexico.
Alweer vier tegengoals in deze Temu-poule, ik zou me wel zorgen maken tegen een echte tegenstander.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:04 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we al bijna wereldkampioen
Ah joh. Zo'n beetje elk topland heeft onnodig doelpunten tegen gekregen of punten laten liggen. Of denk je nou dat ze in Duitsland wakker liggen omdat ze van Ecuador hebben verloren?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alweer vier tegengoals in deze Temu-poule, ik zou me wel zorgen maken tegen een echte tegenstander.
Als je het zo bekijkt staan we eigenlijk al met 1 been in de finalequote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:00 schreef TAmaru het volgende:
Kan best dat we in de kwartfinale komen, maar daarna moeten we vermoedelijk tegen Frankrijk, of Duitsland. Dan is het wel exit denk ik.
Toch kun je ook mazzel hebben. Stel dat Duitsland van Frankrijk wint en we van Duitsland winnen. Dat is nog best mogelijk. Dan in de halve finales tegen de VS. Dat zou mooi zijn. Daarna de finale tegen Mexico.
Lekker man, vroeg naar bed, vroeg opstaan, wedstrijdje kijken en daarna de laptop openklappen om aan het werk te gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:22 schreef cinderloom het volgende:
Drie uur in de nacht wordt deze wedstrijd gespeeld. Das toch echt een shit tijd
Werken moet in je aard liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, vroeg naar bed, vroeg opstaan, wedstrijdje kijken en daarna de laptop openklappen om aan het werk te gaan
Ik slaap dan altijd in mijn cinemakamer. Dan zet ik de wekker op 2.55 uur, dan meteen de tv aan, wedstrijd kijken en vervolgens om 5 uur weer de boel uit en slapen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:22 schreef cinderloom het volgende:
Drie uur in de nacht wordt deze wedstrijd gespeeld. Das toch echt een shit tijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |