abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221153989
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:58 schreef BennieButtfuck het volgende:
Verliezen van Marokko wordt "ons" Brahim Diaz-momentje.
Pijnlijker dan 2000 en 2010 kan het toch niet worden.
pi_221153997
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Pijnlijker dan 2000 en 2010 kan het toch niet worden.
2010 was niet pijnlijk.

Iniestagod.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221154074
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Krijg je het niet mee dan dat Nederlanders overal voor overlast zorgen in Canada?
Mijn oom is naar Canada geëmigreerd, de saaiste mensen ooit, kan me haast niet voorstellen dat zijn zoons daar "no-go zones" hebben gecreëerd.
pi_221154099
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, daar gat ik de wekker niet voor zetten. Ook al omdat ik vermoed dat het een enorme kutwedstrijd gaat worden.

Kans is ook groot dat je eruit vliegt. Tegen de Japanners was het billenknijpen toen die gingen voetballen (en dat zijn spelers die in de eredivisie al geen potten breken), tegen de Zweden heb je ook een 2e kwart gespeeld wat nergens op leek (de doelpunten verbloemen veel).

En gisteren was het ook niet best. Je komt snel op 2-0 tegen een van de zwakste teams op het wk en daarmee win je de wedstrijd, maar groots is het allemaal niet.

Blij dat ik ergens woon waar geen Marokkanen wonen, want je zal goddomme maar om 5 uur in de ochtend gewekt worden door idioten die aan het vieren zijn dat ze Nederland uitgeschakeld hebben…
Omdat het allemaal niet groots hoefde. Heel snel 2-0 voor, ja wat ga je dan nog doen de overige 86 minuten…zo min mogelijk.

Frankrijk had er 3 tegen kunnen krijgen tegen Senegal, Duitsland verliest gisteren, Engeland had ook zomaar van Ghana kunnen verliezen en Spanje had moeite met 8 Rotterdammers. Je speelt tegen een team wat 2x achterkwam tegen Haiti.
Het begint nu pas
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221154202
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Mijn oom is naar Canada geëmigreerd, de saaiste mensen ooit, kan me haast niet voorstellen dat zijn zoons daar "no-go zones" hebben gecreëerd.
Joh was sarcastisch. Natuurlijk niet. Die hebben zich gewoon aangepast zoals het hoort.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:14:53 #81
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221154208
Ik vrees dat we het op gretigheid gewoon af gaan leggen tegen Marokko.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221154246
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat we het op gretigheid gewoon af gaan leggen tegen Marokko.
We missen een type Nigel de Jong..

  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:22:50 #83
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221154247
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat we het op gretigheid gewoon af gaan leggen tegen Marokko.
Als je ze even laat uitrazen en zorgt dat het dan nog 0-0 staat, of misschien 1-0 achter wat nog te repareren valt. Dan komt het wel goed.
pi_221154254
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:09 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Omdat het allemaal niet groots hoefde. Heel snel 2-0 voor, ja wat ga je dan nog doen de overige 86 minuten…zo min mogelijk.

Frankrijk had er 3 tegen kunnen krijgen tegen Senegal, Duitsland verliest gisteren, Engeland had ook zomaar van Ghana kunnen verliezen en Spanje had moeite met 8 Rotterdammers. Je speelt tegen een team wat 2x achterkwam tegen Haiti.
Het begint nu pas
Dat is allemaal waar, maar ik ben gewoon niet zo optimistisch. Nou was Marokko de laatste wedstrijd ook niet bij de les, dus het is niet alsof Marokko de grote favoriet is. Maar het is wel een wedstrijd die dit Nederlands elftal makkelijk kan verliezen.

Sowieso vind ik het voorin heel beperkt. Ook al heeft Brobbey er 3 in liggen, het blijft een gemankeerde spits die op een mindere dag zelfs een bal op de doellijn nog over kan schieten. Depay mist wedstrijdritme. En Malen is centraal voorin in het NL elftal gewoon mislukt.

Verdedigend vind ik Nederland gewoon zwak opereren.
pi_221154261
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]
We missen een type Nigel de Jong..

[ afbeelding ]
Daar zou je voor aan een gele kaart kunnen denken. ;)
pi_221154283
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is allemaal waar, maar ik ben gewoon niet zo optimistisch. Nou was Marokko de laatste wedstrijd ook niet bij de les, dus het is niet alsof Marokko de grote favoriet is. Maar het is wel een wedstrijd die dit Nederlands elftal makkelijk kan verliezen.

Sowieso vind ik het voorin heel beperkt. Ook al heeft Brobbey er 3 in liggen, het blijft een gemankeerde spits die op een mindere dag zelfs een bal op de doellijn nog over kan schieten. Depay mist wedstrijdritme. En Malen is centraal voorin in het NL elftal gewoon mislukt.

Verdedigend vind ik Nederland gewoon zwak opereren.
Marokko was de 2e helft tegen Schotland ook echt heel slecht hoor. Ja je kan hem verliezen, maar dat ligt dan echt aan jezelf.
pi_221154299
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:29 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Marokko was de 2e helft tegen Schotland ook echt heel slecht hoor. Ja je kan hem verliezen, maar dat ligt dan echt aan jezelf.
Ze kwamen ook 2x op achterstand tegen Haïti. Laat die Marokkaantjes maar komen (spreekwoordelijk dan).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:37:26 #88
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221154358
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]
We missen een type Nigel de Jong..

[ afbeelding ]
of een Jantje Wouters
Drop you like an ill, bad habit
pi_221154396
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:31 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ze kwamen ook 2x op achterstand tegen Haïti. Laat die Marokkaantjes maar komen (spreekwoordelijk dan).
Ja, maar die schoten twee keer op doel en ze vlogen er per ongeluk beiden in.

Marokko had het lastig, maar waren wel duidelijk beter. Te slap aan de wedstrijd begonnen.

Nou ja, we gaan het zien. Maar het enige wat hoop biedt is dat Valentijn denkt dat Nederland eruit vliegt tegen de Marokkanen en Valentijn heeft vrijwel altijd ongelijk.
pi_221154408
twitter


Ik maak me geen zorgen meer
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:43:59 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221154420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, maar die schoten twee keer op doel en ze vlogen er per ongeluk beiden in.

Marokko had het lastig, maar waren wel duidelijk beter. Te slap aan de wedstrijd begonnen.

Nou ja, we gaan het zien. Maar het enige wat hoop biedt is dat Valentijn denkt dat Nederland eruit vliegt tegen de Marokkanen en Valentijn heeft vrijwel altijd ongelijk.
Haiti is een van de zwakste teams op dit WK, dat Marokko daar van wint lijkt me niet meer dan normaal.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:47:31 #92
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221154446
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]
We missen een type Nigel de Jong..

[ afbeelding ]
Wat een blok was dat toen met de Jong en van Bommel _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221154449
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Haiti is een van de zwakste teams op dit WK, dat Marokko daar van wint lijkt me niet meer dan normaal.
Ja, dat gold ook voor de wedstrijden van Nederland. Alleen Japan heeft nog enig niveau. En ook Japan stelt eigenlijk geen reet voor.
pi_221154451
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:43 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]

Ik maak me geen zorgen meer
Wilders moet niet zo idioot doen.
pi_221154456
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, dat gold ook voor de wedstrijden van Nederland. Alleen Japan heeft nog enig niveau. En ook Japan stelt eigenlijk geen reet voor.
Japan en Zweden zijn wel een stukkie beter dan Schotland natuurlijk.
pi_221154471
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wilders moet niet zo idioot doen.
Ik vind het wel leuk, een beetje Trumpiaans, AI memes.
pi_221154794
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Japan en Zweden zijn wel een stukkie beter dan Schotland natuurlijk.
Japan wel. Maar die moet je in dezen dan ook naast Brazilië leggen. Zweden vond ik echt heel slecht.
pi_221154814
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, maar die schoten twee keer op doel en ze vlogen er per ongeluk beiden in.

Marokko had het lastig, maar waren wel duidelijk beter. Te slap aan de wedstrijd begonnen.

Nou ja, we gaan het zien. Maar het enige wat hoop biedt is dat Valentijn denkt dat Nederland eruit vliegt tegen de Marokkanen en Valentijn heeft vrijwel altijd ongelijk.
Doelpunt van het toernooi die 2e.
pi_221154817
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:43 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]

Ik maak me geen zorgen meer
Doe dit nou niet.
pi_221154821
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, maar die schoten twee keer op doel en ze vlogen er per ongeluk beiden in.

Dat vond ik eigenlijk ook van Japan
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')