Kan jou dat schelen wat ze van je vinden? Anders blijven ze maar weg toch ?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee met deze dagen mag eigenlijk iedereen wel wegblijven alles is mij even te veel
Heb genoeg aan mijzelf.
Kreeg gisteren avond ook even bezoek, ppfff dan moet je koffie zetten enz
Het is dan wel gezellig maar zit nu liever alleen, alleen een heel heel dun bloesje aan. Als er bezoek komt moet je je beha en broek weer aan
Nu hangen de boobs er lekker vrij bij, geen geklem geen gedoe
GGBolk!quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan jou dat schelen wat ze van je vinden? Anders blijven ze maar weg toch ?
Wat iemand van mij vindt boeit mij helemaal niet, maar voelt voor mij zelf niet prettig zo de deur open te doen en mensen binnen te laten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan jou dat schelen wat ze van je vinden? Anders blijven ze maar weg toch ?
Bolk.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:45 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Je moest eens weten..
Kan ook, bestellen. Maar voor een persoon bestellen is zo wat dan kom ik vaak niet aan het bedrag wat je moet hebben om het te laten bezorgenquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:45 schreef StevenHyde het volgende:
Wij gaan pizza bestellen omdat mijn dochter graag van die bankzitter poppetjes wil. 1 vd 5 heeft een psv shirt
quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat het voetbal misschien niet doorgaat voor Nederland vanavond iv, met het voorspelde noodweer
Ik ga het trouwens zelf ophalen. Want moet ook eerst naar de garage mijn auto ophalen. Scheelt wel weer. Maar idd 1 pizza bestellen is denk ik te weinig voor de bezorgkosten eruit te halenquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, bestellen. Maar voor een persoon bestellen is zo wat dan kom ik vaak niet aan het bedrag wat je moet hebben om het te laten bezorgen
Pizza zal ik nooit bestellen. Maar andere dingen lukt vaak niet
Waar lees je dat? Zie wel dat het gestaakt kan gaan worden door het weer. Wel een vorm van competitie vervalsing omdat ze gelijk spelen met Japan-Zweden. Hopelijk spelen ze beiden wedstrijden vroeger zodat we t rustig kunnen kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat het voetbal misschien niet doorgaat voor Nederland vanavond iv, met het voorspelde noodweer
Kreeg een nieuws melding zag alleen de titelquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Zie wel dat het gestaakt kan gaan worden door het weer. Wel een vorm van competitie vervalsing omdat ze gelijk spelen met Japan-Zweden. Hopelijk spelen ze beiden wedstrijden vroeger zodat we t rustig kunnen kijken.
Ben nog niet buiten geweest vandaag, lol morgen moet ik naar de fysio dus moet ik wel maar anders kwam ik morgen zaterdag en zondag ook niet buitenquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga het trouwens zelf ophalen. Want moet ook eerst naar de garage mijn auto ophalen. Scheelt wel weer. Maar idd 1 pizza bestellen is denk ik te weinig voor de bezorgkosten eruit te halen
Nou veel dans plezier dan maarquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt omdat Luminosity aan de gang is
Dus dat is niet afgelast.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt omdat Luminosity aan de gang is
En de komende 2 dagen wordt het nog veel erger...quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Code rood
Er wordt geschiedenis geschreven
om 10 uur is het al 32 graden de komende dagenquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En de komende 2 dagen wordt het nog veel erger...
Ja hoor, maar hier is het niet zo heel heet, het is onder de 30 graden. Ik weet niet of ik morgen nog zo blij ben.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
om 10 uur is het al 32 graden de komende dagen
Geniet je nog GG
Ai warm.. wij gaan zaterdagavond uit eten. Had er zin in, maar kijk er nu wel wat tegenop moet ik eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nog niet buiten geweest vandaag, lol morgen moet ik naar de fysio dus moet ik wel maar anders kwam ik morgen zaterdag en zondag ook niet buiten
Buiten of binnen? Als het restaurant binnen airco heeft dan is dat nog wel te doen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ai warm.. wij gaan zaterdagavond uit eten. Had er zin in, maar kijk er nu wel wat tegenop moet ik eerlijk zeggen.
Ja je kunt buiten en binnen zitten. Weet het eerlijk gezegd niet zo goed. Mijn vrouw heeft gereserveerd en we trakteren een vriendin van ons. Dus ook wel lullig om te cancellen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten of binnen? Als het restaurant binnen airco heeft dan is dat nog wel te doen.
Ter plekke even kijken dus. Er zullen vast wel gasten hebben gecanceled dus er zijn vast tafels vrij.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja je kunt buiten en binnen zitten. Weet het eerlijk gezegd niet zo goed. Mijn vrouw heeft gereserveerd en we trakteren een vriendin van ons. Dus ook wel lullig om te cancellen.
Het is hier nu 33 gradenquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, maar hier is het niet zo heel heet, het is onder de 30 graden. Ik weet niet of ik morgen nog zo blij ben.
Ja dat laatste snap ik, kan het niet uitgesteld worden. Uit eten gaan is nu niet echt een noodzaak dingquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ai warm.. wij gaan zaterdagavond uit eten. Had er zin in, maar kijk er nu wel wat tegenop moet ik eerlijk zeggen.
Of een auto zoeken met airco en rondjes gaan rijdenquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier nu 33 graden
Het is niet meer leuk. als ik kapitalist was had ik nu een hotel met airco op de kamer geboekt tot maandag
Ik denk dat ze er precies zo tegen aan kijkt als julliequote:Op donderdag 25 juni 2026 16:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja je kunt buiten en binnen zitten. Weet het eerlijk gezegd niet zo goed. Mijn vrouw heeft gereserveerd en we trakteren een vriendin van ons. Dus ook wel lullig om te cancellen.
Mja maar even zien wat we dan doen idd en wat verstandig is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er precies zo tegen aan kijkt als jullie
Je kan ook gelijk een andere datum afspreken toch
Hey Xylar, ja dat kan ook, maar dan moet je in de auto slapenquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef Xylar het volgende:
[..]
Of een auto zoeken met airco en rondjes gaan rijden
Ik heb een keer een etentje op mijn verjaardag cadeau gekregen toen het zo warm wasquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mja maar even zien wat we dan doen idd en wat verstandig is.
quote:
Stream doet het ook weer.quote:
Die doen ook niet veel meer, de lucht is gewoon warm, ik heb er een op 12 staan en dieaan het plafond op zijn hoogstquote:
Is nu ook nog niet echt nodig toch ?quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb nog geen waterkanonnen gezien
misschien morgenquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is nu ook nog niet echt nodig toch ?
quote:
Misschien wel misschien nietquote:
Altijd even vriendelijk deze manquote:
Die lopen niet weg hoorquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet om mijn punten denken!
Ben benieuwd of ze Markus Schulz gaan uitzenden.quote:
heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze Markus Schulz gaan uitzenden.
Je zou hooguit nog 1 plaatsje kunnen stijgen denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Die punten komen er niet vanzelf bij, dus ik moet wel.
Hij draait van 19: 00 tot 20: 30. Wel vaker bij langere sets gaat de stream uit. Vorig jaar volgens mij bij Paul van Dyk ook.quote:
we zien welquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij draait van 19: 00 tot 20: 30. Wel vaker bij langere sets gaat de stream uit. Vorig jaar volgens mij bij Paul van Dyk ook.
Hey Homijnquote:
Tot nu toe vermaak ik me prima.quote:
Bloedheetquote:
Dat helpt niet echt meer de temperaturen lopen in huis ook behoorlijk opquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:54 schreef Homijn het volgende:
Ik zet denk ik mijn carrotator zo maar weer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat even de declaraties door te kijken van m'n zorgverzekering dit jaar. Ik geloof dat ik m'n premie wel terug 'verdiend' heb dit jaar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:57 schreef DJMO het volgende:
`Maar heeft het ook geholpen allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat even de declaraties door te kijken van m'n zorgverzekering dit jaar. Ik geloof dat ik m'n premie wel terug 'verdiend' heb dit jaar
Het is wel een beste rekening zeg pppfffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Is nog maar de heft van wat er gedeclareerd is allemaalquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Maar heeft het ook geholpen allemaal
Het is wel een beste rekening zeg pppfff
Wat een bedrage ik zie ook dat er voor een dag 2 dure nota's zijn gedeclareerd een van 11.000 en een van 12.000quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is nog maar de heft van wat er gedeclareerd is allemaal
een heel traject bij ggz kost ook best wat, maar wordt als het goed is door basisverzekering gedektquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een bedrage ik zie ook dat er voor een dag 2 dure nota's zijn gedeclareerd een van 11.000 en een van 12.000
Hoe kan dat dan
Ja dat snap ik, maar een declaratie op een dag van totaal 23.000 is een hoop geldquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een heel traject bij ggz kost ook best wat, maar wordt als het goed is door basisverzekering gedekt
Dat was de opname bij de sggzquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een bedrage ik zie ook dat er voor een dag 2 dure nota's zijn gedeclareerd een van 11.000 en een van 12.000
Hoe kan dat dan
is toch niet van 1 dag? het is een totaalbedrag van een heel traject dat op die dag is ingediend lijkt mequote:Op donderdag 25 juni 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar een declaratie op een dag van totaal 23.000 is een hoop geld
Van een maand als het goed is. Het hele traject heeft 4 maanden geduurd, in 2025 zijn er twee soortgelijke bedragen gedelcarr2.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is toch niet van 1 dag? het is een totaalbedrag van een heel traject dat op die dag is ingediend lijkt me
Ik heb het gemeentepakket compleet, met afgekocht eigen risico. M'n bewindvoerder mag blij zijn dat ik cash maar zo weinig kwijt was hier in Luxemburg.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een heel traject bij ggz kost ook best wat, maar wordt als het goed is door basisverzekering gedekt
Beter gooi je het in de olie van je auto.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gooi zo wat patat in de airfryer
Ik hou je niet tegen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Beter gooi je het in de olie van je auto.
Best prijzig en het heeft niet eens voldoend effect gehad of wellquote:
Goed nieuws: morgen kun je de patat gewoon uit het raam houden. Dan wordt -ie vanzelf warmquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij kan zo worteltjestaart maken!quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Goed nieuws: morgen kun je de patat gewoon uit het raam houden. Dan wordt -ie vanzelf warm
Ik check!quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Helemaal zonder combi-magnetron
KLB / Combi-magnetron denkt stoomoven te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |