Kan jou dat schelen wat ze van je vinden? Anders blijven ze maar weg toch ?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee met deze dagen mag eigenlijk iedereen wel wegblijven alles is mij even te veel
Heb genoeg aan mijzelf.
Kreeg gisteren avond ook even bezoek, ppfff dan moet je koffie zetten enz
Het is dan wel gezellig maar zit nu liever alleen, alleen een heel heel dun bloesje aan. Als er bezoek komt moet je je beha en broek weer aan
Nu hangen de boobs er lekker vrij bij, geen geklem geen gedoe
GGBolk!quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan jou dat schelen wat ze van je vinden? Anders blijven ze maar weg toch ?
Wat iemand van mij vindt boeit mij helemaal niet, maar voelt voor mij zelf niet prettig zo de deur open te doen en mensen binnen te laten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan jou dat schelen wat ze van je vinden? Anders blijven ze maar weg toch ?
Bolk.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:45 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Je moest eens weten..
Kan ook, bestellen. Maar voor een persoon bestellen is zo wat dan kom ik vaak niet aan het bedrag wat je moet hebben om het te laten bezorgenquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:45 schreef StevenHyde het volgende:
Wij gaan pizza bestellen omdat mijn dochter graag van die bankzitter poppetjes wil. 1 vd 5 heeft een psv shirt
quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat het voetbal misschien niet doorgaat voor Nederland vanavond iv, met het voorspelde noodweer
Ik ga het trouwens zelf ophalen. Want moet ook eerst naar de garage mijn auto ophalen. Scheelt wel weer. Maar idd 1 pizza bestellen is denk ik te weinig voor de bezorgkosten eruit te halenquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, bestellen. Maar voor een persoon bestellen is zo wat dan kom ik vaak niet aan het bedrag wat je moet hebben om het te laten bezorgen
Pizza zal ik nooit bestellen. Maar andere dingen lukt vaak niet
Waar lees je dat? Zie wel dat het gestaakt kan gaan worden door het weer. Wel een vorm van competitie vervalsing omdat ze gelijk spelen met Japan-Zweden. Hopelijk spelen ze beiden wedstrijden vroeger zodat we t rustig kunnen kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat het voetbal misschien niet doorgaat voor Nederland vanavond iv, met het voorspelde noodweer
Kreeg een nieuws melding zag alleen de titelquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Zie wel dat het gestaakt kan gaan worden door het weer. Wel een vorm van competitie vervalsing omdat ze gelijk spelen met Japan-Zweden. Hopelijk spelen ze beiden wedstrijden vroeger zodat we t rustig kunnen kijken.
Ben nog niet buiten geweest vandaag, lol morgen moet ik naar de fysio dus moet ik wel maar anders kwam ik morgen zaterdag en zondag ook niet buitenquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga het trouwens zelf ophalen. Want moet ook eerst naar de garage mijn auto ophalen. Scheelt wel weer. Maar idd 1 pizza bestellen is denk ik te weinig voor de bezorgkosten eruit te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |