Hey Xylar, ja dat kan ook, maar dan moet je in de auto slapenquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef Xylar het volgende:
[..]
Of een auto zoeken met airco en rondjes gaan rijden
Ik heb een keer een etentje op mijn verjaardag cadeau gekregen toen het zo warm wasquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mja maar even zien wat we dan doen idd en wat verstandig is.
quote:
Stream doet het ook weer.quote:
Die doen ook niet veel meer, de lucht is gewoon warm, ik heb er een op 12 staan en dieaan het plafond op zijn hoogstquote:
Is nu ook nog niet echt nodig toch ?quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb nog geen waterkanonnen gezien
misschien morgenquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is nu ook nog niet echt nodig toch ?
quote:
Misschien wel misschien nietquote:
Altijd even vriendelijk deze manquote:
Die lopen niet weg hoorquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet om mijn punten denken!
Ben benieuwd of ze Markus Schulz gaan uitzenden.quote:
heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze Markus Schulz gaan uitzenden.
Je zou hooguit nog 1 plaatsje kunnen stijgen denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Die punten komen er niet vanzelf bij, dus ik moet wel.
Hij draait van 19: 00 tot 20: 30. Wel vaker bij langere sets gaat de stream uit. Vorig jaar volgens mij bij Paul van Dyk ook.quote:
we zien welquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij draait van 19: 00 tot 20: 30. Wel vaker bij langere sets gaat de stream uit. Vorig jaar volgens mij bij Paul van Dyk ook.
Hey Homijnquote:
Tot nu toe vermaak ik me prima.quote:
Bloedheetquote:
Dat helpt niet echt meer de temperaturen lopen in huis ook behoorlijk opquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:54 schreef Homijn het volgende:
Ik zet denk ik mijn carrotator zo maar weer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat even de declaraties door te kijken van m'n zorgverzekering dit jaar. Ik geloof dat ik m'n premie wel terug 'verdiend' heb dit jaar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:57 schreef DJMO het volgende:
`Maar heeft het ook geholpen allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat even de declaraties door te kijken van m'n zorgverzekering dit jaar. Ik geloof dat ik m'n premie wel terug 'verdiend' heb dit jaar
Het is wel een beste rekening zeg pppfffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |