Nou veel dans plezier dan maarquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt omdat Luminosity aan de gang is
Dus dat is niet afgelast.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt omdat Luminosity aan de gang is
En de komende 2 dagen wordt het nog veel erger...quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Code rood
Er wordt geschiedenis geschreven
om 10 uur is het al 32 graden de komende dagenquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En de komende 2 dagen wordt het nog veel erger...
Ja hoor, maar hier is het niet zo heel heet, het is onder de 30 graden. Ik weet niet of ik morgen nog zo blij ben.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
om 10 uur is het al 32 graden de komende dagen
Geniet je nog GG
Ai warm.. wij gaan zaterdagavond uit eten. Had er zin in, maar kijk er nu wel wat tegenop moet ik eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nog niet buiten geweest vandaag, lol morgen moet ik naar de fysio dus moet ik wel maar anders kwam ik morgen zaterdag en zondag ook niet buiten
Buiten of binnen? Als het restaurant binnen airco heeft dan is dat nog wel te doen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ai warm.. wij gaan zaterdagavond uit eten. Had er zin in, maar kijk er nu wel wat tegenop moet ik eerlijk zeggen.
Ja je kunt buiten en binnen zitten. Weet het eerlijk gezegd niet zo goed. Mijn vrouw heeft gereserveerd en we trakteren een vriendin van ons. Dus ook wel lullig om te cancellen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten of binnen? Als het restaurant binnen airco heeft dan is dat nog wel te doen.
Ter plekke even kijken dus. Er zullen vast wel gasten hebben gecanceled dus er zijn vast tafels vrij.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja je kunt buiten en binnen zitten. Weet het eerlijk gezegd niet zo goed. Mijn vrouw heeft gereserveerd en we trakteren een vriendin van ons. Dus ook wel lullig om te cancellen.
Het is hier nu 33 gradenquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, maar hier is het niet zo heel heet, het is onder de 30 graden. Ik weet niet of ik morgen nog zo blij ben.
Ja dat laatste snap ik, kan het niet uitgesteld worden. Uit eten gaan is nu niet echt een noodzaak dingquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ai warm.. wij gaan zaterdagavond uit eten. Had er zin in, maar kijk er nu wel wat tegenop moet ik eerlijk zeggen.
Of een auto zoeken met airco en rondjes gaan rijdenquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier nu 33 graden
Het is niet meer leuk. als ik kapitalist was had ik nu een hotel met airco op de kamer geboekt tot maandag
Ik denk dat ze er precies zo tegen aan kijkt als julliequote:Op donderdag 25 juni 2026 16:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja je kunt buiten en binnen zitten. Weet het eerlijk gezegd niet zo goed. Mijn vrouw heeft gereserveerd en we trakteren een vriendin van ons. Dus ook wel lullig om te cancellen.
Mja maar even zien wat we dan doen idd en wat verstandig is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er precies zo tegen aan kijkt als jullie
Je kan ook gelijk een andere datum afspreken toch
Hey Xylar, ja dat kan ook, maar dan moet je in de auto slapenquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef Xylar het volgende:
[..]
Of een auto zoeken met airco en rondjes gaan rijden
Ik heb een keer een etentje op mijn verjaardag cadeau gekregen toen het zo warm wasquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mja maar even zien wat we dan doen idd en wat verstandig is.
quote:
Stream doet het ook weer.quote:
Die doen ook niet veel meer, de lucht is gewoon warm, ik heb er een op 12 staan en dieaan het plafond op zijn hoogstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |