Burnout? Da's zwaar kut, ik weet hoe dat voelt. Beterschap!quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Jup nagenoeg wel, in het donker... Weinig schermtijd, dus nog geen minuut van het WK of F1 gezien.
overprikkeld zenuwstelsel
[..]
Tnx
V8's waren toch echt wel heel veel gaver in het echt. Desalniettemin, amusatie gewenstquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog nooit in het eggie, ja Zandvoort 100 jaar geleden, niet te vergelijken met wat het nu geworden is.
Maar dit is genieten joh.
Geniet ervan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:09 schreef yvonne het volgende:
@:ESF1Gamer het hele net is overbelast dus verslag komt later. Maar mens, wat een belevenis.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh van wie is dat vingertje 🧐
Oh hmmmmquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat te azen om die TT een keer te kunnen aanpassen
Dan kijk je naar IPTV.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
waarom is mijn stream op mijn pc sneller dan op mijn tv
Schnitzelparadijsquote:
waarom is Ferrari sneller dan McLaren?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
waarom is mijn stream op mijn pc sneller dan op mijn tv
Het is nog geen racedayquote:
WC endurance.quote:
Zoveelste 'het is iets kleins'.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Niks Mercedes. Vergeet niet dat elke auto met een Mercedes-krachtbon de potentie heeft om spontaan uit te vallen.
Dit is iets kleins. bobinekabels verkeerd aangesloten ofzo.
Oh nee hoor, dat is Formule1. Alles is nieuw, toleranties zijn minimaal. RBR maakt grote stappen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoveelste 'het is iets kleins'.
Kleine druppeltjes laten de emmert ook overlopen. Geeft aan dat niet alles meer zo professioneel en goed was als een paar jaar terug daar.
Er is iets veranderd bij RBR en het is niet naar de goede kant gegaan.
Net als je dit post, zegt Piastri dat zijn remmen niet lekker werken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat is Formule1. Alles is nieuw, toleranties zijn minimaal. RBR maakt grote stappen.
Maar wat je bij Mercedes en McLaren ziet is wel ernstig. Die autos vallen tijdens de race compleet uit. Structureel probleem. En het is niet de brandstofmotor.
@yvonne en @iteejerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mocht je ooit in Oostenrijk zijn, probeer de tiroler gröstl.
Klaagt wel over hete banden en geen grip.quote:
McLaatmaar.quote:
Cadillakan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |