abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:27:11 #51
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221141363
Shotje iedere keer dat Ibi zichzelf of een speler "bescheiden" noemt.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:30:03 #52
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141386
Present.
pi_221141396
Nee maar
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:33:26 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141400
Wie is deze man? (oudere man, Gert ofzo?)
pi_221141421
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is deze man? (oudere man, Gert ofzo?)
Peter van Vossen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 23:38:00 #56
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141424
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
Present.
Wat laat, maar vooruit. Welkom.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:38:25 #57
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141425
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:37 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Peter van Vossen
Oh jeetje.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:38:56 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141428
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat laat, maar vooruit. Welkom.
Ik heb de verzengde hitte om 5 uur even ingeruild voor iemand die een zwembad in de tuin heeft, sorry.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 23:39:31 #59
35723 crew  GGMM
pi_221141432


Ach, Peter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:39:59 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141439
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Ach, Peter
Ik had hier geen van Vossen in gezien nee.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 23:40:22 #61
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141444
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:38 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb de verzengde hitte om 5 uur even ingeruild voor iemand die een zwembad in de tuin heeft, sorry.
Akkoord.
What can change the nature of a man?
pi_221141445
Plofkrakers
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 23:43:31 #63
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141455
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:40 schreef 3rr0r het volgende:
Plofkrakers
Laten we dat niet in dit topic doen.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:51:30 #64
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141481
Welke wedstrijd kijken WE?
pi_221141482
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
Welke wedstrijd kijken WE?
Schotland natuurlijk _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141484
Ronaldinho _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141485
Hattrickje Vini.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221141490
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Ach, Peter
Gewoon veel op zee geweest
pi_221141492
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Op de een of andere manier zie ik bij Schotland-Brazilie nog wel wat geks gebeuren ofzo...
twitter


:P
pi_221141495
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
Welke wedstrijd kijken WE?
@PSVCL is de enige die Marokko kijkt dus als het heel stil blijft dan staat Haiti voor
pi_221141496
Flower of Scotland O+
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141498
Het voelt alsof Schotland nu al met 1-0 voor hoort te staan.
pi_221141506
Prachtig jongens
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:55:40 #74
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141507
Schotten. _O_
pi_221141508
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
Het voelt alsof Schotland nu al met 1-0 voor hoort te staan.
De fans zijn fantastisch ja... hopelijk gaan ze sowieso wel door als 3e
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221141510
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
Prachtig jongens
Hallo lieverd
pi_221141511
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
Welke wedstrijd kijken WE?
Schotjes.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:56:28 #78
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221141513
Dat klonk echt niet dat Schots volkslied .....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_221141514
Veel users bij een latere wedstrijd :o
pi_221141516
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]
De fans zijn fantastisch ja... hopelijk gaan ze sowieso wel door als 3e
Of als tweede :D
pi_221141517
Staan er eigenlijk Brazilianen op scherp?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221141518
Kaka god _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141519
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Staan er eigenlijk Brazilianen op scherp?
Bolsonaro is geschorst
pi_221141521
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:56 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Of als tweede :D
En dan vliegt Oranje er ook nog tegen ze uit :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221141524
Lukt ze niet vrouwelijk schoon in beeld te brengen bij Brazilie
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 23:58:17 #86
284411 crew  heywoodu
pi_221141526
Brazilië - Schotland is wel ongelooflijk genieten bij de volksliederen zeg _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:58:30 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:56 schreef 3rr0r het volgende:
Veel users bij een latere wedstrijd :o
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
pi_221141530
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Morgen lekker drie uurtjes later beginnen ofzo genot
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:59:18 #89
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221141532
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Idd. Bijna zelfde hier qua temperaturen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:59:30 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141533
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Morgen lekker drie uurtjes later beginnen ofzo genot
Vakantiegenot. Mij vatten ze niet. @lenny_leonard (rip)
pi_221141534
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Denk dat iedereen zich zal moeten aanpassen door een airco te nemen. Zo overleeft de mens.
pi_221141535
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Waardeloos ja.

Gelukkig alleen morgen er nog vroeg uit
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141537
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Vakantiegenot. Mij vatten ze niet. @:lenny_leonard (rip)
Ik in Juli weer, augustus, oktober en december. Veel vrije dagen genot
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:00:16 #94
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141538
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:59 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Denk dat iedereen zich zal moeten aanpassen door een airco te nemen. Zo overleeft de mens.
Airco is wel een investering die ik volgend jaar echt moet doen ja. Maar dat zei ik vorig jaar ook al.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:00:32 #95
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141539
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik in Juli weer, augustus, oktober en december. Veel vrije dagen genot
Nu 6 weken en in September nog 2 weken. GERNOT
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:01:01 #96
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141543
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
En dan vliegt Oranje er ook nog tegen ze uit :P
pi_221141545
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nu 6 weken en in September nog 2 weken. GERNOT
Ik heb er echt veel teveel. Werken in België genot. Werk 32 uur heb iets van 10 weken ofzo :')
pi_221141546
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef heywoodu het volgende:
Brazilië - Schotland is wel ongelooflijk genieten bij de volksliederen zeg _O_
Heb je meegezongen?
pi_221141552
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Heb je meegezongen?
Enkel bij het Wilhelmus
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:02:41 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221141556
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Airco is wel een investering die ik volgend jaar echt moet doen ja. Maar dat zei ik vorig jaar ook al.
Ik ben niet bekend met alle typen airco’s maar zit hier vermoedelijk wel met de VvE als ik dat zou willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')