abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 23:40:22 #61
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141444
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:38 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb de verzengde hitte om 5 uur even ingeruild voor iemand die een zwembad in de tuin heeft, sorry.
Akkoord.
What can change the nature of a man?
pi_221141445
Plofkrakers
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 23:43:31 #63
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141455
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:40 schreef 3rr0r het volgende:
Plofkrakers
Laten we dat niet in dit topic doen.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:51:30 #64
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141481
Welke wedstrijd kijken WE?
pi_221141482
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
Welke wedstrijd kijken WE?
Schotland natuurlijk _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141484
Ronaldinho _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141485
Hattrickje Vini.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221141490
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Ach, Peter
Gewoon veel op zee geweest
pi_221141492
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Op de een of andere manier zie ik bij Schotland-Brazilie nog wel wat geks gebeuren ofzo...
twitter


:P
pi_221141495
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
Welke wedstrijd kijken WE?
@PSVCL is de enige die Marokko kijkt dus als het heel stil blijft dan staat Haiti voor
pi_221141496
Flower of Scotland O+
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141498
Het voelt alsof Schotland nu al met 1-0 voor hoort te staan.
pi_221141506
Prachtig jongens
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:55:40 #74
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141507
Schotten. _O_
pi_221141508
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
Het voelt alsof Schotland nu al met 1-0 voor hoort te staan.
De fans zijn fantastisch ja... hopelijk gaan ze sowieso wel door als 3e
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221141510
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
Prachtig jongens
Hallo lieverd
pi_221141511
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
Welke wedstrijd kijken WE?
Schotjes.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:56:28 #78
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221141513
Dat klonk echt niet dat Schots volkslied .....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_221141514
Veel users bij een latere wedstrijd :o
pi_221141516
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]
De fans zijn fantastisch ja... hopelijk gaan ze sowieso wel door als 3e
Of als tweede :D
pi_221141517
Staan er eigenlijk Brazilianen op scherp?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221141518
Kaka god _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141519
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Staan er eigenlijk Brazilianen op scherp?
Bolsonaro is geschorst
pi_221141521
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:56 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Of als tweede :D
En dan vliegt Oranje er ook nog tegen ze uit :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221141524
Lukt ze niet vrouwelijk schoon in beeld te brengen bij Brazilie
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 23:58:17 #86
284411 crew  heywoodu
pi_221141526
Brazilië - Schotland is wel ongelooflijk genieten bij de volksliederen zeg _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:58:30 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:56 schreef 3rr0r het volgende:
Veel users bij een latere wedstrijd :o
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
pi_221141530
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Morgen lekker drie uurtjes later beginnen ofzo genot
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:59:18 #89
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221141532
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Idd. Bijna zelfde hier qua temperaturen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:59:30 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141533
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Morgen lekker drie uurtjes later beginnen ofzo genot
Vakantiegenot. Mij vatten ze niet. @lenny_leonard (rip)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')