Of als tweedequote:Op woensdag 24 juni 2026 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De fans zijn fantastisch ja... hopelijk gaan ze sowieso wel door als 3e
Bolsonaro is geschorstquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Staan er eigenlijk Brazilianen op scherp?
En dan vliegt Oranje er ook nog tegen ze uitquote:
Morgen lekker drie uurtjes later beginnen ofzo genotquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Idd. Bijna zelfde hier qua temperaturen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Vakantiegenot. Mij vatten ze niet. @lenny_leonard (rip)quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morgen lekker drie uurtjes later beginnen ofzo genot
Denk dat iedereen zich zal moeten aanpassen door een airco te nemen. Zo overleeft de mens.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Waardeloos ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Ik in Juli weer, augustus, oktober en december. Veel vrije dagen genotquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vakantiegenot. Mij vatten ze niet. @:lenny_leonard (rip)
Airco is wel een investering die ik volgend jaar echt moet doen ja. Maar dat zei ik vorig jaar ook al.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat iedereen zich zal moeten aanpassen door een airco te nemen. Zo overleeft de mens.
Nu 6 weken en in September nog 2 weken. GERNOTquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik in Juli weer, augustus, oktober en december. Veel vrije dagen genot
quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan vliegt Oranje er ook nog tegen ze uit
Ik heb er echt veel teveel. Werken in België genot. Werk 32 uur heb iets van 10 weken ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu 6 weken en in September nog 2 weken. GERNOT
Heb je meegezongen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef heywoodu het volgende:
Brazilië - Schotland is wel ongelooflijk genieten bij de volksliederen zeg
Ik ben niet bekend met alle typen airco’s maar zit hier vermoedelijk wel met de VvE als ik dat zou willen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Airco is wel een investering die ik volgend jaar echt moet doen ja. Maar dat zei ik vorig jaar ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |