abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221141510
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
Prachtig jongens
Hallo lieverd
pi_221141511
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
Welke wedstrijd kijken WE?
Schotjes.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:56:28 #78
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221141513
Dat klonk echt niet dat Schots volkslied .....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_221141514
Veel users bij een latere wedstrijd :o
pi_221141516
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]
De fans zijn fantastisch ja... hopelijk gaan ze sowieso wel door als 3e
Of als tweede :D
pi_221141517
Staan er eigenlijk Brazilianen op scherp?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221141518
Kaka god _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141519
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Staan er eigenlijk Brazilianen op scherp?
Bolsonaro is geschorst
pi_221141521
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:56 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Of als tweede :D
En dan vliegt Oranje er ook nog tegen ze uit :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221141524
Lukt ze niet vrouwelijk schoon in beeld te brengen bij Brazilie
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 23:58:17 #86
284411 crew  heywoodu
pi_221141526
Brazilië - Schotland is wel ongelooflijk genieten bij de volksliederen zeg _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:58:30 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:56 schreef 3rr0r het volgende:
Veel users bij een latere wedstrijd :o
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
pi_221141530
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Morgen lekker drie uurtjes later beginnen ofzo genot
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:59:18 #89
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221141532
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Idd. Bijna zelfde hier qua temperaturen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:59:30 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141533
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Morgen lekker drie uurtjes later beginnen ofzo genot
Vakantiegenot. Mij vatten ze niet. @lenny_leonard (rip)
pi_221141534
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Denk dat iedereen zich zal moeten aanpassen door een airco te nemen. Zo overleeft de mens.
pi_221141535
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Slapen is er nog niet bij met deze hitte. Zakt nu net van 27.5 naar 26.5 hier binnen.
Waardeloos ja.

Gelukkig alleen morgen er nog vroeg uit
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141537
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Vakantiegenot. Mij vatten ze niet. @:lenny_leonard (rip)
Ik in Juli weer, augustus, oktober en december. Veel vrije dagen genot
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:00:16 #94
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141538
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:59 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Denk dat iedereen zich zal moeten aanpassen door een airco te nemen. Zo overleeft de mens.
Airco is wel een investering die ik volgend jaar echt moet doen ja. Maar dat zei ik vorig jaar ook al.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:00:32 #95
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141539
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik in Juli weer, augustus, oktober en december. Veel vrije dagen genot
Nu 6 weken en in September nog 2 weken. GERNOT
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:01:01 #96
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141543
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
En dan vliegt Oranje er ook nog tegen ze uit :P
pi_221141545
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nu 6 weken en in September nog 2 weken. GERNOT
Ik heb er echt veel teveel. Werken in België genot. Werk 32 uur heb iets van 10 weken ofzo :')
pi_221141546
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:58 schreef heywoodu het volgende:
Brazilië - Schotland is wel ongelooflijk genieten bij de volksliederen zeg _O_
Heb je meegezongen?
pi_221141552
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Heb je meegezongen?
Enkel bij het Wilhelmus
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:02:41 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221141556
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Airco is wel een investering die ik volgend jaar echt moet doen ja. Maar dat zei ik vorig jaar ook al.
Ik ben niet bekend met alle typen airco’s maar zit hier vermoedelijk wel met de VvE als ik dat zou willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')