abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 23:05:27 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141278
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
NOS gaat Marokko uitzenden op NPO1? :')
Niemand neemt de NOS serieus.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 23:05:29 #42
35723 crew  GGMM
pi_221141279
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:06:22 #43
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141282
Marokko als land kan ik wel waarderen. Beste kindje van de Afrikaanse klas.
pi_221141284
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:pisces29 @:yvonne @:dobbydobby @:dombohetolifantje1 @:maxi-mus @:solotovski
Braveheart :') :') .
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 23:10:02 #45
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221141295
Hup Schotland, hup Haiti.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 23:10:54 #46
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221141297
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:11:53 #47
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141302
Maar hup Kanaries uiteraard.
pi_221141321
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:pisces29 @:yvonne @:dobbydobby @:dombohetolifantje1 @:maxi-mus @:solotovski
Loch Ness :D *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 23:19:41 #49
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141333
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Loch Ness :D *O*
Nessie :)
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:22:31 #50
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221141344
Minst interessante wedstrijd op NPO 1.
Wordt NPO 3 kijken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:27:11 #51
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221141363
Shotje iedere keer dat Ibi zichzelf of een speler "bescheiden" noemt.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:30:03 #52
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141386
Present.
pi_221141396
Nee maar
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:33:26 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141400
Wie is deze man? (oudere man, Gert ofzo?)
pi_221141421
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is deze man? (oudere man, Gert ofzo?)
Peter van Vossen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 23:38:00 #56
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141424
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
Present.
Wat laat, maar vooruit. Welkom.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:38:25 #57
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141425
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:37 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Peter van Vossen
Oh jeetje.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:38:56 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141428
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat laat, maar vooruit. Welkom.
Ik heb de verzengde hitte om 5 uur even ingeruild voor iemand die een zwembad in de tuin heeft, sorry.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 23:39:31 #59
35723 crew  GGMM
pi_221141432


Ach, Peter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:39:59 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141439
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Ach, Peter
Ik had hier geen van Vossen in gezien nee.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 23:40:22 #61
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141444
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:38 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb de verzengde hitte om 5 uur even ingeruild voor iemand die een zwembad in de tuin heeft, sorry.
Akkoord.
What can change the nature of a man?
pi_221141445
Plofkrakers
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 23:43:31 #63
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141455
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:40 schreef 3rr0r het volgende:
Plofkrakers
Laten we dat niet in dit topic doen.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:51:30 #64
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141481
Welke wedstrijd kijken WE?
pi_221141482
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
Welke wedstrijd kijken WE?
Schotland natuurlijk _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141484
Ronaldinho _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141485
Hattrickje Vini.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221141490
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Ach, Peter
Gewoon veel op zee geweest
pi_221141492
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Op de een of andere manier zie ik bij Schotland-Brazilie nog wel wat geks gebeuren ofzo...
twitter


:P
pi_221141495
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
Welke wedstrijd kijken WE?
@PSVCL is de enige die Marokko kijkt dus als het heel stil blijft dan staat Haiti voor
pi_221141496
Flower of Scotland O+
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221141498
Het voelt alsof Schotland nu al met 1-0 voor hoort te staan.
pi_221141506
Prachtig jongens
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:55:40 #74
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141507
Schotten. _O_
pi_221141508
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
Het voelt alsof Schotland nu al met 1-0 voor hoort te staan.
De fans zijn fantastisch ja... hopelijk gaan ze sowieso wel door als 3e
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221141510
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
Prachtig jongens
Hallo lieverd
pi_221141511
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
Welke wedstrijd kijken WE?
Schotjes.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:56:28 #78
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221141513
Dat klonk echt niet dat Schots volkslied .....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_221141514
Veel users bij een latere wedstrijd :o
pi_221141516
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]
De fans zijn fantastisch ja... hopelijk gaan ze sowieso wel door als 3e
Of als tweede :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')