Braveheartquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:pisces29 @:yvonne @:dobbydobby @:dombohetolifantje1 @:maxi-mus @:solotovski
Loch Nessquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:pisces29 @:yvonne @:dobbydobby @:dombohetolifantje1 @:maxi-mus @:solotovski
Peter van Vossenquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is deze man? (oudere man, Gert ofzo?)
Ik heb de verzengde hitte om 5 uur even ingeruild voor iemand die een zwembad in de tuin heeft, sorry.quote:
Akkoord.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de verzengde hitte om 5 uur even ingeruild voor iemand die een zwembad in de tuin heeft, sorry.
Schotland natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Op de een of andere manier zie ik bij Schotland-Brazilie nog wel wat geks gebeuren ofzo...
De fans zijn fantastisch ja... hopelijk gaan ze sowieso wel door als 3equote:Op woensdag 24 juni 2026 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
Het voelt alsof Schotland nu al met 1-0 voor hoort te staan.
Of als tweedequote:Op woensdag 24 juni 2026 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De fans zijn fantastisch ja... hopelijk gaan ze sowieso wel door als 3e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |