Ja, leuke fittie🤣quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:40 schreef KinKiJan het volgende:
Anouk: "Je komt hier alleen voor TV, kap.er.mee!"
Team Anoukquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:40 schreef KinKiJan het volgende:
Anouk: "Je komt hier alleen voor TV, kap.er.mee!"
Tegen welk bondje spelen ze?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er beroerd uit voor de Gieren als ze deze geheime opdracht verliezen aan de Slangen![]()
[ afbeelding ]
Dat blijft nog even de vraag .. Jocy stalkte MiniJordi langdurig , maar het kan zet zo goed dat ze het laatste uur nog effe snel een Gamefucje doen en die 4 prullaria in 4 andere Bondhandjes stoppen voor 15 secquote:
Ik zie het niet gebeuren, een onmogelijke kut opdracht en zo 250 punten verliezen. Moeten ze niet meer doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat blijft nog even de vraag .. Jocy stalkte MiniJordi langdurig , maar het kan zet zo goed dat ze het laatste uur nog effe snel een Gamefucje doen en die 4 prullaria in 4 andere Bondhandjes stoppen voor 15 sec
De totaal hyperventilerende Twins lieten er ook geen twijfel over wie de geheime opdracht had gekregenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren, een onmogelijke kut opdracht en zo 250 punten verliezen. Moeten ze niet meer doen.
Was niemand gelukt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De totaal hyperventilerende Twins lieten er ook geen twijfel over wie de geheime opdracht had gekregen
Ik heb begrepen dat Valentijntje inmiddels ook Naamsbescherming heeft gekregen van Hogere Machten.. Haar Ego groeit en groeitquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Ze komen met het 'briljante' idee om oud-deelnemers terug te halen. Dus verwachten dat ze een betere aanpak voor die geheime opdrachten verzinnen is gewoon te veel gevraagd.
Aan de andere kant staat wel meteen heel die loods in de fik. Jordy vd B. die zich als reddende haan van Bonnie opwerpt, Roma die iedereen paranoïde maakt en Valentijne, nou ja.. en Valentijne.
Die hebben eigenlijk geen reden om het aan te passen
Het is ook flauw om haar constant hem/zijn/broer van en Valentijn te noemen. Is door meerdere users aangegeven maar pas als er een mod zich er mee bemoeit stopt het pas. Beetje sneu gedrag wat je jezelf kan aanrekenen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Valentijntje inmiddels ook Naamsbescherming heeft gekregen van Hogere Machten.. Haar Ego groeit en groeit
Heeft vast ZeefTeef in haar oor gefluisterdquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Valentijntje inmiddels ook Naamsbescherming heeft gekregen van Hogere Machten.. Haar Ego groeit en groeit
Pas op hoor, of ik ga om Modje roepen , mij tere zieltje is gewetst..quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft vast ZeefTeef in haar oor gefluisterd
Nee natuurlijk niet, de adverteerders zeggen ook toedeledokie als het het naast voetbal uitzenden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef schetterklep het volgende:
Ik heb even niet goed begrepen wat dat onmogelijke duetten nou op dit tijdstip doet. Ik zag gisteren nog mondkapjes bij het maken van zo’n stukje muziek dus 2021? Of willen ze dbg niet tegenover live voetbal op Nederland 1 zetten?
Maar nu is er ook gelijktijdig een wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, de adverteerders zeggen ook toedeledokie als het het naast voetbal uitzenden.
Er zal iig over nagedacht zijn, en nog later is geen optie.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar nu is er ook gelijktijdig een wedstrijd.
Ze heeft toch gelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:06 schreef Cirilico het volgende:
Haha Anouk zegt het. "Je bent hier alleen maar voor tv."
U riepquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pas op hoor, of ik ga om Modje roepen , mij tere zieltje is gewetst..Zweef is geen Teefje
Zij waren juist de eerste die vertelden wat er in hun brief stond.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:10 schreef spapaars het volgende:
Oorzaak is, dat 3 bondjes vertelden wat er in hun brief stond, dus makkie te raden wie een andere brief heeft gehad.
Minpunten voor toekomstig bondje.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef Soury het volgende:
Hoe zou dat gaan een gele kaart voor de leeuwen?
Roma is daarom ook Kloontje het reuze kindquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
Haha dat is geen gezicht Roma met één zo'n klein zusjeZe lijkt wel een lilliputter
Tja ik moet ook 2 maand wachten voor een echo van het hartquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:14 schreef Dotteke het volgende:
Bonnie kampt net lichamelijke klachten en laat zich onderzoeken in het ziekenhuis wat kan dat snel andere moeten soms maanden wachten
Vast en zeker.quote:
Ja en in die filmpjes die van haar voorbij komen op insta en Facebook heeft ze dat nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Erg hè, ik irriteer me er ook aan
Ik heb gelezen dat ze dat doet als ze nerveus is, dat langzame pratenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en in die filmpjes die van haar voorbij komen op insta en Facebook heeft ze dat niet
Klemtonen-ticquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze dat doet als ze nerveus is, dat langzame praten
Ze doet het puur voor aandacht/de leuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze dat doet als ze nerveus is, dat langzame praten
Wesley weet precies wat ze dus bekonkeld hebben, die gaat voor wraakquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:25 schreef Scottie16 het volgende:
Roma zegt het wel, tenminste eerlijk, Beau en Jordy zeggen niks. Laf
Beau is net wat erger dan Jordy. Want die lult er nog van alles bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:25 schreef Scottie16 het volgende:
Roma zegt het wel, tenminste eerlijk, Beau en Jordy zeggen niks. Laf
Heb je niks aan wat tv betreft, alleen maar op en neer paraderen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Beau is net wat erger dan Jordy. Want die lult er nog van alles bij.
Die blijft wel leeuw vermoed ikquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die moet je niet in je bondje hebben, hij vreet alles op.
Als er geen grabbelbak aan te pas komt is Saif aan het eind nog een leeuw, en Valentijne ookquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die moet je niet in je bondje hebben, hij vreet alles op.
Het gaat om zijn relgedrag en aanstelleritis en aandachtzoekerij. Dat is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo’s maar dat overdreven nichterig gedoe vind ik vreselijk
Samenwerken dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Cirilico het volgende:
Wat is naast samenstellen de andere eigenschap van deze opdracht? Wie als eerste dit woord correct spelt, wint een verrassing."
Aldus AI.
Lol, dat had ik niet eens meegekregen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef chufi het volgende:
Een goede letter telt , niet een heel goed gespeld woord...
Hij heeft nog een paar weken kans op die ton, maar hij laat zich wel enorm kennen zegquote:
Wel gemixed hoor, makkelijke en moeilijke voor één bondje.quote:
Vooral op één persoon, Roma is het brein achter dat gedoe.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:14 schreef Cirilico het volgende:
Wesley, je kan ook overdrijven met je rancune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |