Mooi laten zitten inderdaad, Roma erbij, dichtritsen, camera's en vooral microfoons afsluiten en we kunnen weer doorquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:49 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat Valentijne niet uit de tent komt![]()
Misschien toch gewoon De Bondgenoten op de zaterdag na het WK?quote:Talpa wil verder geen toelichting geven op het besluit om het programma niet uit te zenden. Wel wordt gekeken naar een andere invulling van het vrijgekomen tijdslot.
Kan mij niet voorstellen dat hij het over Do had hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:38 schreef freaky40 het volgende:
Dominique bedoelde hij met 'al haar rondingen', ze zat er bij toen hij dat zij.
Geen idee, de bedoeling was na het WK alleen doordeweeks om 20:00 bondgenoten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:22 schreef Cirilico het volgende:
Is dat tijdelijk, geen bondgenoten op zaterdag?
Voor zover ik weet ging het inderdaad over Do.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat hij het over Do had hoor.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat hij het over Do had hoor.
Vreemd, het scoort gewoon goed ook op zaterdag, ook in de oude vorm als 'kort zaterdagavond intermezzo'. Ik kan me voorstellen dat ze die lengte van de aflevering gewoon doortrekken na het voetbal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, de bedoeling was na het WK alleen doordeweeks om 20:00 bondgenoten.
De langere afleveringen zouden volgens de aankondiging van Jan Versteegh tot eind augustus zijn. Misschien dat het de bedoeling is/was om tegen die tijd ook weer terug te gaan naar 19:30 + de zaterdagen? We gaan het zien.
Dat was een zwak verweer van Milan, dat hij het met de groep moest overleggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:29 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik weet niet hoe het daar met tabak zit, maar Valentijne zou Milan al een keer tabak hebben gegeven en vond zij het raar dat hij nu niet vrijblijvend tabak aan haar geeft?
In de discussie heeft Milan in elk geval niks verkeerd gezegd, laat staan op een verkeerde toon. Madam krijgt haar zin nu dus dan word ze vervelend. Je zou hopen dat bepaald gedrag tot gevolgen zou lijden, maar het lijkt er op dat mensen toch Valentijne blijven steunen zolang zij niet het slachtoffer zijn, veel zwakke en meepratende mensen daar.
Vond het inderdaad ook opvallend dat ze het van de zaterdag afgehaald hadden:quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreemd, het scoort gewoon goed ook op zaterdag, ook in de oude vorm als 'kort zaterdagavond intermezzo'. Ik kan me voorstellen dat ze die lengte van de aflevering gewoon doortrekken na het voetbal.
Dan kan dan zo zijn, maar waarom verwoord zij dat dan niet op een normale manier? Het was toch direct verwijten wat ze feitelijk zelf doet?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was een zwak verweer van Milan, dat hij het met de groep moest overleggen.
Hij heeft idd tabak van Valentijne gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |