Ze heeft toch gelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:06 schreef Cirilico het volgende:
Haha Anouk zegt het. "Je bent hier alleen maar voor tv."
U riepquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pas op hoor, of ik ga om Modje roepen , mij tere zieltje is gewetst..Zweef is geen Teefje
Zij waren juist de eerste die vertelden wat er in hun brief stond.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:10 schreef spapaars het volgende:
Oorzaak is, dat 3 bondjes vertelden wat er in hun brief stond, dus makkie te raden wie een andere brief heeft gehad.
Minpunten voor toekomstig bondje.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef Soury het volgende:
Hoe zou dat gaan een gele kaart voor de leeuwen?
Roma is daarom ook Kloontje het reuze kindquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
Haha dat is geen gezicht Roma met één zo'n klein zusjeZe lijkt wel een lilliputter
Tja ik moet ook 2 maand wachten voor een echo van het hartquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:14 schreef Dotteke het volgende:
Bonnie kampt net lichamelijke klachten en laat zich onderzoeken in het ziekenhuis wat kan dat snel andere moeten soms maanden wachten
Vast en zeker.quote:
Ja en in die filmpjes die van haar voorbij komen op insta en Facebook heeft ze dat nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Erg hè, ik irriteer me er ook aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |