Ik heb gelezen dat ze dat doet als ze nerveus is, dat langzame pratenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en in die filmpjes die van haar voorbij komen op insta en Facebook heeft ze dat niet
Klemtonen-ticquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze dat doet als ze nerveus is, dat langzame praten
Ze doet het puur voor aandacht/de leuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze dat doet als ze nerveus is, dat langzame praten
Wesley weet precies wat ze dus bekonkeld hebben, die gaat voor wraakquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:25 schreef Scottie16 het volgende:
Roma zegt het wel, tenminste eerlijk, Beau en Jordy zeggen niks. Laf
Beau is net wat erger dan Jordy. Want die lult er nog van alles bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:25 schreef Scottie16 het volgende:
Roma zegt het wel, tenminste eerlijk, Beau en Jordy zeggen niks. Laf
Heb je niks aan wat tv betreft, alleen maar op en neer paraderen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Beau is net wat erger dan Jordy. Want die lult er nog van alles bij.
Die blijft wel leeuw vermoed ikquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die moet je niet in je bondje hebben, hij vreet alles op.
Als er geen grabbelbak aan te pas komt is Saif aan het eind nog een leeuw, en Valentijne ookquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die moet je niet in je bondje hebben, hij vreet alles op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |