Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
yehaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat mario plaatst is dus puur dadaïsme
Hij gaat dus grootheden als Kurt Schwitters achterna
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Op naar de nr 1quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet slecht als je niet weet wat dit topic precies isquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Soort vanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet slecht als je niet weet wat dit topic precies is
Uw ADH vitamine Worst
Het kan altijd beter, als ik naar plek 4 kijkquote:
Wist ik ook niet toen ik binnen kwam en je hoeft er ook niets van te weten de punten komen vanzelfquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet slecht als je niet weet wat dit topic precies isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eeuwige roem in de winnaarslijst. Onbetaalbaar. Voor de rest: Mastercardquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:48 schreef Xylar het volgende:
En krijg je een cadeau als je eerste eindigt?
Ik net zo hoor. Het is dat DJMO mij hier tagdequote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist ik ook niet toen ik binnen kwam en je hoeft er ook niets van te weten de punten komen vanzelfTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Jippie mentionde mij en dacht a gezellige chatquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik net zo hoor. Het is dat DJMO mij hier tagde
Ow lets goquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eeuwige roem in de winnaarslijst. Onbetaalbaar. Voor de rest: Mastercard![]()
En een mooi gedicht van Bolke en Bolke onderleiding van GrrrrrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die heb ik ingelijst boven mijn bed hangen, naast de eindscore van vorige maandquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:52 schreef Dotteke het volgende:
En een mooi gedicht van Bolke en Bolke onderleiding van GrrrrrrrrTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja die heb ik ingelijst boven mijn bed hangen, naast de eindscore van vorige maand
Ik had die kermisgast verwacht bij de breakdancequote:
Is Mutti niet thuis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik dacht dat je altijd bij je moeder atquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hoezo? Wel, denk je ik moet niet inkopen?
Maar je hebt natuurlijk ook dingen voor je zelf nodig.
Dacht je pakt alles bij muttiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles maar echt niet, geen Chips, Limo, Keks,Weckerl,Jogurt,en nog anderesquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd bij je moeder at
Maar je hebt natuurlijk ook dingen voor je zelf nodig.
Dacht je pakt alles bij mutti![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik heb ook chipsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
Alles maar echt niet, geen Chips, Limo, Keks,Weckerl,Jogurt,en nog anderes![]()
Ik heb warme chocolademelkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Met slagroomDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zoooo lekker
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De chocomelk niet de chipsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gevoelstemperatuur 35 graden.
Het is te doen zolang je stil blijft zittenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heerlijk juist.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:08 schreef Xylar het volgende:
Ja moet er neit aan denken met 32 graden
Chocolademelk met slagroom
Warm drinken helpt beter bij hitte dan iets kouds drinken.
Maar vooral omdat ik het al heel lang niet heb gehad, die smaak weer, grandioos nostalgisch
Proost, bier gaat hier na het eten openquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:09 schreef Xylar het volgende:
Liever een koud glas water. Of een ijskoud biertje
Nu is het opquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Open haard erbijquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Heerlijk juist.
Warm drinken helpt beter bij hitte dan iets kouds drinken.
Maar vooral omdat ik het al heel lang niet heb gehad, die smaak weer, grandioos nostalgischUw ADH vitamine Worst
Wat heb je gegeten?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
A zo, je eigen voorraadje.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
Alles maar echt niet, geen Chips, Limo, Keks,Weckerl,Jogurt,en nog anderesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Bed afhalen en opmaken. Leuk met deze hitte
quote:
Liever iets warmsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet nieuwe korte broek kopen, deze eigenlijk beetje strakUw ADH vitamine Worst
Maakt het denk ik nog benauwder als het geregend heeftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, met hamblokjes, zilveruitjes, worteltjes, doperwtjes, ananas, appel en mayonaise.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Beetje een broodje worst met ballen in een vacuumzak nuUw ADH vitamine Worst
Ik ben eruit, ik eet taco's vanavondDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Getsiequote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, met hamblokjes, zilveruitjes, worteltjes, doperwtjes, ananas, appel en mayonaise.![]()
Ik had gister shoarma wraps, heerlijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat werd toch schlecht zo veel saladquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[ [url=https://assets.thelocal.com/cdn-cgi/rs:fit:850/quality:75/plain/https://apiwp.thelocal.co(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]![]()
rrrtywcjhlfquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat werd toch schlecht zo veel saladUw ADH vitamine Worst
![]()
Poh, met dit weer heb je wel echt ff een kouwe nodig hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik sta op het punt ondergronds te gaan wonen met deze hitte man.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
@:dotteke metrostations ondergronds ook airco
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Proost!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Poh, met dit weer heb je wel echt ff een kouwe nodig hoor.![]()
Werkt een kouwe vatten niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik sta op het punt ondergronds te gaan wonen met deze hitte man.Uw ADH vitamine Worst
Het scheelt wel maar ondergronds gaan wonen is net een wat structurelere oplossing.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ga je jezelf doorspoelen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het scheelt wel maar ondergronds gaan wonen is net een wat structurelere oplossing.Uw ADH vitamine Worst
Op zich geen gek idee, ondergrondse woning onder je bovengrondse.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zojuist een bakje roomijs op. Was goed te doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Een vereiste met dit weer:Pquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:36 schreef _UserName_ het volgende:
Zojuist een bakje roomijs op. Was goed te doen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, en straks even een hete douche nemen.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Pas niet door die pot manquote:
Zitten in de broeikas
Everything is fine, gewoon niet bewegen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
![]()
Helene Fisher Godinquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:45 schreef mario390 het volgende:
Helene zollt in Amsterdam Konzert spelen nu werd es maar Arnheim zijn'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Gewoon nog 33 graden buiten ook hè
Echt walgelijkquote:
Kan niet wachten op arkomode'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ow nee ik hou er wel van. Tot half 8 buiten gezeten.quote:
Nu binnen in de airco.
Effe tattas kijken en straks voetbal![]()
Tijd voor een warme cq hete douche en dan serie kijken in bed.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
@:dotteke metrostations ondergronds ook aircoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke serie?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:51 schreef _UserName_ het volgende:
Tijd voor een warme cq hete douche en dan serie kijken in bed.![]()
lekker naar ernum biertjes wegtikken op de korenmarktquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:45 schreef mario390 het volgende:
Helene zollt in Amsterdam Konzert spelen nu werd es maar Arnheim zijn![]()
Ik trek ook nog maar wat kouds open hier dan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bier?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik trek ook nog maar wat kouds open hier dan.![]()
Uiteraardquote:Tis tenslotte vrijdag.
quote:
Werewolf
Eerste stop. Aachen.
Plus nog een groot privé balkon met asbak en zitje. Jammer dat we hier maar één nachtje blijven.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Verder nog een zeer luxe ontbijtbuffet en een zwembad met massagebad oid. Morgenochtend even uitproberenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Wie ben jij nou weerquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
En van wie ben jij een kloon?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
![]()
![]()
Helloquote:
Moet je je vriendin dan niet in de armen.quote:
Nee die is gek. Staat ok dakterrasquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je je vriendin dan niet in de armen.![]()
![]()
Hier alleen wat woei, het onweder lijkt ver langs ons af te gaan. Sund"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb elke dag woeiquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier alleen wat woei, het onweder lijkt ver langs ons af te gaan. Sund
Uw ADH vitamine Worst
Dot toch de winnares 2x van DTSquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je je vriendin dan niet in de armen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Is toch romantisch samen. Met je vriendin op het terras naar de onweer te kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uh nee. Ik hou niet van onweer. Ik lig op de bank met een witte wijn, en voetbal.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch romantisch samen. Met je vriendin op het terras naar de onweer te kijken![]()
Ik laat me niet foppen hoor.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Bruine woeiquote:
Achquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:03 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ik snap je niet..maar oke helemaal primaIedereen is een kutlultrut
Kut hitteIk heb er één en ik ben er trots op
Hey Doccie
Heb er binnen nog geen last vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die luxe heb ik niet. Het is hier nu 22.8 grquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:15 schreef Xylar het volgende:
[..]
Hier ook niet..maar airco op 18 gezet. Dus nu 20 graden binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow ook wel te doen toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die luxe heb ik niet. Het is hier nu 22.8 gr![]()
Hoiquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Witte wijn, je vriendin heeft een vriendinquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef Xylar het volgende:
[..]
Uh nee. Ik hou niet van onweer. Ik lig op de bank met een witte wijn, en voetbal.
Bier hier
Geen voetbalDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vaagquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Witte wijn, je vriendin heeft een vriendin![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nu boven 25 niet lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Bubbeltjes water mee naar boven voor vannacht. Ook geen voetbalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bubbelsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bubbeltjes water mee naar boven voor vannacht. Ook geen voetbal![]()
Ik doe vaak bubbels met een beetje citroen erdoor. Heerlijk frisDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja doe ik in de zomer ook wel eens. Lekker is datquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Bubbels![]()
Ik doe vaak bubbels met een beetje citroen erdoor. Heerlijk frisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga na de wedstrijd ook slapenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bubbeltjes water mee naar boven voor vannacht. Ook geen voetbal![]()
Nog 2 nachtjes slapen en het is zomerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doe ik in de zomer ook wel eens. Lekker is datDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BlubWerewolf
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Van een Duitse flitspaal
[ [url=https://img.autovisie.nl/images/TLVLKlBP1sOahpE7ZK7-dJOjCPw=/1200x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F10%2F4264147_kurioses-foto-autofahrer-mit-maskerade-aus-der-muppetshow-geblitzt_noscale_1D1iVd_iPMM0z.jpg]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
neinMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Bedankt Hemarco VerhoefMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
![]()
![]()
Heb je mijn kunstanalyse al gezien van mario's posts?quote:Uw ADH vitamine Worst
BlubWerewolf
Ik heb te veel eieren gegeten, ik heb nu stinkende furzequote:Op zaterdag 20 juni 2026 03:15 schreef mario390 het volgende:
Werd eh niks om nach 4:00 komt de andere HeldUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 03:40 schreef mario390 het volgende:
Ik was ook vandaag teveel wurstsalat met Zwiebeln, moest veel Papier nehmengoed bezig
Uw ADH vitamine Worst
heb je verteld ja, sta je er goed voor?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hmz, gaat, gaat.quote:
Kannie heel tof slapen, onweer rondom hier. En dan word ik wakker/blijf wakker/ kannie meer slapen.
Sinds kind al niet![]()
maar goed, verder gaat het redelijk.
Vandaag wat leuke dingen op de planning, en ook wel wat spannende zaken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hier geen onweer gehad verder, alles ging er op 2 kanten langs heen. Nu hier de boel ff open gegooid. Mooi dat het redelijk gaat, ruimte voor verbetering!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 05:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmz, gaat, gaat.
Kannie heel tof slapen, onweer rondom hier. En dan word ik wakker/blijf wakker/ kannie meer slapen.
Sinds kind al niet![]()
maar goed, verder gaat het redelijk.
Vandaag wat leuke dingen op de planning, en ook wel wat spannende zaken.
Verder gewoon dagje werk hier, mooi rustig aan doen
Succes met wat je gaat doen vandaag!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ga toch wel weer proberen nu. Maar zul je net zien (horen) gaat de snelweg nu ook mee doen....
Raam staat een stuk open om de hitte eruit te laten.
Alleen heeft dat dus ook weer effect op het licht, en het geluid![]()
met een beetje pech zit de hitte al in de muren en komt het daar nog weer uit zetten, dan heeft raam open geen zin meer.. Ben hier kijken of het nog kan, anders mooi maar weer dichtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 05:03 schreef Sally het volgende:
Ga toch wel weer proberen nu. Maar zul je net zien (horen) gaat de snelweg nu ook mee doen....
Raam staat een stuk open om de hitte eruit te laten.
Alleen heeft dat dus ook weer effect op het licht, en het geluid
Tegen elkaar in (maar toen was de voordeur open), waaide er een lekkere frisse wind door het huis (en ik zit appartement, weliswaar aan de buitenkant, maar aan 3 andere kanten allemaal omsingeldquote:Op zaterdag 20 juni 2026 05:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
met een beetje pech zit de hitte al in de muren en komt het daar nog weer uit zetten, dan heeft raam open geen zin meer.. Ben hier kijken of het nog kan, anders mooi maar weer dicht
Onweer hoor ik nu in de verte, van als het inslaat, of zo. Dat diepe gedreun....
Jij werk ze alvast!![]()
Ah, dat geluk heb ik niet, heb 1 raam dat open kan thats it..
Dankje!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Morguh
groot temperatuurverschil met woensdag en donderdag zie ik, van 34 naar 27 gradenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hello Mario en UN
Lekker koffieeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een vies weer toch bah zit nu al te soppen
Het dondert en bliksemt wel maar geen regen, net was er een lekker windje is ook geen liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt hier erg mee ondanks er niks is gevallen, voelt wel lekker fris aan. Maar heb dan ook alleen een zwembroek aanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik heb ook niet veel aan een slip en soepel jurkjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
Valt hier erg mee ondanks er niks is gevallen, voelt wel lekker fris aan. Maar heb dan ook alleen een zwembroek aan
Binnen is het vies vind ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: