Open haard erbijquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Heerlijk juist.
Warm drinken helpt beter bij hitte dan iets kouds drinken.
Maar vooral omdat ik het al heel lang niet heb gehad, die smaak weer, grandioos nostalgisch
Wat heb je gegeten?quote:
A zo, je eigen voorraadje.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
Alles maar echt niet, geen Chips, Limo, Keks,Weckerl,Jogurt,en nog anderes
quote:
quote:
Maakt het denk ik nog benauwder als het geregend heeftquote:
Ja, met hamblokjes, zilveruitjes, worteltjes, doperwtjes, ananas, appel en mayonaise.quote:
Getsiequote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, met hamblokjes, zilveruitjes, worteltjes, doperwtjes, ananas, appel en mayonaise.
Dat werd toch schlecht zo veel saladquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[ [url=https://assets.thelocal.com/cdn-cgi/rs:fit:850/quality:75/plain/https://apiwp.thelocal.co(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
rrrtywcjhlfquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat werd toch schlecht zo veel salad
Ik sta op het punt ondergronds te gaan wonen met deze hitte man.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
@:dotteke metrostations ondergronds ook airco
Proost!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Poh, met dit weer heb je wel echt ff een kouwe nodig hoor.
Werkt een kouwe vatten niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik sta op het punt ondergronds te gaan wonen met deze hitte man.
Het scheelt wel maar ondergronds gaan wonen is net een wat structurelere oplossing.quote:
Ga je jezelf doorspoelen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het scheelt wel maar ondergronds gaan wonen is net een wat structurelere oplossing.
Een vereiste met dit weer:Pquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:36 schreef _UserName_ het volgende:
Zojuist een bakje roomijs op. Was goed te doen
Ja, en straks even een hete douche nemen.quote:
Pas niet door die pot manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |