Ik heb te veel eieren gegeten, ik heb nu stinkende furzequote:Op zaterdag 20 juni 2026 03:15 schreef mario390 het volgende:
Werd eh niks om nach 4:00 komt de andere Held
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 03:40 schreef mario390 het volgende:
Ik was ook vandaag teveel wurstsalat met Zwiebeln, moest veel Papier nehmen
Hmz, gaat, gaat.quote:
Hier geen onweer gehad verder, alles ging er op 2 kanten langs heen. Nu hier de boel ff open gegooid. Mooi dat het redelijk gaat, ruimte voor verbetering!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 05:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmz, gaat, gaat.
Kannie heel tof slapen, onweer rondom hier. En dan word ik wakker/blijf wakker/ kannie meer slapen.
Sinds kind al niet![]()
maar goed, verder gaat het redelijk.
Vandaag wat leuke dingen op de planning, en ook wel wat spannende zaken.
met een beetje pech zit de hitte al in de muren en komt het daar nog weer uit zetten, dan heeft raam open geen zin meer.. Ben hier kijken of het nog kan, anders mooi maar weer dichtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 05:03 schreef Sally het volgende:
Ga toch wel weer proberen nu. Maar zul je net zien (horen) gaat de snelweg nu ook mee doen....
Raam staat een stuk open om de hitte eruit te laten.
Alleen heeft dat dus ook weer effect op het licht, en het geluid![]()
Tegen elkaar in (maar toen was de voordeur open), waaide er een lekkere frisse wind door het huis (en ik zit appartement, weliswaar aan de buitenkant, maar aan 3 andere kanten allemaal omsingeldquote:Op zaterdag 20 juni 2026 05:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
met een beetje pech zit de hitte al in de muren en komt het daar nog weer uit zetten, dan heeft raam open geen zin meer.. Ben hier kijken of het nog kan, anders mooi maar weer dicht
Ik heb ook niet veel aan een slip en soepel jurkjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
Valt hier erg mee ondanks er niks is gevallen, voelt wel lekker fris aan. Maar heb dan ook alleen een zwembroek aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |