Gelukkig.quote:
cheers drakinquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben net van stilzitten naar fiets binnenzetten en biertje pakken gegaan.
Ik zit weer en het zweet gutst.
Goed drinken mensen!
21 uur nu ...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja die Beau uit Utopia doet nu mee begreep ik. Hoe laat zenden ze dit uit elke dag?
Prost Mailyquote:
Die loopt ergens buiten met een stalen pijp.quote:
Theequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben net van stilzitten naar fiets binnenzetten en biertje pakken gegaan.
Ik zit weer en het zweet gutst.
Goed drinken mensen!
Ik heb nog koude thee. Vergeten gisterquote:
He bahquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog koude thee. Vergeten gister
Gewoon een scheut rum erin.quote:
Ik drink het niet meer opquote:
Geen mensen of zombies meer te vermoorden?quote:
Nu om 21:00 en ik baal echt, ik wilde die Beau echt never nooit meer zien met haar nasale arrejescake geneuzel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja die Beau uit Utopia doet nu mee begreep ik. Hoe laat zenden ze dit uit elke dag?
De wind trok wel ff aan jaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:59 schreef drakin het volgende:
Hier begon het met een hele harde woei, dacht even een raam kwijt te raken.
Nu onweer en heerlijke afkoeling
Ze is een bedrijfje met arretjescake begonnenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu om 21:00 en ik baal echt, ik wilde die Beau echt never nooit meer zien met haar nasale arrejescake geneuzel.
En vandaag weer om 22 uur, alles moet wijken voor het voetbalquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu om 21:00 en ik baal echt, ik wilde die Beau echt never nooit meer zien met haar nasale arrejescake geneuzel.
Hier bijna nietsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:34 schreef Soury het volgende:
Dat was vet, één en al bliksem. Soms zat ik een paar seconde in vel daglicht
Afkoeling is wel lekkerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:59 schreef drakin het volgende:
Hier begon het met een hele harde woei, dacht even een raam kwijt te raken.
Nu onweer en heerlijke afkoeling
Morguh Pullupquote:
Welk vautjuh?quote:
Las jou quote en toen zag ik het pas.quote:
In mijn enthousiasme over het geweldige onweer spektakelquote:
O ik zie hem nu. Was mij niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Las jou quote en toen zag ik het pas.En het is idd de v
Wij hebben bijna niets gehad, een beetje flauwe lichtflitsen maar geen knal hier gehoord, tegen 2 uur een klein beetje regen en dat was hetquote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:31 schreef Soury het volgende:
[..]
In mijn enthousiasme over het geweldige onweer spektakel
Thnx. Het is wel fascinerend altijd om te zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:39 schreef Soury het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-over-amsterdam-heen
Compilatie![]()
Dit was bijzonder hoor, zo heftig heb ik één keer eerder gezien. De flitsen gingen ook achter elkaar geen moment stil.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Het is wel fascinerend altijd om te zien.
Ja lees het overal dat het anders dan anders was, wij hebben er hier niets van meegekregenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit was bijzonder hoor, zo heftig heb ik één keer eerder gezien. De flitsen gingen ook achter elkaar geen moment stil.
Ze mist de n achter de secondequote:
O die zag ik niet ik zag vel ipv felquote:
Het gebeurd ook snel zo'n vautjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die zag ik niet ik zag vel ipv fel
Ach ja boeien ook, we zitten hier niet op skool togquote:
Tochquote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja boeien ook, we zitten hier niet op skool tog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
TochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Die keur ik gewoon goed, dat is miereneuken. (zonder n)quote:
En ik keur het af omdat je er door deze reactie extra aandacht aan geeft. Dat is pas mierenneukequote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Die keur ik gewoon goed, dat is miereneuken. (zonder n)
Je keurt maar een eind heenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:03 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik keur het af omdat je er door deze reactie extra aandacht aan geeft. Dat is pas mierenneuke
Hier nog schildpad:quote:
Ik ben daar geen fan vanquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:19 schreef maily het volgende:
@:pullup en @:drakin
Robot roeit mee met traditioneel DRAKENbootfestival in China
Morguh skattiequote:
Dotquote:
Ja ik wel. Maar als ik zo kijk duurt het nog wel minimaal 2 wekenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dot![]()
Jij ook al klaar met de hitte?
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel. Maar als ik zo kijk duurt het nog wel minimaal 2 weken
Was even boodschappen doen man o man wat een warmte.quote:
Mijn glazen bol zegt: nog meer warmtequote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was even boodschappen doen man o man wat een warmte.
Ja en we weten niet wat het na die twee weken gaat doen.
Ik hoop het niet, vind 2 dagen al te lang laat steen 14 dagen en dan nog langer pppffffquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt: nog meer warmte
Smoepsiequote:
Hou je het nog een beetje volquote:
Het is veel frisser nuquote:
Echt, nou hier niet hoorquote:
Morgen schildpad dagquote:
Een zwart gatquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:31 schreef RedShoe het volgende:
Lekker weertje zo...Vanmorgen heeft alles nog even goed doorgelucht en nu alles weer potdicht.
In mijn slaapkamer is geen enkel spoortje licht te vinden.
Dat weten de miljoenen bondscoaches allangquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:26 schreef chufi het volgende:
Ze moeten nu wel winnen anders kunnen ze echt de koffers wel pakken
Hoop dat ze kunnen pakkenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:26 schreef chufi het volgende:
Ze moeten nu wel winnen anders kunnen ze echt de koffers wel pakken
Die prutdingen zitten zwaar ongelijk te roeienquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:19 schreef maily het volgende:
@:pullup en @:drakin
Robot roeit mee met traditioneel DRAKENbootfestival in China
Snaaierd!quote:
Nooit gegetenquote:
Dat klinkt heel vies welquote:
Nog wat finale plekken gehaald op de Bosbaan ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Die prutdingen zitten zwaar ongelijk te roeien
Ik sla ook al overquote:
Ik had geen goede dagquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog wat finale plekken gehaald op de Bosbaan ?
Dat mag je ook een ronduit klote dag noemenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had geen goede dagZieken in de mannen ploeg en de vrouwen gingen echt goed vanochtend maar er was vroeg in de middag een vriendin van een van de roeisters aangereden en dat liep slecht af. Ze besloten ook maar niet meer te starten
Oops dat ongeluk langs de Amstel ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had geen goede dagZieken in de mannen ploeg en de vrouwen gingen echt goed vanochtend maar er was vroeg in de middag een vriendin van een van de roeisters aangereden en dat liep slecht af. Ze besloten ook maar niet meer te starten
Ik zal even checken op at5quote:
Waar heb je het gekocht?quote:
quote:
Ja dan maar hopen dat dit beter gaatquote:
Appie Jack Link'squote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar heb je het gekocht?
Ik heb mijn geld teruggekregen. En wat bij de ah gekocht. Maar die is niet erg lekker
Die was een maand geleden.quote:
Niet in 40+, daar is het morgenquote:
Die heb ik ook, niet goede biltong helaas.quote:
Ik ken alleen maar deze.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik ook, niet goede biltong helaas.
Veel te dun gesneden
Mij irriteert het nu wel dat ik de hele straat al zo'n 5 a 10 seconden eerder hoor juichen dan dat het doelpunt bij mij op het scherm te zien isquote:
Dan heb je echt een rot dag. Ontzettend naar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het de eerste keer is is het lekker.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar deze.
Ik vind 'm lekker.
Wat schenk je?quote:
Water.quote:
Gemeentepils dus.quote:
quote:
quote:
Bij het voetbal, komt omdat het warm is, heb ik ook pas van de week geleerd.quote:
Lekker gillenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
Lol, ze hebben zweedse toeschouwers gevonden in het publiek.
Ja sorry, kan wel een bakkie pleur zetten of een kopje thee maken.quote:
Dikke 21 graden jonguhquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij het voetbal, komt omdat het warm is, heb ik ook pas van de week geleerd.
Ja, daar doelde ik ook op, ik zie zojuist de eerste 5 minuten WK, en het was drinkpauzequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij het voetbal, komt omdat het warm is, heb ik ook pas van de week geleerd.
Ja, ze hebben zelfs airco, tijdens het voetballen. WTF.quote:
Schijnbaar mietjes tegenwoordig want ze hebben airco dus zo warm is het dan niet en mag je nog wel mietjes zeggen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik ook op, ik zie zojuist de eerste 5 minuten WK, en het was drinkpauze
Dakkie dicht en koelen maarquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ze hebben zelfs airco, tijdens het voetballen. WTF.
Amerikanen schijnen niet zonder airco te kunnen, en niet zonder drinkpauzesquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ze hebben zelfs airco, tijdens het voetballen. WTF.
Van mij welquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schijnbaar mietjes tegenwoordig want ze hebben airco dus zo warm is het dan niet en mag je nog wel mietjes zeggen?
Echt hoor.quote:
Ik durf dat niet meerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schijnbaar mietjes tegenwoordig want ze hebben airco dus zo warm is het dan niet en mag je nog wel mietjes zeggen?
Niet handig dat je niet genoeg hebt gedronken en die soep klinkt net al biltong ieuw.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:28 schreef drakin het volgende:
Weinig gedronken vandaag, daarom soep als avondeten.
Broccolisoep met rode tonijn
Mietjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik durf dat niet meerAnders cancellen ze me nog
Pussyquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik durf dat niet meerAnders cancellen ze me nog
Dat klopt helemaal.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:33 schreef pullup het volgende:
Jullie zijn ongeschikt als coach zie ik al
https://everydayyummy.nl/(...)et-citroen-en-kerriequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
Er kunnen niet genoeg schildpaddagen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |