Het wordt hier nu ook ineens onheilspellend donker.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
Zweetoren want koptelefoon op want dikke bui boven mijn flat en omgeving.
Succes, ik vind het bizar, pikkedonker hier en net bleef het flitsen, ben snel weer weg gegaan bij het raam en gordijnen dicht gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt hier nu ook ineens onheilspellend donker.
Ik verwacht het hier elk moment.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier ging het net flink te keer. En nog steeds.
Oh we zijn nog niet klaar hierquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik verwacht het hier elk moment.
Ik moet dus nog even wachten?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh we zijn nog niet klaar hier
Jij wel.quote:
Gaat ie eindelijk op de bbq?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
Het zal denk ik niet lang meer duren eend, gaat vrij snel die wolk/bui. Flits hier nog steeds flink.
Jaquote:
quote:
Het flitst hier nu aardig.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik denk het. Als ie buiten gaat staan wel.
Hier nu ook weer.quote:
Toch wel, zat net op buienradar te kijken en daar leek het of het net niet over Den Haag zou komen.quote:
27 nu, nog te warm om al te slapenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Scheelt idd. Het waait hier ook meestal harder.
Den Haag toch?quote:
Alleen nog een laken lig ik onder. Dan slaap ik wel redelijk.quote:
Waar is hier?quote:
Ik ook, maar boven is het warmer dan benedenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Alleen nog een laken lig ik onder. Dan slaap ik wel redelijk.
Ik wil dat het voorbij is, ik wil mijn ramen weer open zetten, tering heet hier binnen.quote:
Jepquote:
Jep. Ik slaap op zolder, daar is het het warmst.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook, maar boven is het warmer dan beneden
Yes Yes, heb al een kaarsje aan op balkon. Ga zo weer naar buitenquote:
Ook nog de Shelf gezien?quote:
Ik hoor het alquote:
Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Yes Yes, heb al een kaarsje aan op balkon. Ga zo weer naar buiten
Oh en veel plezier dan zo.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Yes Yes, heb al een kaarsje aan op balkon. Ga zo weer naar buiten
Nee, want het moet hier nog komenquote:
Bondgenoten is afgelopen.quote:
Ik kijk het de laatste tijd de volgende dag pas.quote:
Ik ben net van stilzitten naar fiets binnenzetten en biertje pakken gegaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Jep. Ik slaap op zolder, daar is het het warmst.
Yupz gaat weer losquote:
Oh ja die Beau uit Utopia doet nu mee begreep ik. Hoe laat zenden ze dit uit elke dag?quote:
Bij jou ook al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |