Over een paar maanden het WK, daar wel zin inquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
morgen weer ,,, tegen de Duitsers en de Spanjalen
Oh 27,5 maar, dat is nog wel te doen.quote:
Ga je ook live wedstrijden kijken? Het is in Amsterdamquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over een paar maanden het WK, daar wel zin in
Het raam staat al open.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh 27,5 maar, dat is nog wel te doen.
Hier mooi niet want het is buiten veel warmer dan binnenquote:
En België,quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga je ook live wedstrijden kijken? Het is in Amsterdam
Okquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En België,
maar nee, kijk zoveel mogelijk op tv.
Dat is echt beter kijken.
Hier niet meer. In ieder geval boven.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier mooi niet want het is buiten veel warmer dan binnen
Dat had ik een keer met voetbalkijken in Valencia ... Ik was daar en PSV kwam op bezoek voor een UEFA cup wedstrijd of zo .. dus dacht .. laat ik eens gaan kijken .. had al eens op het veld daar gestaan ,.. duurste kaartje hoofdtribune 30Euri... zat prima maar dacht bij de rust ... gespeeld en kijk wel verder in het hotel op TV of zo .. kon ik geen zender vinden .. na lang zoeken een streamquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
OkMaar miniaal1 keer kan geen kwaad voor de sfeerl ijkt me en dan kijk je de rest gewoon op TV
Dichter bij de kust scheelt een hoop.quote:
Ooit in Sevilla wezen kijken naar de tweede club inde stad die in een stadionnetje zit dat heel klein en bijna in het centrum zat,quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik een keer met voetbalkijken in Valencia ... Ik was daar en PSV kwam op bezoek voor een UEFA cup wedstrijd of zo .. dus dacht .. laat ik eens gaan kijken .. had al eens op het veld daar gestaan ,.. duurste kaartje hoofdtribune 30Euri... zat prima maar dacht bij de rust ... gespeeld en kijk wel verder in het hotel op TV of zo .. kon ik geen zender vinden .. na lang zoeken een stream
Ben vaak bij een wk, ek of cl geweest. Ken de sfeer.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
OkMaar miniaal1 keer kan geen kwaad voor de sfeerl ijkt me en dan kijk je de rest gewoon op TV
Kan ik me voorstellen ... Ik had een zitplaats.... En heel ver boven in een hoekje zten de PSV supporters ... dan zit je heel hoog en zie je alles in het klein ... en betaal je waarschijnlijk nog meer dan ik voor een ticket op de hoofdtribune...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit in Sevilla wezen kijken naar de tweede club inde stad die in een stadionnetje zit dat heel klein en bijna in het centrum zat,
Samen met de roeiers en toen ze scoorden bleek dat publiek de gewoonte te hebben om met zijn allen hardnaar voren, naar achter en van links naar rechts te rennen waardoor iedereen wel een keer tegen de hekken geplet werd![]()
We waren blij dat ze maar 1 keer scoorden
Doen er veel van jou mee?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:38 schreef pullup het volgende:
Ik heb weektickets gekregen daarvoor dus ga daar veel zijn
Ik heb het goed gedaan, van de 38 die er gaan starten zitten er 11 van mij bijquote:
Dan heb je het zeker goed gedaan jaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het goed gedaan, van de 38 die er gaan starten zitten er 11 van mij bij
Grootste contingent
Maar hoe zit dat ... Trainen ze nog bij jou of zijn die volledig onder TeamNL program ?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het goed gedaan, van de 38 die er gaan starten zitten er 11 van mij bij
Grootste contingent
Doen het complete fysiologische programma van TeamNL maar hun boten liggen nog gewoon bij ons inde loods op de Amstel en ze vinden het leuk en nuttig om af en toe nog aan te haken en met de jongere roeiers mee te varenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat ... Trainen ze nog bij jou of zijn die volledig onder TeamNL program ?
OK dus het is niet zo van opgeleid en doorgegroeid en dat je ze nooit meer ziet ...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Doen het complete fysiologische programma van TeamNL maar hun boten liggen nog gewoon bij ons inde loods op de Amstel en ze vinden het leuk en nuttig om af en toe nog aan te haken en met de jongere roeiers mee te varen
Nee het is ook wel een kleine sport natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dus het is niet zo van opgeleid en doorgegroeid en dat je ze nooit meer ziet ...
Nee je zal wel kaartjes moeten kopenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:17 schreef chufi het volgende:
Is de bosbaan vrij toegankelijk tijdens het WK ?
Ja we hadden in 2014 ook al een WK en toen was er een heel festival terrein van gemaakt met poortjes en alquote:
OK . Laten we hopen dat het een succes wordt en dat "jouw" mensen wat metaal binnenroeienquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja we hadden in 2014 ook al een WK en toen was er een heel festival terrein van gemaakt met poortjes en al
Scheelt idd. Het waait hier ook meestal harder.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dichter bij de kust scheelt een hoop.
Hier 29 nu
Het is goed aan het storten hier nuquote:
Trump ook?quote:
Verdwaald buitje.quote:
Dikke knalquote:
Maar wel afzetten toch?quote:
Liep ff naar de oostkant en daar zag ik idd hoe donker het boven de stad is en hoorde ook gerommel ...quote:
Die bui blijft hier nu lelijk hangen, ik moet nog wat halen dus het mag wel stoppen nuquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Liep ff naar de oostkant en daar zag ik idd hoe donker het boven de stad is en hoorde ook gerommel ...
De appie is toch vlakbij ... Neem aan dat je wel wat gewend bentquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bui blijft hier nu lelijk hangen, ik moet nog wat halen dus het mag wel stoppen nu
Hele dag droog dus dat houd ik graag zoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
De appie is toch vlakbij ... Neem aan dat je wel wat gewend bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |