Morgen schildpad dagquote:
Een zwart gatquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:31 schreef RedShoe het volgende:
Lekker weertje zo...Vanmorgen heeft alles nog even goed doorgelucht en nu alles weer potdicht.
In mijn slaapkamer is geen enkel spoortje licht te vinden.
Dat weten de miljoenen bondscoaches allangquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:26 schreef chufi het volgende:
Ze moeten nu wel winnen anders kunnen ze echt de koffers wel pakken
Hoop dat ze kunnen pakkenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:26 schreef chufi het volgende:
Ze moeten nu wel winnen anders kunnen ze echt de koffers wel pakken
Die prutdingen zitten zwaar ongelijk te roeienquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:19 schreef maily het volgende:
@:pullup en @:drakin
Robot roeit mee met traditioneel DRAKENbootfestival in China
Snaaierd!quote:
Nooit gegetenquote:
Dat klinkt heel vies welquote:
Nog wat finale plekken gehaald op de Bosbaan ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Die prutdingen zitten zwaar ongelijk te roeien
Ik sla ook al overquote:
Ik had geen goede dagquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog wat finale plekken gehaald op de Bosbaan ?
Dat mag je ook een ronduit klote dag noemenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had geen goede dagZieken in de mannen ploeg en de vrouwen gingen echt goed vanochtend maar er was vroeg in de middag een vriendin van een van de roeisters aangereden en dat liep slecht af. Ze besloten ook maar niet meer te starten
Oops dat ongeluk langs de Amstel ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had geen goede dagZieken in de mannen ploeg en de vrouwen gingen echt goed vanochtend maar er was vroeg in de middag een vriendin van een van de roeisters aangereden en dat liep slecht af. Ze besloten ook maar niet meer te starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |