Gelukkig.quote:
cheers drakinquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben net van stilzitten naar fiets binnenzetten en biertje pakken gegaan.
Ik zit weer en het zweet gutst.
Goed drinken mensen!
21 uur nu ...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja die Beau uit Utopia doet nu mee begreep ik. Hoe laat zenden ze dit uit elke dag?
Prost Mailyquote:
Die loopt ergens buiten met een stalen pijp.quote:
Theequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben net van stilzitten naar fiets binnenzetten en biertje pakken gegaan.
Ik zit weer en het zweet gutst.
Goed drinken mensen!
Ik heb nog koude thee. Vergeten gisterquote:
He bahquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog koude thee. Vergeten gister
Gewoon een scheut rum erin.quote:
Ik drink het niet meer opquote:
Geen mensen of zombies meer te vermoorden?quote:
Nu om 21:00 en ik baal echt, ik wilde die Beau echt never nooit meer zien met haar nasale arrejescake geneuzel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja die Beau uit Utopia doet nu mee begreep ik. Hoe laat zenden ze dit uit elke dag?
De wind trok wel ff aan jaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:59 schreef drakin het volgende:
Hier begon het met een hele harde woei, dacht even een raam kwijt te raken.
Nu onweer en heerlijke afkoeling
Ze is een bedrijfje met arretjescake begonnenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu om 21:00 en ik baal echt, ik wilde die Beau echt never nooit meer zien met haar nasale arrejescake geneuzel.
En vandaag weer om 22 uur, alles moet wijken voor het voetbalquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu om 21:00 en ik baal echt, ik wilde die Beau echt never nooit meer zien met haar nasale arrejescake geneuzel.
Hier bijna nietsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:34 schreef Soury het volgende:
Dat was vet, één en al bliksem. Soms zat ik een paar seconde in vel daglicht
Afkoeling is wel lekkerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:59 schreef drakin het volgende:
Hier begon het met een hele harde woei, dacht even een raam kwijt te raken.
Nu onweer en heerlijke afkoeling
Morguh Pullupquote:
Welk vautjuh?quote:
Las jou quote en toen zag ik het pas.quote:
In mijn enthousiasme over het geweldige onweer spektakelquote:
O ik zie hem nu. Was mij niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Las jou quote en toen zag ik het pas.En het is idd de v
Wij hebben bijna niets gehad, een beetje flauwe lichtflitsen maar geen knal hier gehoord, tegen 2 uur een klein beetje regen en dat was hetquote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:31 schreef Soury het volgende:
[..]
In mijn enthousiasme over het geweldige onweer spektakel
Thnx. Het is wel fascinerend altijd om te zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:39 schreef Soury het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-over-amsterdam-heen
Compilatie![]()
Dit was bijzonder hoor, zo heftig heb ik één keer eerder gezien. De flitsen gingen ook achter elkaar geen moment stil.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Het is wel fascinerend altijd om te zien.
Ja lees het overal dat het anders dan anders was, wij hebben er hier niets van meegekregenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit was bijzonder hoor, zo heftig heb ik één keer eerder gezien. De flitsen gingen ook achter elkaar geen moment stil.
Ze mist de n achter de secondequote:
O die zag ik niet ik zag vel ipv felquote:
Het gebeurd ook snel zo'n vautjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die zag ik niet ik zag vel ipv fel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |